Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat doe ik al...soms
we zullen aan je denke
Ik neem aan dat als ik bij de invoegstrook ga staan ik het vast wel merk als er een paar motoren langs komen rijdenAls het optie 2 is laat het dan even weten, dan claxoneren we wel even (niet dat je die van mij hoort)
Als het mooi weer is zullen we vast niet het enige groepje zijn denk ikIk neem aan dat als ik bij de invoegstrook ga staan ik het vast wel merk als er een paar motoren langs komen rijden
Als jullie dan gewoon ff opletten of er een rood/witte CBR1000F aanhaakt...dan komt alles goed
Ik begin gewoon gas te geven als ik wat M-F stickers zie...grote kans dat die richting De Lucht gaan rijdenAls het mooi weer is zullen we vast niet het enige groepje zijn denk ik
De MF stickers zijn dun gezaaid in Limboland maar je zal er iig 1 kunnen spottenIk begin gewoon gas te geven als ik wat M-F stickers zie...grote kans dat die richting De Lucht gaan rijden
De MF stickers zijn dun gezaaid in Limboland maar je zal er iig 1 kunnen spotten
Hoe zit dat nou met de aanmeldingen
Eerst is het te koud om nog te weten dat we ook nog een motor hebben en nu weer te warm om er niet mee te rijden en een paar minuutjes te gebruiken voor een aanmelding??
Tig aanmeldingen geweest voor de Limburgse meeting en maar zo weinig die mee willen naar Veenendaal
Het is maar 150km vanaf Maasbracht dus het blijft onder de 200km en geen reden voor angst dat je een zere reet krijgt
Is er ook een dweilauto aanwezig? Want meegaan zal ik
Nog 16 dagen te gaan en pas 12 aanmeldingen?
Kom op mannen en vrouwen, aanmelden!
Het is een afgang als "afdeling Limburg" met zo weinig rijders vertegenwoordigd is.
Oftewel skopje