* Mega Meeting vanuit Brabant (Den Bosch) *

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yes
  • Startdatum Startdatum
@ Jouri: Vorig jaar mei was jij de auto met pech, ik hoop dit keer niet de motor met pech :+ Maar gezellig dat je ook met ons mee gaat.
Hm, dat met de auto was vorig jaar een gok, ik wist dat ik een met een dynamo reed die er af en toe mee kapte, toch het risico genomen, en dus halverwege langs de kant... |(

Maar goed, mn moto blijft wel rijden hoor... (Nu je het zegt, moet MCR nog even bellen, daar staat hij nog...) Ow, volgens mij mis ik nog een Tyler hierow... :W Die zal ook vast meegaan.

Nou vooruit, dan zal ik vragen of Rachel bij je achterop wil :+
Ze zit sinds kort ook op MF en zou graag mee gaan (denk ik)
Ik weet het ja, ik had vernomen dat ze haar rijbewijs gehaald had, maar alleen moest ze nu nog sparen voor een motor :P

En achterop bij mij...zou kunnen, maar ik denk dat het een Mille monoposto gaat worden 8-)

Ow, volgens mij mis ik nog een Tyler hierow... :W Die zal ook vast meegaan.
Ja, als hij dit keer niet eerst de kinderen moet weg brengen en als ik hem niet de verkeerde tijd voor het verzamelen door geef :X |(

Hij heeft z'n motor mogen houden heb ik gelezen nadat hij is voor geweest *O*

Zonder het mij te vragen word ik ineens bij de groep van Breda/Oosterhout gegooid :(

Maar daar heb ik helemaal geen probleem mee :+

Edit: ik zie het al, altijd weer die Kevin, het zou verboden moeten worden :9

he je rijd toch zeker wel met roosendaal mee he?

Inderdaad, en ik was toen ook lekker toepasselijk als allerlaatste bij de Lucht _O-

Maareh zet mij maar in het lijstje, ik ben ook van de partij :)

Ja en je was zo suf dat ik voorop moest rijden :P , nu niet meer zoveel zuipe he, van te voren :+

Is trouwens wel gaaf als je dan in spiegels kijkt :D

is het goed als ik van uit weert kom aangescheurt naar de Lucht Post.
ik weet niet of er nog meer rijders uit weert en omgeving richting die kant gaan

mzzls cbr1982

Laatst bewerkt:
Deze keer heb ik eerst het jaarrooster gecheckt voordat ik dit berichtje ben gaan typen.

En ik heb goed nieuws voor iedereen die zich niet aan mij ergert :

IK GA MEE
*O* *O* *O* *O* *O*

Zet mij er ook maar bij den bosch, lekker al ruim van te voren dat de datum bekent is, kan ik nog vrij vragen op mijn werk. Mja de zorg he, helaas moet ik weleens in het weekend werken. Zorg er voor dat ik die dag vrij ben

Wij (als in Ster en Motorgek) haken ook aan bij de Lucht :)

Nog veel plezier van dat Ducati setje wat jullie hadden gewonnen bij de sponsortocht in Gilze?

Die hebben we weggegeven aan een echt Duc liefhebber, die was er erg blij mee en wij zijn allebei meer van de Honda s *D

Maar t is dus goed terecht gekomen

ik ga denk ook wel, moet effe kijken of ik die datum kan maar ik denk het wel

ik rij dan mee met het clubje van tilburg

ik kom met nog wat mensen vanuit weert richting den bosch.
tot dan mzzls cbr1982

Terug
Bovenaan Onderaan