spidy
MF veteraan
staan er allebij bij
Tom, die fazant is bang van de kwaadkijkende 848 dus die durft vast niet over te steken
tsja kwaad keek die niet meer...
pak dit jaar wel een andere route
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
staan er allebij bij
Tom, die fazant is bang van de kwaadkijkende 848 dus die durft vast niet over te steken
ik weet nergens de weg maar ben overal voor in.
Alleen de bocht bij Roosendaal op de snelweg is een must, Tom weet wel welke
wel even aangeven waar het is, anders sukkel ik er met 120 door en hoor ik achteraf dat we er al voorbij zijnik volg van de keer lekker, als we over de snelweg teruggaan komen we er vanzelf langs
wel even aangeven waar het is, anders sukkel ik er met 120 door en hoor ik achteraf dat we er al voorbij zijn
hey...we rijden zoiezo op de heenweg een vast tempo en ligt niet hoger dan rond de 140...tis allemaal snelweg en politie weet dat de wegen vol zitten met motorrijders...Gezien jullie opmerkingen (over bochten EN fazanten) ga ik de komende maanden serieus oefenen.... maar dat was ik toch wel van plan Ik zie dat het gezelschap voornamelijk uit nogal 'rappe' modellekes bestaat
hey hey...gaat er iemand een leuke route uitzetten voor de terug weg, elke jaar hoor ik welles nietes over de snelweg terug...
wie zet zijn tanden daarin om de terugreis wat leuker te maken
het is zomaar een ideetje hoor...
dat ziet er niet goed uit jongen!
Gezien jullie opmerkingen (over bochten EN fazanten) ga ik de komende maanden serieus oefenen.... maar dat was ik toch wel van plan Ik zie dat het gezelschap voornamelijk uit nogal 'rappe' modellekes bestaat
don't worry, tempo blijft beschaafd, zeker als je met een groep weg bent
En de echte mannen hebben weer een mooi verhaal dat ze nog nooit zo ver hebben gereden op 1 tank nafta
Ik heb mij daar zojuist gemeld.waarom zie ik technogremlin en ChaserBoZ/Liessy niet
op het zeeland topic
maareh oefenen mag je hoor,
Och, ik heb de afgelopen 8 jaar niet meer gereden, dus moet echt wel weer even wennen. Voelde me wel binnen enkele meters weer helemaal thuis toen ik de CB1300 ging proefrijden... dus dat 'oefenen' zit ook wel goed.
Ik ben trouwens niet vies van een beetje serieus rijden; heb eens met mijn Magna achter een goeie vriend gezeten die mij op de rondweg van hulst probeerde los te rijden met zijn Fireblade... samen de 190 aangetikt maar na afloop zat ik dus nog mooi op zijn achterwiel. Frame en achterbrug van de Magna vertoonde daarbij wel wat kauwgom-achtige eigenschappen. Sindsdien was zijn advies altijd: doe die Magna maar weg, die is veel te snel voor jou (waarmee hij natuurlijk zichzelf bedoelde )
kan me ff niet heugen wie dat dan was , je bedoelt niet het jaar daarvoor, jeroen op die paarse kawa met zijn meissie...Toen we vorig jaar terugreden met een paar hebben we ongeveer elke afrit gepakt die we tegenkwamen.
We reden toen achter een jong ventje (voor op een BMW GS iig) met een meisje achterop, die was nogal van de afritjes ;-)
gaat helemaal goedkomen, je hebt een goeie motor om het mee te doen veel plezier de komende maanden....Ik kijk er naar uit om weer eens met een groep op weg te gaan, altijd leuk gevonden. Maar je zegt het goed; ik moet weer even 'soepel' gaan rijden
Die magna's waren best snel hoor lag een V4 blok onder, heb vroeger ook nog zo'n ding gehad een V45 trok je toch nog op zijn achterwielOch, ik heb de afgelopen 8 jaar niet meer gereden, dus moet echt wel weer even wennen. Voelde me wel binnen enkele meters weer helemaal thuis toen ik de CB1300 ging proefrijden... dus dat 'oefenen' zit ook wel goed.
Ik ben trouwens niet vies van een beetje serieus rijden; heb eens met mijn Magna achter een goeie vriend gezeten die mij op de rondweg van hulst probeerde los te rijden met zijn Fireblade... samen de 190 aangetikt maar na afloop zat ik dus nog mooi op zijn achterwiel. Frame en achterbrug van de Magna vertoonde daarbij wel wat kauwgom-achtige eigenschappen. Sindsdien was zijn advies altijd: doe die Magna maar weg, die is veel te snel voor jou (waarmee hij natuurlijk zichzelf bedoelde )
kan me ff niet heugen wie dat dan was , je bedoelt niet het jaar daarvoor, jeroen op die paarse kawa met zijn meissie...
Klopt, ik werd eens aangehouden door de 'andere' politie uit Terneuzen, twee man sterk; terwijl de eene mijn papieren aan het controleren was stond de andere naar mijn cockpit te kijken. Hij kon het shopper-model niet helemaal rijmen met een km-teller tot 245 en een toerenteller waar het rood pas bij 10.500 toeren begon. Is al lang geleden maar ik heb nog steeds lol als ik daar aan terug denk.Die magna's waren best snel hoor lag een V4 blok onder, heb vroeger ook nog zo'n ding gehad een V45 trok je toch nog op zijn achterwiel
owja die eikels hebben die daar gelegd ja, word dus de eerste keer geen 200+ meer maar eerst maar eens op het gemakoch, je voelt die reflectors op de middenstreep tegenwoordig vanzelf wel
Als ik me het goed herinner reed jij in een andere groep mee terug
Was de groep waar Sjees ,Tinuz ,Bright ,ik en nog wat anderen inzatten war die jongen met die BMW voorreed
ow is dat zo...nie in de gaten gehad... neem aan dat je er nu ook weer ff bijbentAls ik me het goed herinner reed jij in een andere groep mee terug
Was de groep waar Sjees ,Tinuz ,Bright ,ik en nog wat anderen inzatten war die jongen met die BMW voorreed