mega meeting vanuit apeldoorn!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zet mij er ook maar bij :Y

(zolang het rustig blijft mij het vrouwtje ben ik erbij)

Ja LOL! :Y
Heb zo eens de lijst voor arnhem bekeken en denk dat dat een treurige boel wordt.
Zoals als gewoonlijk is het zoveel gezelliger in Apeldoorn *O* 't Is nog ff afwachten wat mijn maten willen doen, maar die probeer ik gewoon mee te slepen naar WB :]

Ja LOL! :Y
Heb zo eens de lijst voor arnhem bekeken en denk dat dat een treurige boel wordt.
Zoals als gewoonlijk is het zoveel gezelliger in Apeldoorn *O* 't Is nog ff afwachten wat mijn maten willen doen, maar die probeer ik gewoon mee te slepen naar WB :]

Waarschijnlijk komen er ook mensen vanuit Zutphen (en deventer) aansluiten in A'doorn...

Wordt gezellig.

hey mensen

leuk dat er zo veel vertrekken van uit apeldoorn nu ik nog voor zorgen dat mijn bike gemaak is voor die tijd:-) maar anders moet ik op een andere manier naar meeting komen:-)

vroem vroem

hey mensen

leuk dat er zo veel vertrekken van uit apeldoorn nu ik nog voor zorgen dat mijn bike gemaak is voor die tijd:-) maar anders moet ik op een andere manier naar meeting komen:-)

vroem vroem
ach, je hebt nog goed en wel 4 maanden te gaan, in die tijd is je bike ech wel gemaakt :Y

uuuhhhmmmmmm....wat is er dan kapot aan je bike???

Laatst bewerkt:
hey mensen

vroem vroem

soes is een perfecte monteur :P

Noteer mij maar 8-) voor zeker :]
'k neem Speedfried & SparkyGSX mee op sleeptouw _O-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan