Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Megameeting 03-05-09 vanuit Zeeland

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik volg van de keer lekker, als we over de snelweg teruggaan komen we er vanzelf langs
wel even aangeven waar het is, anders sukkel ik er met 120 door en hoor ik achteraf dat we er al voorbij zijn

Gezien jullie opmerkingen (over bochten EN fazanten) ga ik de komende maanden serieus oefenen.... maar dat was ik toch wel van plan Ik zie dat het gezelschap voornamelijk uit nogal 'rappe' modellekes bestaat

Gezien jullie opmerkingen (over bochten EN fazanten) ga ik de komende maanden serieus oefenen.... maar dat was ik toch wel van plan Ik zie dat het gezelschap voornamelijk uit nogal 'rappe' modellekes bestaat
hey...we rijden zoiezo op de heenweg een vast tempo en ligt niet hoger dan rond de 140...tis allemaal snelweg en politie weet dat de wegen vol zitten met motorrijders...

en de terug weg...tja is ook hetzelfde tempo..misschien iets rapper maar het is en blijft snelweg...soms breken er een paar los bij een op en af rit of een rappe bocht maar die blijven daarna netjes wachten op de rest en sluiten weer aan...

het regelt zichzelf en gaat eigenlijk altijd gesmeerd...

maareh oefenen mag je hoor,

waarom zie ik technogremlin en ChaserBoZ/Liessy niet
op het zeeland topic

Toen we vorig jaar terugreden met een paar hebben we ongeveer elke afrit gepakt die we tegenkwamen.
We reden toen achter een jong ventje (voor op een BMW GS iig) met een meisje achterop, die was nogal van de afritjes ;-)

don't worry, tempo blijft beschaafd, zeker als je met een groep weg bent

don't worry, tempo blijft beschaafd, zeker als je met een groep weg bent

Met meer dan 50 motoren kun je ook niet anders dan een gestage 130/140 doorstomen

Ik hou niet van de snelweg, maar dat is wel gaaf hoor met zoveel man!

En de echte mannen hebben weer een mooi verhaal dat ze nog nooit zo ver hebben gereden op 1 tank nafta

En de echte mannen hebben weer een mooi verhaal dat ze nog nooit zo ver hebben gereden op 1 tank nafta

m'n monster liep zuiniger bij hoge snelheden dan bij lage

ja klinkt vreemd, maar tis echt waar, toen john en ik terug kwamen van sbk's tsjechie reed die op de duitse autobahn 1:23 (met snelheden ver boven de nederlandse toegestane max)
normaal liep die gemiddeld 1:16

dus ik doe het voor het milieu, hard rijden

Laatst bewerkt:
maareh oefenen mag je hoor,

Och, ik heb de afgelopen 8 jaar niet meer gereden, dus moet echt wel weer even wennen. Voelde me wel binnen enkele meters weer helemaal thuis toen ik de CB1300 ging proefrijden... dus dat 'oefenen' zit ook wel goed.

Ik ben trouwens niet vies van een beetje serieus rijden; heb eens met mijn Magna achter een goeie vriend gezeten die mij op de rondweg van hulst probeerde los te rijden met zijn Fireblade... samen de 190 aangetikt maar na afloop zat ik dus nog mooi op zijn achterwiel. Frame en achterbrug van de Magna vertoonde daarbij wel wat kauwgom-achtige eigenschappen. Sindsdien was zijn advies altijd: doe die Magna maar weg, die is veel te snel voor jou (waarmee hij natuurlijk zichzelf bedoelde )

motorrijden verleer je nooit..ik zeg altijd maar dat zit in je bloed.... en voor dat je het weet rij je weer soepel...

en zoals spidy zegt, we rijden met een groep en hebben respect voor elkaar...en dan kom je al heel ver...

Toen we vorig jaar terugreden met een paar hebben we ongeveer elke afrit gepakt die we tegenkwamen.
We reden toen achter een jong ventje (voor op een BMW GS iig) met een meisje achterop, die was nogal van de afritjes ;-)
kan me ff niet heugen wie dat dan was , je bedoelt niet het jaar daarvoor, jeroen op die paarse kawa met zijn meissie...

Laatst bewerkt:
Ik kijk er naar uit om weer eens met een groep op weg te gaan, altijd leuk gevonden. Maar je zegt het goed; ik moet weer even 'soepel' gaan rijden

Ik kijk er naar uit om weer eens met een groep op weg te gaan, altijd leuk gevonden. Maar je zegt het goed; ik moet weer even 'soepel' gaan rijden
gaat helemaal goedkomen, je hebt een goeie motor om het mee te doen veel plezier de komende maanden....

Die magna's waren best snel hoor lag een V4 blok onder, heb vroeger ook nog zo'n ding gehad een V45 trok je toch nog op zijn achterwiel

kan me ff niet heugen wie dat dan was , je bedoelt niet het jaar daarvoor, jeroen op die paarse kawa met zijn meissie...

Als ik me het goed herinner reed jij in een andere groep mee terug

Was de groep waar Sjees ,Tinuz ,Bright ,ik en nog wat anderen inzatten war die jongen met die BMW voorreed

Laatst bewerkt:
Die magna's waren best snel hoor lag een V4 blok onder, heb vroeger ook nog zo'n ding gehad een V45 trok je toch nog op zijn achterwiel
Klopt, ik werd eens aangehouden door de 'andere' politie uit Terneuzen, twee man sterk; terwijl de eene mijn papieren aan het controleren was stond de andere naar mijn cockpit te kijken. Hij kon het shopper-model niet helemaal rijmen met een km-teller tot 245 en een toerenteller waar het rood pas bij 10.500 toeren begon. Is al lang geleden maar ik heb nog steeds lol als ik daar aan terug denk.

De Magna staat overigens, in erbarmelijke staat, ingeruild in Terneuzen

och, je voelt die reflectors op de middenstreep tegenwoordig vanzelf wel
owja die eikels hebben die daar gelegd ja, word dus de eerste keer geen 200+ meer maar eerst maar eens op het gemak

Was de groep waar Sjees ,Tinuz ,Bright ,ik en nog wat anderen inzatten war die jongen met die BMW voorreed

Die groep die bijna een afslag miste
Ben je er dit jaar weer bij?

ow is dat zo...nie in de gaten gehad... neem aan dat je er nu ook weer ff bijbent

Status
Niet open voor verdere reacties.