* Megameeting 2008 * 18-05-2008

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik meld me hier ook voor aan.

Kom samen met mijn broer.

Groeten Michel

P.s. Ik stel me nog wel een keertje netjes voor
 
zo net eventjes gekeken... gezien ik nog steeds geen motor heb...
als ik kom... kom ik met de aprilia rs50 eventjes langs... wel even 102km rijden over wegen waar je max 50 mag... (zal wel ietsje harder rijdan dan 50) (A) wat betekent dat ik 2,5 uur onderweg ben....
mochten jullie een leuke route hebben die niet over de snelweg gaat zou ik eventueel ook nog wel een stukje mee willen rijden... als dat mag van de organisatie natuurlijk... zal me wel volledig aanpassen (motorbroek, jas, handschoenen en helm) dan val ik niet zo op, op m'n brommertje :P

voorwaarde is wel.. vooral omdat het 2,5 uur rijden is... dat het goed weer moet zijn.. wat de verwachting momenteel nog neit echt is.
 
Laatst bewerkt:
Wde hebben een rs250 hoekje, ik zou het geen probleem vinden als je er bij kwam staan. Check het rs250 topic maar in Sport.
 
Vraagje:

Als je aan komt rijden, waar is dan het verzamelpunt? Het gedeelte dat rood is aangegeven in de OP-afbeelding (rechtdoor op de routonde) of gelijk op de routonde de eerste afslag richting de MAC? *D
 
Vraagje:

Als je aan komt rijden, waar is dan het verzamelpunt? Het gedeelte dat rood is aangegeven in de OP-afbeelding (rechtdoor op de routonde) of gelijk op de routonde de eerste afslag richting de MAC? *D


Parkeerplaats van de Mac; see you sunday, Nancy
 
Vraagje:

Als je aan komt rijden, waar is dan het verzamelpunt? Het gedeelte dat rood is aangegeven in de OP-afbeelding (rechtdoor op de routonde) of gelijk op de routonde de eerste afslag richting de MAC? *D


richting de rookgordijnen :+
 
*O* Wij zijn er allemaal natuurlijk vanuit het meiden topic:

--------------------------------------------------------------------------
Wie zijn er allemaal om 12 uur op de rotonde bij de MAC??
GSX-steR eindelijk een keer eerste
Joyride
~Suus~
Ster
Drakie
Jessy'
ducenzo (leiding samenzang)
-- Wannabe --
VaVaVonne
Stephanie_650
fast lady
-------------------------------------------------------------------------
 
Tijd tot Mega Meeting 2008

countdown.cgi



mdmidden.gif


radar.php
 
*O* Wij zijn er allemaal natuurlijk vanuit het meiden topic:

--------------------------------------------------------------------------
Wie zijn er allemaal om 12 uur op de rotonde bij de MAC??
GSX-steR eindelijk een keer eerste
Joyride
~Suus~
Ster
Drakie
Jessy'
ducenzo (leiding samenzang)
-- Wannabe --
VaVaVonne
Stephanie_650
fast lady
-------------------------------------------------------------------------

...ik sta erbij... *O*

goeie actie Drakie... in 1 keer weer effe 11 aanmeldingen!
 
Vanuit Het wonderlijke Gooi:

1. Poikie - Yamaha Thundercat
2. Phoentje - Yamaha R6
3. Daatz - Suzuki GSX600f
4. Michel27 - Roze Honda CBR 600F
5. Muerte - Ducati 748
6. JeGo - kawa zx6r
7. L3MMING - Yamaha R1 '03
8. Alexed9 -Yammie YZf750
9. BanditManiac - Bandit 650 S + bijrijdster
10. Michiel85 - Kawasaki ZZR600
11. Ruff Ryder - Hayabusa
12. kawajunk GPZ600
13. Huibster GPZ600

Voorrijder: L3MMING
 
ik kom waarschijnlijk ook. ga eerst naar de streetfightermeeting bij de Dom en als het me verveelt daar rij ik naar de Mac in A'foort. tot hoe laat zal de MFMM ongeveer duren?
Groetzzz John
 
Laatst bewerkt:
zo net eventjes gekeken... gezien ik nog steeds geen motor heb...
als ik kom... kom ik met de aprilia rs50 eventjes langs... wel even 102km rijden over wegen waar je max 50 mag... (zal wel ietsje harder rijdan dan 50) (A) wat betekent dat ik 2,5 uur onderweg ben....
mochten jullie een leuke route hebben die niet over de snelweg gaat zou ik eventueel ook nog wel een stukje mee willen rijden... als dat mag van de organisatie natuurlijk... zal me wel volledig aanpassen (motorbroek, jas, handschoenen en helm) dan val ik niet zo op, op m'n brommertje :P

voorwaarde is wel.. vooral omdat het 2,5 uur rijden is... dat het goed weer moet zijn.. wat de verwachting momenteel nog neit echt is.

http://www.ns.nl/cs/Satellite/ns2007/nl/hoofdmenu/include/1160724828566/reizigers?p=1160724828566
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan