mega meeting vanuit apeldoorn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yeahhhhhhhhhhhhhhh, wordt een lekker groepie ongeregeld zo *O* *O* *O*
Gaat goed Soes!

Bedenk me net dat ik GSX1100+750F op sleeptouw neem...da's zo'n 500kg aan motorfiets en 150 kg aan mensch... Dat kan mijn tweepittertje denk ik niet aan...Kan iemand mij uit de brand helpen? Iemand een 1000cc sportblok in de schappen liggen? :P

Bedenk me net dat ik GSX1100+750F op sleeptouw neem...da's zo'n 500kg aan motorfiets en 150 kg aan mensch... Dat kan mijn tweepittertje denk ik niet aan...Kan iemand mij uit de brand helpen? Iemand een 1000cc sportblok in de schappen liggen? :P
ach, wat maakt het uit roel :?

je hebt 2 cylinders....dus per cylinder een motor _O-

iets vetter smeren, en dan komt ie ook beter los :9

Zoep: heb nog een bandit 1200 blok liggen.... wel wat schade....

Weet nog wel een dieselblokje, lekker hoog koppel! _O-

effe schopje omhoog :9

full

hoi all

Motor moet afgesteld worden... tis een oudje he *D Hopelijk is er hier iemand die mij kan helpen want ik zou graag mee willen anders moet ik bij iemand achterop ;(
terwijl ik graag het stuur in eigen handen wil hebben :]

hopelijk reageert iemand op deze HELP roep van mij

Mail me maar })

groetjes

PS wie gaat er zaterdag 18 en/of 19 febr. naar Utrechte motorbeurs met wie kan ik dan meerijden????

hoi all

Motor moet afgesteld worden... tis een oudje he *D Hopelijk is er hier iemand die mij kan helpen want ik zou graag mee willen anders moet ik bij iemand achterop ;(
terwijl ik graag het stuur in eigen handen wil hebben :]

hopelijk reageert iemand op deze HELP roep van mij

Mail me maar })

groetjes

PS wie gaat er zaterdag 18 en/of 19 febr. naar Utrechte motorbeurs met wie kan ik dan meerijden????
voor het afstellen van de motor, moet je hier maar eens kijken :Y

hij is goed, en is niet duur :9

www.ben-motoren.com/

en sorry, heb naar de beurs al mn auto vol

thnx soes voor het adres van Ben Motoren. Ik ga daar wel ff kijken. en geef niks dat ik niet mee kan .. ik kom wel op een manier die kant op

groetjes

:Z :z zie dit topic nu pas. maar waarom sta ik er nog niet tussen :( spreekt vanzelf dat ik naar de meeting ga toch :+

Ik wil ook wel mee!!!
Als het goed is dan rijdt mijn GSXR 750 met 1100 blok (streetfighter) tegen die tijd wel. :+ :]

Hallo allemaal,
al een tijdje geen nieuwe aanmeldingen geweest, maar ik zal ook van de partij zijn!!!
Groeten Jeroen. :]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan