Mega meeting vanuit het mooie Amersfoort..

Weet nog niet zeker of ik van de partij ben morgenochtend, maar gaat het zeker proberen. Moet alleen sowieso rond een uurtje of 1 terug zijn om ook nog even lekker van de zon te gaan genieten met het vriendinnetje. Kreeg er helaas niet zo gek om mee te gaan naar de meeting, hehe :P

Laat het bezoek morgen nog even van mijn gemoedstoestand afhangen 8-)

Gixx gepoetst.... pda in de kuip gebouwt... achterveer gesteld.......

LET'S READY TO RUMBLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :]

Zo, zit nu aan mn ontbijt, ben benieuwd of we 600 motoren kwijt kunnen.
Zonnetje schijnt... politie in de berm... heerlijk! :P

Weet nog niet zeker of ik van de partij ben morgenochtend, maar gaat het zeker proberen. Moet alleen sowieso rond een uurtje of 1 terug zijn om ook nog even lekker van de zon te gaan genieten met het vriendinnetje. Kreeg er helaas niet zo gek om mee te gaan naar de meeting, hehe :P

Laat het bezoek morgen nog even van mijn gemoedstoestand afhangen 8-)

Ik hoop dat je je vriendin afgelopen nacht hebt geplezierd ?
Dan mag je vast wel mee :Y
Ik blijf dus ook niet lang, dus je zal niet de enige zijn.

Foto's staan in het fototopic...
wat een klootzak die mercedesrijder tussen Achterveld en Leusden in...
DIe had echt een hekel aan motorrijders. Iedereen haalde 'm in. Op het moment dat ik wilde inhalen ging hij 2 fietsers inhalen terwijl hij weet dat er nog een meut aankomt die hem weer in wil halen.. ik dik in de ankers voor 'm. Hij doet net alsof ie links af wil slaan een boerenerf op (knipper uit naar links) dus ik vlug naar rechts om niet op 'm te klappen als ie echt hard in de ankers gaat om ineens linksaf te slaan. Rijden daar die 2 fietsers (onzichtbaar vanwege de grote groep ervoor en de de mercedes zelf)... nou nou, ging net goed.. kon net op tijd remmen.

Bartje (met nog een nr achter zn MF naam) en die oudere man op de Vmax hebben het zien gebeuren... was echt een close call... volgende keer is een kleinere groep denk ik beter of ga ik toch maar alleen rijden. Dat rijd een stuk relaxter, al is het wel supergaaf met z'n allen zo :P

DIe had echt een hekel aan motorrijders. Iedereen haalde 'm in. Op het moment dat ik wilde inhalen ging hij 2 fietsers inhalen terwijl hij weet dat er nog een meut aankomt die hem weer in wil halen.. ik dik in de ankers voor 'm. Hij doet net alsof ie links af wil slaan een boerenerf op (knipper uit naar links) dus ik vlug naar rechts om niet op 'm te klappen als ie echt hard in de ankers gaat om ineens linksaf te slaan. Rijden daar die 2 fietsers (onzichtbaar vanwege de grote groep ervoor en de de mercedes zelf)... nou nou, ging net goed.. kon net op tijd remmen.

Bartje (met nog een nr achter zn MF naam) en die oudere man op de Vmax hebben het zien gebeuren... was echt een close call... volgende keer is een kleinere groep denk ik beter of ga ik toch maar alleen rijden. Dat rijd een stuk relaxter, al is het wel supergaaf met z'n allen zo :P

Ik zag het...jammer dat hij rechtsaf ging B|

Je mag me ook basje noemen hoor :) Maar scheelde inderdaag weinig!

Je mag me ook basje noemen hoor :) Maar scheelde inderdaag weinig!

Sorry :P Ik had mn oordoppen NIET ingedaan de rit er heen, dan hoor ik blijkbaar de helft anders O-)

Ja jammer dat ie rechtsaf ging. Ach ik ben nog heel.

Damens & Heren :W

Dank voor de opkomst...was een echte MEGA meeting...kooooolere wat een motoren bij elkaar.

Tot de volgende keer
:W

Top meeting :Y
Meneer Arata heeft u het mail adres van motormuis voor mij :?

Hij had n.l. een mooi plaatje geschoten in A'foort :Y

En dat is geen grap. Zelfs nog iets minder geld. Het rijd dan wel beroerd die 10pk, maar wel dikke pret :P

He uh check deze melding van vandaag

radar ut amersfoort ri achterveld op de hessenweg thv huisnr 151 door een blauwe seat toledo

Daar zijn we langsgereden... iemand deze gezien? Melding was wel 's middags gemaakt, maar kan is groot dat ie er om 11u ook al stond...

full

Ik bedoelde het mailadres van die meneer met die blauwe R1 die niet mag rijden.
Die met zijn vrouwtje was met het koekblik/fototoestel :Y

Mooie geile fiets+pijp :Y

Terug
Bovenaan Onderaan