Party Marty
MF veteraan
- 12 mrt 2003
- 11.358
- 7
Zien we wel als de tijd daar is he...ik verwacht dat ik begin mei gewoon m'n Mille al heb hoorJij wel dan? Of ga je bij me achterop (als mijn vriendin niet mee gaat)
Ik rij gewoon vanuit de groep Oosterhout/breda mee hoorIk laat je niet in de steek hoor lieverd
Hm, dat met de auto was vorig jaar een gok, ik wist dat ik een met een dynamo reed die er af en toe mee kapte, toch het risico genomen, en dus halverwege langs de kant...@ Jouri: Vorig jaar mei was jij de auto met pech, ik hoop dit keer niet de motor met pechMaar gezellig dat je ook met ons mee gaat.
Ik weet het ja, ik had vernomen dat ze haar rijbewijs gehaald had, maar alleen moest ze nu nog sparen voor een motorNou vooruit, dan zal ik vragen of Rachel bij je achterop wil
Ze zit sinds kort ook op MF en zou graag mee gaan (denk ik)
Ja, als hij dit keer niet eerst de kinderen moet weg brengen en als ik hem niet de verkeerde tijd voor het verzamelen door geefOw, volgens mij mis ik nog een Tyler hierow...Die zal ook vast meegaan.
Zonder het mij te vragen word ik ineens bij de groep van Breda/Oosterhout gegooid
Maar daar heb ik helemaal geen probleem mee
Edit: ik zie het al, altijd weer die Kevin, het zou verboden moeten worden
Inderdaad, en ik was toen ook lekker toepasselijk als allerlaatste bij de Lucht
Maareh zet mij maar in het lijstje, ik ben ook van de partij
Nu moet ik nog gaan kiezen ookhe je rijd toch zeker wel met roosendaal mee he?
Nu moet ik nog gaan kiezen ook
Ik weet het ja, ik had vernomen dat ze haar rijbewijs gehaald had, maar alleen moest ze nu nog sparen voor een motor
En achterop bij mij...zou kunnen, maar ik denk dat het een Mille monoposto gaat worden
Ja en je was zo suf dat ik voorop moest rijden, nu niet meer zoveel zuipe he, van te voren
Met rachel achterop maak je wel makkelijker wheelies!!!
Wij (als in Ster en Motorgek) haken ook aan bij de Lucht
ik ga ook mee
met de oosterhout gangsers
Nog veel plezier van dat Ducati setje wat jullie hadden gewonnen bij de sponsortocht in Gilze?