Mega meeting vanuit Achterhoek/Arnhem 2006

Roy "R" komt op:

• Zijn Aprilia RS 125.

Stemmen: 9 64,3%
  • Zijn "normale" wegmotor op dat moment.

Stemmen: 0 0,0%
  • Zijn circuitracer omdat ie Ghostrider na wil doen.

Stemmen: 5 35,7%

• Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.
:} Heenreis is dus geregeld. *O*
Nu de terugreis nog, omdat ik niet meekan naar Amersfoort. -O- Iemand?
wat betreft de heenreis zou het voor mij ook geen probleem zijn.
Ik weet nog niet of ik ook mee ga naar A'foort, mijn rug wil wel eens vervelend doen en dan ga ik eerder naar huis, en anders zijn er beslist nog wel anderen die eerder afhaken

ik moet jullie toch teleurstellen, een stel vriend van mn vriend gaan mee en die willen een binnedoor route pakken.

die snelweg vink toch nog ff niks heb vandaag weer 80 derbij op mn teller *O*

ik zie jullie dan wel in venendaal we zijn er bij tijds

jow, ik denk dat ik vanaf velp ook binnendoor ga, mail me anders maar op jasper_elfrink@hotmail.com

Weltrusten en bedankt voor het aanbod alvast. Mocht het nodig zijn, dan hoor je wel van me. :j

hey ik ga door na amersvoort, aleen gaat mijn motor niet zo hard, mocht datr geen probleem zijn dan mag je gerust achterop hoor
mijn mail adress staat hierboven

Me is back in town na een week kamp met moeilijk opvoedbare kids.. erg vermoeiend, maar heb erg veel zin in morgen!!! *O*

ik weet het nog niet helemaal zeker maar als ik ga sta ik in velpenbroek esso *O*
met een R6rood *O* *O*

Laatst bewerkt:
hey ik ga door na amersvoort, aleen gaat mijn motor niet zo hard, mocht datr geen probleem zijn dan mag je gerust achterop hoor
mijn mail adress staat hierboven

hej jasper jij ook hier? Ik zit nog te twijfelen of ik naar mega meeting ga. Wat is nu precies de bedoeling? Rijden vanuit velp daar heen, en dan vanuit daar nog een route?

Anders wil ik ook wel mee.....

*Aphrodite*: Ik rijd alleen de terugweg met jullie mee!De heenweg ga ik met de Flevolanders!

Al Pines.... :W vertrekt met kameraad vanuit Texaco Hengelo naar MM
maar is zeker weer van de partij... *O* *O* *O*

have fun 2 day ...... :W

zie wel hoe t was aan d foto`s 8-)

Mogguh , zie jullie straks en ohja ook ff fotomachientje meenemen ;)
Tot zooooooooo.

Eh.. ik was er niet..Soms gaan dingen op het laatste moment anders.. Dit was zo'n moment

Hij was leuk en erg druk! Zooi onbekenden maar dat maakt ja niet uit. Tot de volgende keer nu ff foto's kijken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan