Mega meeting vanuit het mooie Amersfoort..

Ik ben er ook niet de hele dag bij, moet om 13.30 in Hoevelaken zijn om een wedstrijd te spelen. Dus rond een uurtje of 13 ga ik er vandoor :)

Ok, dan ben ik niet de enige :P
Ik kom wel kijken ,wat ouwe hoeren of luisteren wat anderen te zeggen hebben en zal wel wat filmen ofzo...

Ik ook niet.
Moet om 13:30 in Utrecht zijn/Werken!
Ach ja shit happens!
Als het maar een beetje mooi weer is komt alles goe!

Ik moet zelfs 's middags weg, op kraamvisite :P (gister pas gehoord)
Maar 's ochtends red ik wel, dus ik blijf gewoon niet te lang.

Jajaja beter laat dan nooit. Ook ik kom dit jaar weer. Dit jaar alleen niet met de SV aangezien deze nog steeds op de intensive verbouw ligt..

Waarschijnlijk met CBR600 en anders iets anders. Maar ben er in ieder geval weer bij :) Tot zondag! *O* *O* *O*

Jajaja beter laat dan nooit. Ook ik kom dit jaar weer. Dit jaar alleen niet met de SV aangezien deze nog steeds op de intensive verbouw ligt..

Waarschijnlijk met CBR600 en anders iets anders. Maar ben er in ieder geval weer bij :) Tot zondag! *O* *O* *O*

Da's mooi :Y

je staat erop!

zitten je wieltjes er weer onder..?

Yep, nog paar remblokjes en stalen remleidingen, donderdag klaar :Y

full

Anyway......Is het 10.30 bij de Mac zijn?????

Kabouter Puntmuts en MYS uit het 9-topic sluiten zich ook bij ons aan.

De superindo meld zich af voor zondag.., mooi k** weer, dit vanwege wat technische problemen met mijn motor (lees kipsstangetje afgebroken, nieuwe zijn besteld maar nooit binnen voor dit weekend- O-) Leuk zo'n tweetakt....als ie rijd |( , maar goed mocht ik het ding gerepareerd hebben dan ben ik er bij, zoniet veel plezier!

De superindo meld zich af voor zondag.., mooi k** weer, dit vanwege wat technische problemen met mijn motor (lees kipsstangetje afgebroken, nieuwe zijn besteld maar nooit binnen voor dit weekend- O-) Leuk zo'n tweetakt....als ie rijd |( , maar goed mocht ik het ding gerepareerd hebben dan ben ik er bij, zoniet veel plezier!

Jammer...

Mijn fietsje is er klaar voor :Y

full

Complimenten hoor! Ziet er echt super gaaf uit! Wordt poetsen van m'n vizier om niet door die velgen te worden verblind :)

Zie jullie over 2 dagen bij de Mac, maar is het vertrek om 10.30 of is het verzamelen om 10.30?

Verzamelen om 10.30u toch ? Ik zal er hopelijk wel ietsje vroeger zijn, als ik niet te laat uit mn nest rol :P En niet vergeten te tanken....

Wat is nou de route die we gaan rijden naar Veenendaal, ik ging er vanuit merendeel binnendoor toch ?

Beste langs Leusden-Zuid -> Woudenberg -> Scherpenzeel -> Renswoude -> Mac Veenendaal ? Zo rijd ik 'm in elk geval altijd ;) Mooie route, weinig tot geen flitspalen.

Verzamelen om 10.30u toch ? Ik zal er hopelijk wel ietsje vroeger zijn, als ik niet te laat uit mn nest rol :P En niet vergeten te tanken....

Wat is nou de route die we gaan rijden naar Veenendaal, ik ging er vanuit merendeel binnendoor toch ?

Beste langs Leusden-Zuid -> Woudenberg -> Scherpenzeel -> Renswoude -> Mac Veenendaal ? Zo rijd ik 'm in elk geval altijd ;) Mooie route, weinig tot geen flitspalen.

Mooie bochtjes daar ja :P

Terug
Bovenaan Onderaan