* Mega Meeting vanuit Brabant (Den Bosch) *

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yes
  • Startdatum Startdatum
:W

ik moest me nog even aanmelden hier :] en dat doe ik ook gelijk voor Rausdouwer *O*
wij horen bij het Bossche bollen clubje O-) en gaan dus ook met jullie mee naar Veenendaal *D

Staan erbij *O*

Elk jaar/editie zijn er een hoop stemmen voor binnendoor, maar ik ben al een keer of 3 geweest en het is tot op heden nog niet gelukt om binnendoor te rijden :P
_O-
dat zal dan dit jaar wss weer gebeuren?.... 8-)

Oké, dan wordt het snelweg...

of zal ik een polletje doen ;)

- Verzamelen op parkeerplaats De Lucht in Den Bosch (toevoeging vanuit 2005: De Lucht is een pompstation aan de A2, richting Utrecht ter hoogte van Den Bosch)
-

De Lucht is nou nie ech den bos meer hoor!!! :(
WEGRESTAURANT 'DE LUCHT' staat op BRUCHEMS grondgebied. Je kunt dan beter zegge ter hoogte van ZALTBOMMEL O-)

Elk jaar/editie zijn er een hoop stemmen voor binnendoor, maar ik ben al een keer of 3 geweest en het is tot op heden nog niet gelukt om binnendoor te rijden :P

Helaas wel ja... :+

Anders met een klein clubje binnendoor :?

Verzamelen met grote groep is erg leuk en gezellig :}
Alleen het rijden wel grappig maar niet echt toegevoegde waarde, iig niet op de snelweg ;)

WEGRESTAURANT 'DE LUCHT' staat op BRUCHEMS grondgebied. Je kunt dan beter zegge ter hoogte van ZALTBOMMEL O-)

Denk aan je hart... Maak je niet druk...

En voor de snuggere mensen hier die afvragen aan welke kant van de snelweg
ze moeten zijn: Hint, we rijden richting Utrecht over de A2... :P

Even een update vanuit Eindhoven...

* Rori
* P-Barry
* Ronald84
* Pieliedegekste
* Gewoon Snel
* VlammeR
* mxtr
* DaaN_R1
* De Buurman
* Kawamenneke

Deze mensen gaan tot op heden mee *O* *O* *O* Er kunnen nog wel wat wijzigingen ontstaan, maar daar gaan we niet vanuit... Het is nog redelijk vroeg om zoiets te plannen, maar we doen ons best

Voor de liefhebbers:
full
;)

_O- (teveel Asterix en Obelix gekeken Gawaine)Ja uiteraard! Parkeerplaatssex is helemaal in, en in Mei zal het vast lekker weer zijn!
Sex? Nöken? Waar? Wanneer? Doet Yes alwéér mee?

Hee Peerke....vertel me eens wat meer over die megameeting (heb geen zin om alles terug te lezen) want dat klinkt goed...kun je mij bij de lijst van Eindhoven zetten! *O*

Terug
Bovenaan Onderaan