SSSSssssssssssssssssst de juten lezen mee.....
Alsof ze zelf zo dom zijn om niet te bedenken dat we daar EVENTUEEL langs kunnen Ze staan straks echt overal, zelfs in de mc drive.
Wie wordt de mijnenveger van het groepje?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
SSSSssssssssssssssssst de juten lezen mee.....
Wie wordt de mijnenveger van het groepje?
Ikke niet, zit met een puntenrijbewijs...
Beste langs Leusden-Zuid -> Woudenberg -> Scherpenzeel -> Renswoude -> Mac Veenendaal ? Zo rijd ik 'm in elk geval altijd Mooie route, weinig tot geen flitspalen.
Weet nog niet zeker of ik van de partij ben morgenochtend, maar gaat het zeker proberen. Moet alleen sowieso rond een uurtje of 1 terug zijn om ook nog even lekker van de zon te gaan genieten met het vriendinnetje. Kreeg er helaas niet zo gek om mee te gaan naar de meeting, hehe
Laat het bezoek morgen nog even van mijn gemoedstoestand afhangen
Foto's staan in het fototopic...
wat een klootzak die mercedesrijder tussen Achterveld en Leusden in...
DIe had echt een hekel aan motorrijders. Iedereen haalde 'm in. Op het moment dat ik wilde inhalen ging hij 2 fietsers inhalen terwijl hij weet dat er nog een meut aankomt die hem weer in wil halen.. ik dik in de ankers voor 'm. Hij doet net alsof ie links af wil slaan een boerenerf op (knipper uit naar links) dus ik vlug naar rechts om niet op 'm te klappen als ie echt hard in de ankers gaat om ineens linksaf te slaan. Rijden daar die 2 fietsers (onzichtbaar vanwege de grote groep ervoor en de de mercedes zelf)... nou nou, ging net goed.. kon net op tijd remmen.
Bartje (met nog een nr achter zn MF naam) en die oudere man op de Vmax hebben het zien gebeuren... was echt een close call... volgende keer is een kleinere groep denk ik beter of ga ik toch maar alleen rijden. Dat rijd een stuk relaxter, al is het wel supergaaf met z'n allen zo
Foto's staan in het fototopic...
wat een klootzak die mercedesrijder tussen Achterveld en Leusden in...
DIe had echt een hekel aan motorrijders. Iedereen haalde 'm in. Op het moment dat ik wilde inhalen ging hij 2 fietsers inhalen terwijl hij weet dat er nog een meut aankomt die hem weer in wil halen.. ik dik in de ankers voor 'm. Hij doet net alsof ie links af wil slaan een boerenerf op (knipper uit naar links) dus ik vlug naar rechts om niet op 'm te klappen als ie echt hard in de ankers gaat om ineens linksaf te slaan. Rijden daar die 2 fietsers (onzichtbaar vanwege de grote groep ervoor en de de mercedes zelf)... nou nou, ging net goed.. kon net op tijd remmen.
Bartje (met nog een nr achter zn MF naam) en die oudere man op de Vmax hebben het zien gebeuren... was echt een close call... volgende keer is een kleinere groep denk ik beter of ga ik toch maar alleen rijden. Dat rijd een stuk relaxter, al is het wel supergaaf met z'n allen zo
Je mag me ook basje noemen hoor Maar scheelde inderdaag weinig!
Top meeting
Meneer Arata heeft u het mail adres van motormuis voor mij
Hij had n.l. een mooi plaatje geschoten in A'foort
Wat een pijp z1000muis
Wat een pijp z1000muis
wat n sp1 meneer donnyWat een pijp z1000muis
En wat een prijs, daar heeft mn broer nog 2 maanden terug een CBR125 voor gekocht
Das mn buurman\maat.....rosaleenen@hetnet.nl(Afbeelding)
Ik bedoelde het mailadres van die meneer met die blauwe R1 die niet mag rijden.
Die met zijn vrouwtje was met het koekblik/fototoestel
Mooie geile fiets+pijp