Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hoort toch....je moet wel de aandacht kunnen trekkenHet wordt nog zo een aardig colone vanuit apeldoorn
ach, wat maakt het uit roelBedenk me net dat ik GSX1100+750F op sleeptouw neem...da's zo'n 500kg aan motorfiets en 150 kg aan mensch... Dat kan mijn tweepittertje denk ik niet aan...Kan iemand mij uit de brand helpen? Iemand een 1000cc sportblok in de schappen liggen?
Bedenk me net dat ik GSX1100+750F op sleeptouw neem...da's zo'n 500kg aan motorfiets en 150 kg aan mensch... Dat kan mijn tweepittertje denk ik niet aan...Kan iemand mij uit de brand helpen? Iemand een 1000cc sportblok in de schappen liggen?
Hahahahah, ff in de hydraulische pers en 't zit als gegoten.Zoep: heb nog een bandit 1200 blok liggen.... wel wat schade....
Weet nog wel een dieselblokje, lekker hoog koppel!Bedenk me net dat ik GSX1100+750F op sleeptouw neem...da's zo'n 500kg aan motorfiets en 150 kg aan mensch... Dat kan mijn tweepittertje denk ik niet aan...Kan iemand mij uit de brand helpen? Iemand een 1000cc sportblok in de schappen liggen?
heb er ook nog 1 in de aanbiedingWeet nog wel een dieselblokje, lekker hoog koppel!
Die ga ja vandaag weer helemaal nieuw maken toch??!!heb er ook nog 1 in de aanbieding
is een 1.9 sdi met nog naar 3 cylinders over
uuuhhhmm...was een drijfstangetje naar buiten komen zetten op cyl.3
nope..die mag mn collega doenDie ga ja vandaag weer helemaal nieuw maken toch??!!
voor het afstellen van de motor, moet je hier maar eens kijkenhoi all
Motor moet afgesteld worden... tis een oudje he Hopelijk is er hier iemand die mij kan helpen want ik zou graag mee willen anders moet ik bij iemand achterop
terwijl ik graag het stuur in eigen handen wil hebben
hopelijk reageert iemand op deze HELP roep van mij
Mail me maar
groetjes
PS wie gaat er zaterdag 18 en/of 19 febr. naar Utrechte motorbeurs met wie kan ik dan meerijden????
thnx soes voor het adres van Ben Motoren. Ik ga daar wel ff kijken. en geef niks dat ik niet mee kan .. ik kom wel op een manier die kant op
groetjes
kon wezen dat je weer moest babysittenzie dit topic nu pas. maar waarom sta ik er nog niet tussen spreekt vanzelf dat ik naar de meeting ga toch
je staat erbijHallo allemaal,
al een tijdje geen nieuwe aanmeldingen geweest, maar ik zal ook van de partij zijn!!!
Groeten Jeroen.