Mega meeting vanuit Achterhoek/Arnhem 2006

Roy "R" komt op:

• Zijn Aprilia RS 125.

Stemmen: 9 64,3%
  • Zijn "normale" wegmotor op dat moment.

Stemmen: 0 0,0%
  • Zijn circuitracer omdat ie Ghostrider na wil doen.

Stemmen: 5 35,7%

• Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi ik hoorde via janutgrun, goede kennis van mij, over deze meeting en wilde eigenlijk ook wel mee maar hij gaat vanuit groningen en ik vanuit doesburg en hij vertelde mij dat er meer hiervandaan kwamen en leek me wel gezellig om met anderen hiervandaan mee op te rijden.
groeten mickey
ja hoor daar is die dan mijn groote vriend mickey hee dat word een leuke dag echt wel :Y :Y *O* *O*

hoi ik hoorde via janutgrun, goede kennis van mij, over deze meeting en wilde eigenlijk ook wel mee maar hij gaat vanuit groningen en ik vanuit doesburg en hij vertelde mij dat er meer hiervandaan kwamen en leek me wel gezellig om met anderen hiervandaan mee op te rijden.
groeten mickey

Hoi, idd je kan met ons mee oprijden. Ik neem dan aan dat je in Arnhem bij het Velperbroek circuit aanpikt.

We zien je dan!

Hey Roy , rij met jullie mee vanuit doetinchem , groetjes ; Jan.

hee Roy,

ik kom ook vanuit Ulft naar Doetinchem :) Waarschijnlijk gaat m'n zwager ook wel mee.

yep ben om geloof 09.30 bij velperbroek mocht er een andere tijd afgesproken worden dan hoor ik dat graag anders ben ik er om die tijd.
groetjes uit doesburg :} *O*

Laatst bewerkt:
Wat geen grapje. Ik ken deze meeting niet. Is er wat te doen, muziek, evenementen, beurs, of is het kijken en bekeken worden?

Wat geen grapje. Ik ken deze meeting niet. Is er wat te doen, muziek, evenementen, beurs, of is het kijken en bekeken worden?

Even tussendoor. Zoek gewoon even op de 1e pagina en daar staat een linkje naar het hoofd topic van de mega meeting.

Maar heb jij zoveel brommers in de schuur als dat er onder je naam staat?
Heb nu al ruzie met mijn ouders dat er over 2 a 3 weken een ktm-etje op kenteken *O* erbij komt. jaloerrrzssss!!!

Jawel RrrrRoy, zet mij maar "onder voorbehoud" als deelnemer met opstapplaats Arnhem Velperbroek.

En nee, ik heb niet al die brommers meer staan. Nu alleen nog een XT en een MT. De rest is geschiedenis.

Ik( vriendin van Roy "R") ben ook van de partij, maar dat wisten jullie al. Heb er zin in *D

Ik ben er ook met pasagier

9:15 bij de Mac in Doetinchem

Jaaa, ik ook vanuit velp.
Of zijn er veel mensen uit Groessen zodat we vanuit groessen kunnen vertrekken :+
Zal wel velp worden.

Haalt u mij maar van het lijstje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan