DafalganHooligan
MF veteraan
Ja mss wel maar mijne is een NeeiiikD baaik dus das nie eerlijkDan schakel ik nr 6e
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja mss wel maar mijne is een NeeiiikD baaik dus das nie eerlijkDan schakel ik nr 6e
Zo te horen, heb je niets te erg voor. Spijtig da ge ni mee kunt, maar we zitten toch wel al met een groepje nu. Ik heb alleen schrik dat mijn ketting het gaat begeven, voor ik vertrek zal ik alles toch nog eens controleren. En, vergeet de papieren van jullie moto niet mee te nemen, we gaan tenslotte naar Nederland en moesten we daar tegengehouden worden zonder papieren... (normaal gezien laat ik die altijd thuis, want als ze mijn moto stelen, hebben ze direct de papieren ook, de politie heeft hier toch nog nooit moeilijk over gedaan) Dat stuntwerk ga ik ook wel aan de anderen overlaten, ik ben dit weekend weeral tegengehouden door de flikken omdat ik effe een hupje maakte met mijn voorwiel, ik ben er gelukkig met een waarschuwing vanaf gekomen, ma dienen agent zei mij da het 200€ zou zijn voor roekeloos rijgedrag en als hij er dan nog is bijschreef dat ik wheelies deed, dat de rechter mijn rijbewijs direct in beslag zou laten nemen. Ma ik denk dat da echt afhangt van welke agent da ge tegenkomt wat de gevolgen zijn... Alleen heb ik geen zin om wéér is een boete te betalen (ben wel juist ontsnapt aan een boete van meer dan 1000€, lang verhaal)aah dju, normaal ging ik wel mee, maar ben vorige zondag aangereden en motor is niet meer veilig berijdbaar, damn, ik woon vlakbij Antwerpen. Misschien kunnen we wel eens afspreken om gewoon te gaan rijden als we vlakbij elkaar wonen eenmaal mijn motor opgelapt is.
goed en veilig rijden ginder, en hou de eer van de belgen hoog hé
das ni mis die boete, goed dat ge de papieren vermeld....
Alleen heb ik geen zin om wéér is een boete te betalen (ben wel juist ontsnapt aan een boete van meer dan 1000€, lang verhaal)
Ik doe mijn bestaah dju, normaal ging ik wel mee, maar ben vorige zondag aangereden en motor is niet meer veilig berijdbaar, damn, ik woon vlakbij Antwerpen. Misschien kunnen we wel eens afspreken om gewoon te gaan rijden als we vlakbij elkaar wonen eenmaal mijn motor opgelapt is.
goed en veilig rijden ginder, en hou de eer van de belgen hoog hé
Ok danik ben al terug in orde, had enkel wat kneuzingen. Maar men motor, dat gaat nog wel ff duren voor ie er terug zo goed uitziet als ervoor.
Mss gaat ie er nu nog wel beter uitzien als ik wat geld over heb
laat maar zitten http/www23.mappy.com/sidtQfXwKCyKgrMn21w/ACFGT?anchor=0&option=0&sel=europe&csl=i1%2Cv1%2Cv2%2Cv3%2Ci2&fsl=i1%2Cv1%2Cv2%2Cv3%2Ci2&gsl=i1%2Cv1%2Cv2%2Cv3%2Ci2&isl=i0&xsl=2&out=2&issl=i1&iesl=i2&ivsl1=v1&ivsl2=v2&ivsl3=v3&imult=0&flash=1&iveh=&isveh=&wni1=&wci1=&noi1=&tni1=&pci1=8340&tci1=&a10i1=&xi1=&yi1=&csi1=4326&cci1=56&wni2=Bredabaan+1199&wci2=&noi2=&tni2=Schoten&pci2=2900+&tci2=&a10i2=&xi2=&yi2=&csi2=4326&cci2=56&imode=0&x=11&y=7 wordt 1 uur eerder vertrekken dus 99kmZou dat te doen zijn in 45 min van mij thuis naar schoten q8
Is iets van 80km is toch niet zo druk zondagmorgenvroeg in A'pen ofwel
Damn das kloteSlecht nieuws.. Ik heb gisteren met turnen mijn knie helemaal verdraaid en vandaag kan ik mijn knie niet meer strekken/plooien. Hopelijk is dit tegen zondag in orde, maar ik vrees ervoor..
Hoe krijgde nu een mes in uw been?Damn das klote
Ik was vandaag ook bijna uitgeschakeld voor de MM
(Mes in been....2draadjes erin maar voor de rest alles ok) maar kon erger zijn, het mes zat 3 cm van mijn ....
Hoop ook dat je toch kunt komen maar als het nog pijn doet zou ik toch thuisblijven als ik jou was
Ik heb gisterenavond wat gereden, het rijden was geen probleem, maar ik moest wel neig opletten dat ik aan een stoplicht naar rechts leunde en niet op mijn linkerbeen. Ik heb misschien 30km gereden en achteraf met heel veel moeite afgestapt. Misschien dat ik gewoon meerij naar dat groepje van den bosch en dan terugkeer ofzo, ik zie tegen dan wel of het gaat gaan of niet.Damn das klote
Ik was vandaag ook bijna uitgeschakeld voor de MM
(Mes in been....2draadjes erin maar voor de rest alles ok) maar kon erger zijn, het mes zat 3 cm van mijn ....
Hoop ook dat je toch kunt komen maar als het nog pijn doet zou ik toch thuisblijven als ik jou was
Ik zal je lijstje overnemen in de beginpostmiss ff ter verduidelijking
1. Sjool (Machelen) - indien voet mee werkt
2. Gixxerfreak (Schoten)
3. Dawg (Machelen)
4. Lem (Schoten)
5. RunnerX (Schoten)
6. TAO (Machelen) - niet 100% zeker