Megameeting 03-05-09 vanuit Zeeland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben nog steeds aanwezig aan de goede kant van Zeeland ;)

Maar komt verandering in :Y
als ik hier iets kan vinden wat onder de 1000 buck per maand valt :X
mac, studentenkamertje :P zijn vast goedkoper dan 1000 ballen :P
volgens mij kwam ik je zondag ook nog tegen op je motor je reed achter iemand anders aan die ik niet kende volgens mij ;)

Laatst bewerkt:
Volgens mij zijn er niet veel zeeuwse chopperrijders te vinden op dit forum. Weet niet hoe het is bij die megameeting, volgens mij is het vooral "tupperwarespul" dat daar :]
, we zien het wel. Als ik ga kom ik denk ik zelden boven de 130, maakt niet uit wat de rest doet, denk dat ze overal staan te flitsen.. Heb ondertussen al een maandsalaris aan boetes op de deurmat gehad geloof ik. |(
dan rij je te hard op plekken wara ze vaak staan, want ik rij al bijna 30.000 km met mijn K7 en echt niet alrijd de goede snelheid en heb nog geen 1 boete.
Of je maandsalaris is zo laag dat ik me daar op verkijk ;)

Ik update de SP vanmiddag, ben nu weg

dan rij je te hard op plekken wara ze vaak staan, want ik rij al bijna 30.000 km met mijn K7 en echt niet alrijd de goede snelheid en heb nog geen 1 boete.
Of je maandsalaris is zo laag dat ik me daar op verkijk ;)

Ik update de SP vanmiddag, ben nu weg

Ja, misschien, ben anders vrij voorzichtig, rem altijd af bij een viaduct bijvoorbeeld, weet waar ze vaak staan. Alleen gewoon pech denk ik. Boetes zijn ook niet alleen voor snelheid hoor. Rij ook veel op provinciale wegen, daar kunnen ze je gewoon veel makkelijker flitsen dan op de snelweg. Maarja, boetes wennen. ;(

Zet mij er maar bij! En zal hoogstwaarschijnlijk ChriX ook mee nemen 8-) We zullen vertrekken vanaf de McD's in Goes.

Heb er zin in!! :]

Laatst bewerkt:
Ik heb er zin an. :] Is me eerste groepsgebeuren. Ken niet zoveel motorrijders behalve me maten zelf. :P Misschien dat ik nog 1 kan overhalen. Die heeft een nieuwe Suzuki GSX-F. Jammer dat het nog zo ver is. })

Ik tel maar 18 uit Zeeland. Er zijn toch wel meer die gaan? Come on! *O* Aanmelden die handel! Zie er duidelijk meer in de Zeeland Topic! :(

He Johnny Maaike en ik vertrekken vanaf de McEllende in Middelburg ipv. Goes. ;)

Ach ja, als jullie om werk gelegen zitten, zet me er dan ook maar bij, met maat. Ik ga waarschijnlijk ook, maar ik kan me misschien beter een week van te voren aanmelden. Ben niet zo een planner...
Denk dat er wel meer van mijn soort zijn. Dus we komen op dat moment wel boven de 18 uit. En anders, boeie!

Lijkt me wel eens leuk om naar zo'n Megameeting te gaan.

Ik probeer om 8 uur bij het busstation in Terneuzen te zijn. Alles o.v.b. is nog ver weg natuurlijk :+

kickje om nog wat mensen over de streep te trekken :]

Linkje in het Zeeland topic was misschien handiger geweest _O-
Ik kijk nooit in dit gedeelte, tis dat er nu een Duc rit gepland werd.

Voor mj ook nog een ovb-tje (Wouwse Zoll), twijfel ook nog over de clubraces

Linkje in het Zeeland topic was misschien handiger geweest _O-
Ik kijk nooit in dit gedeelte, tis dat er nu een Duc rit gepland werd.

Voor mj ook nog een ovb-tje (Wouwse Zoll), twijfel ook nog over de clubraces

We hebben het er daar dan ook nog geen enkele keer over gehad ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan