mega meeting vanuit Antwerpen (België)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sjool
  • Startdatum Startdatum
of w8 ff... ander voorstel...
is voor iedereen miss wat beter bereikbaar:

Q8
Bredabaan 1199
2900 Schoten

afrit 5 (Kleine Bareel) van de E19 Antwerpen-Breda

(indien goedgekeurd miss in beginpost zetten?)

Ik zou ook wel meekunnen en schrijf om onder voorbehoud in...

Moet nog es aan de vriendin vragen of er geen andere plannen op onze agenda staan :)

Zou idd leuk zijn ... Maar had reeds in een ander topic gezegd:
Loopwedstrijd "Dwars door Brugge" ... :(

Was het weer even vergeten :?

Aaargh!

Denk ik ook... kunnen we "laagvliegen" :]
OK, en wie weet kunnen we dan nog ergens onderweg afspreken ook, ik kom vanuit vilvoorde ongeveer
Spreken we dan eerst af aan het tankstation bij de Makro in Machelen?

@Sjool: zou je me van de lijst af kunnen halen '( ik heb spijtig genoeg andere verplichtingen die dag. er zijn 3 dingen die op 7 mei gepland staan... de megameeting, Temse op wielen-rit, en BK snelheid op de weg in Evergem. |( is niet leuk :(

Sorry da ik een tijdje nimeer gereageerd heb, ik was int buitenland voort werk en ben nog maar juist terug. Ik zal proberen vanavond of morgen de beginpost aan te passen, want heb echt niet veel tijd nu.. (druk leven :+ )

Tracer... spijtig '(
Sorry da ik een tijdje nimeer gereageerd heb, ik was int buitenland voort werk en ben nog maar juist terug. Ik zal proberen vanavond of morgen de beginpost aan te passen, want heb echt niet veel tijd nu.. (druk leven :+ )
ja, ik had u ff ni zien reageren, dus d8... laat ik maar ff een mailtje sturen :W

als de belgen nu eens op motorzwijn.be een oproepje plaatsen..
in de omgeving van turnhout zijn motorzwijnen zat die wel een lekker ritje willen maken.. :] :]

als de belgen nu eens op motorzwijn.be een oproepje plaatsen..
in de omgeving van turnhout zijn motorzwijnen zat die wel een lekker ritje willen maken.. :] :]

leuk :9 heb me op motorzwijn.be geregistreerd ;) blijkbaar nog mf'ers daar. zoals Xerpio en Brother Louie...
vind het spijtig dat ik niet mee kan maar ja er zijn nog ritten genoeg *D ;)

Tracer... spijtig '(ja, ik had u ff ni zien reageren, dus d8... laat ik maar ff een mailtje sturen :W
Mijn beginpost is gewijzigd, nu nog een uur afspreken, maar dat zien we tegen dan wel, nog tijd genoeg..

Tijd kan idd nog altijd :P

Klinkt goed, is op 10km van bij mij thuis.. Ik ben eigenlijk van Meise (Wolvertem)
Meise - Machelen of Bertem - Machelen... mooie middenweg en dicht bij de E19! *O*

Terug
Bovenaan Onderaan