mega meeting vanuit Antwerpen (België)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sjool
  • Startdatum Startdatum
aah dju, normaal ging ik wel mee, maar ben vorige zondag aangereden en motor is niet meer veilig berijdbaar, damn, ik woon vlakbij Antwerpen. Misschien kunnen we wel eens afspreken om gewoon te gaan rijden als we vlakbij elkaar wonen eenmaal mijn motor opgelapt is.

goed en veilig rijden ginder, en hou de eer van de belgen hoog hé O-)

:]

aah dju, normaal ging ik wel mee, maar ben vorige zondag aangereden en motor is niet meer veilig berijdbaar, damn, ik woon vlakbij Antwerpen. Misschien kunnen we wel eens afspreken om gewoon te gaan rijden als we vlakbij elkaar wonen eenmaal mijn motor opgelapt is.

Zo te horen, heb je niets te erg voor. Spijtig da ge ni mee kunt, maar we zitten toch wel al met een groepje nu. Ik heb alleen schrik dat mijn ketting het gaat begeven, voor ik vertrek zal ik alles toch nog eens controleren. En, vergeet de papieren van jullie moto niet mee te nemen, we gaan tenslotte naar Nederland en moesten we daar tegengehouden worden zonder papieren... (normaal gezien laat ik die altijd thuis, want als ze mijn moto stelen, hebben ze direct de papieren ook, de politie heeft hier toch nog nooit moeilijk over gedaan) Dat stuntwerk ga ik ook wel aan de anderen overlaten, ik ben dit weekend weeral tegengehouden door de flikken omdat ik effe een hupje maakte met mijn voorwiel, ik ben er gelukkig met een waarschuwing vanaf gekomen, ma dienen agent zei mij da het 200€ zou zijn voor roekeloos rijgedrag en als hij er dan nog is bijschreef dat ik wheelies deed, dat de rechter mijn rijbewijs direct in beslag zou laten nemen. Ma ik denk dat da echt afhangt van welke agent da ge tegenkomt wat de gevolgen zijn... Alleen heb ik geen zin om wéér is een boete te betalen -O- (ben wel juist ontsnapt aan een boete van meer dan 1000€, lang verhaal)

...
Alleen heb ik geen zin om wéér is een boete te betalen -O- (ben wel juist ontsnapt aan een boete van meer dan 1000€, lang verhaal)
B| das ni mis die boete, goed dat ge de papieren vermeld.
Ik heb meestal alleen kopies in mn portefeuille.
Stunten? Kan ik ni, probeer ik ni, ... mn moto is me te dierbaar en wil ni op mn zak gaan O-)

Ik doe mijn best ;)
Jammer voor je -O- , alles ok anders :?

ik ben al terug in orde, had enkel wat kneuzingen. Maar men motor, dat gaat nog wel ff duren voor ie er terug zo goed uitziet als ervoor.

Mss gaat ie er nu nog wel beter uitzien als ik wat geld over heb ;)

Heb net gezien dat ze zondag wel regen verwachten in België -O-
Hopelijk pas rond de middag of later maarja zondag is nog lang en het weer veranderd soms nog ééns dus kan binnen 2dagen alweer anders zijn *D

Slecht nieuws.. Ik heb gisteren met turnen mijn knie helemaal verdraaid |( en vandaag kan ik mijn knie niet meer strekken/plooien. Hopelijk is dit tegen zondag in orde, maar ik vrees ervoor.. :(

sport is gezond B|
beterschap!!

[me]Dawg hoopt Sjool toch nog bij de Makro tegen te komen[/me]

Slecht nieuws.. Ik heb gisteren met turnen mijn knie helemaal verdraaid |( en vandaag kan ik mijn knie niet meer strekken/plooien. Hopelijk is dit tegen zondag in orde, maar ik vrees ervoor.. :(
Damn das klote :(
Ik was vandaag ook bijna uitgeschakeld voor de MM :X
(Mes in been....2draadjes erin maar voor de rest alles ok) maar kon erger zijn, het mes zat 3 cm van mijn .... :P
Hoop ook dat je toch kunt komen maar als het nog pijn doet zou ik toch thuisblijven als ik jou was :Y

(Mes in been....2draadjes erin maar voor de rest alles ok) maar kon erger zijn, het mes zat 3 cm van mijn .... :P
Hoop ook dat je toch kunt komen maar als het nog pijn doet zou ik toch thuisblijven als ik jou was :Y
Hoe krijgde nu een mes in uw been? :?

Ik heb gisterenavond wat gereden, het rijden was geen probleem, maar ik moest wel neig opletten dat ik aan een stoplicht naar rechts leunde en niet op mijn linkerbeen. Ik heb misschien 30km gereden en achteraf met heel veel moeite afgestapt. Misschien dat ik gewoon meerij naar dat groepje van den bosch en dan terugkeer ofzo, ik zie tegen dan wel of het gaat gaan of niet.

Klinkt goed & veelbelovend...
alleen ge moet u ni forceren eh ;)
Zou alleen wel leuk zijn... hoe meer volk, hoe meer vreugde!

miss ff ter verduidelijking

1. Sjool (Machelen) - indien voet mee werkt
2. Gixxerfreak (Schoten)
3. Dawg (Machelen)
4. Lem (Schoten)
5. RunnerX (Schoten)
6. TAO (Machelen) - niet 100% zeker

miss ff ter verduidelijking

1. Sjool (Machelen) - indien voet mee werkt
2. Gixxerfreak (Schoten)
3. Dawg (Machelen)
4. Lem (Schoten)
5. RunnerX (Schoten)
6. TAO (Machelen) - niet 100% zeker
Ik zal je lijstje overnemen in de beginpost
(alleen is het mijn knie ipv voet)

Hee, wat leuk, ik zie dat er een aantal mensen uit de omgeving Vilvoorde/Machelen komen. Voor een klus op mijn werk rij ik de komende paar weken met de motor op en neer naar de Belgische werkmaatschappij in Vilvoorde.

Weet iemand nog een leuke binnendoor route van Vilvoorde/Machelen naar Breda? Was afgelopen vrijdag binnendoor gegaan via de N21- Machelen- Aarschot- N19- Geel- Turnhout- Baarle Nassau (NL) ipv altijd maar die E19 langs Antwerpen, maar de timing tijdens de spits was blijkbaar niet zo'n succes. Alles was een beetje vol en druk en ik kwam pas voorbij Turnhout boven een gemiddelde snelheid van 30/h :+ .

Als jullie nog naar de mega-meeting gaan, have fun en hou het rubber aan de goede kant :] .

knie... oke srry :P

Binnendoor Vilvoorde - Breda... erm nou... met GPS moet dat lukken, anders heb je de Belgische Steenwegen, en daar is niks aan :X

TAO niet meer gehoord... dus die komt niet :(
RunnerX afgezegd... dus komt ook niet :(

Als Sjool niet aan de Makro staat kom ik in mn eentje nr Schoten :N

Terug
Bovenaan Onderaan