Mega Meeting 2007 vanaf Weert

Status
Niet open voor verdere reacties.
;) B|

we zullen aan je denke }) }) })
Dat doe ik al...soms :+

[me="Cadcatz"]haakt misschien ook aan bij deze groep...weet alleen nog niet of ik naar Nederweert ga rijden of dat ik gewoon bij de benzinepomp wacht tot jullie Maarheeze voorbij komen rijden :P[/me]

Als het optie 2 is laat het dan even weten, dan claxoneren we wel even :+ (niet dat je die van mij hoort)

Als het optie 2 is laat het dan even weten, dan claxoneren we wel even :+ (niet dat je die van mij hoort)
Ik neem aan dat als ik bij de invoegstrook ga staan ik het vast wel merk als er een paar motoren langs komen rijden :Y

Als jullie dan gewoon ff opletten of er een rood/witte CBR1000F aanhaakt...dan komt alles goed :+

Ik neem aan dat als ik bij de invoegstrook ga staan ik het vast wel merk als er een paar motoren langs komen rijden :Y

Als jullie dan gewoon ff opletten of er een rood/witte CBR1000F aanhaakt...dan komt alles goed :+
Als het mooi weer is zullen we vast niet het enige groepje zijn denk ik :+

@ cbr1982
Ik heb sinds kort meervoudig MSN en kan dus ook met m'n eigen Mess online, voeg me even toe :+ (niet dat ik er veel achter zit 8-)

Ik begin gewoon gas te geven als ik wat M-F stickers zie...grote kans dat die richting De Lucht gaan rijden :P
De MF stickers zijn dun gezaaid in Limboland maar je zal er iig 1 kunnen spotten 8-)

Iedereen de motor al klaar, toestemming van het thuisfront en de agenda gechecked?

[me=verkapt] skopjuh [/me] :+

Hoe zit dat nou met de aanmeldingen :?
Eerst is het te koud om nog te weten dat we ook nog een motor hebben en nu weer te warm om er niet mee te rijden en een paar minuutjes te gebruiken voor een aanmelding?? :+
Tig aanmeldingen geweest voor de Limburgse meeting en maar zo weinig die mee willen naar Veenendaal -O-
Het is maar 150km vanaf Maasbracht dus het blijft onder de 200km en geen reden voor angst dat je een zere reet krijgt 8-)

Hoe zit dat nou met de aanmeldingen :?
Eerst is het te koud om nog te weten dat we ook nog een motor hebben en nu weer te warm om er niet mee te rijden en een paar minuutjes te gebruiken voor een aanmelding?? :+
Tig aanmeldingen geweest voor de Limburgse meeting en maar zo weinig die mee willen naar Veenendaal -O-
Het is maar 150km vanaf Maasbracht dus het blijft onder de 200km en geen reden voor angst dat je een zere reet krijgt 8-)

_O- _O- _O-

Ik hoop dat de bandjes voor 6 mei eronder liggen -O-
Ze voelen nu al niet meer bepaald fijn en vertrouwd en ik moet er voor 6 mei nog zeker 700km mee (als ik me kan bedwingen niet tussendoor nog te gaan toeren of met een omweg naar huis te gaan :X ).
Is er ook een dweilauto aanwezig? Want meegaan zal ik 8-)

Het schijnt dat volgende week maandag of dinsdag endelijk de banden binnen zijn (en wel bij mij), dan red ik het dus toch nog voor 6 mei voorzien te zijn van vers schoeisel *D
Maar nu begon m'n uitlaat ineens te rammelen vanmorgen -O- ik zal dus wel achteraan gaan/proberen te rijden zodat niemand eventuele onderdelen tegen z'n helm krijgt })
Zal wel een los schotje zijn, weet alleen niet of het één in de demper is of in het spruitstuk B|

Nog 16 dagen te gaan en pas 12 aanmeldingen? '(
Kom op mannen en vrouwen, aanmelden! :Y
Het is een afgang als "afdeling Limburg" met zo weinig rijders vertegenwoordigd is.

Nog 16 dagen te gaan en pas 12 aanmeldingen? '(
Kom op mannen en vrouwen, aanmelden! :Y
Het is een afgang als "afdeling Limburg" met zo weinig rijders vertegenwoordigd is.
:^
Oftewel skopje :+

CBR1982, is er al iets bekend omtrent de tijd die we in Nederweert bij elkaar komen?
De groep Den Bosch wil om 9.30 verzamelen en om 10.00 uur :] vertrekken.

*O* *O* yes, yes, ik heb er zin in. *O* *O*

Ja wordt onderhand een keer tijd dat de verzamel- en vertrektijden bepaald gaan worden.
Het is nog maar 4 dagen werken tot de Megameeting :9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan