Optikn3rv
MF'er
ik wil wel met maar plannen zo ver in mijn toekomst lol da's "to hard" ik weet nooit wat de volgende week brengt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb ik 'm ook al vaker gezegd, 't is ook niet zo'n verslaafda als mij.wat een watje ....
Heb ik 'm ook al vaker gezegd, 't is ook niet zo'n verslaafda als mij.
Wat hij in een jaar rijdt doe ik in 2 maand (ook in de winter )
Geen probleem denk ik, alleen moet je denk ik wel iemand van de groep kennen om ons tussen al die MF-ers te vindenmischien rijd ik na de meeting met jullie mee terug, hoef ik niet alleen die saaie snelweg naar weert te rijden(moet naar de KMS)
Kan je bij Maasbracht wel even stoppen, rijden we samen door naar de AC.Ik zou ook graag mee willen komen met mijn gpz ..
Kom zelf van Born af..
Kan je bij Maasbracht wel even stoppen, rijden we samen door naar de AC.
Als je 600meter doorrijdt dan zit je in Maasbracht, anders moet ik naar Echt om daar om te keren en weer terug tot het tankstation.Of we komen bij bosserhof tankstation bij elkaar?
Want ik kom van Gulpen
Joeps
Afrit Maasbracht/St Joost meteen na de Shell, bovenaan ga je de rotonde driekwart rond en dan ligt rechts een industrieterein (st joosterweg). Op dat indusrieterein ligt naast (of voor, ligt eraan hoe je het bekijkt) het politiebureau een carpoolplaats.Lijkt me een goed plan..
Waar precies in maasbracht is het.
Afrit Maasbracht/St Joost meteen na de Shell, bovenaan ga je de rotonde driekwart rond en dan ligt rechts een industrieterein (st joosterweg). Op dat indusrieterein ligt naast (of voor, ligt eraan hoe je het bekijkt) het politiebureau een carpoolplaats.
Je kan hem in de bocht na de rotonde aan de rechterkant zien liggen ter hoogte van de parkeerhaven.
Ligt eraan of je 5 dagen /week af en toe noemthe paradox
een vraagje staat jouw motor niet af toe op kampershoek ?
of heb ik dit fout ?
Ligt eraan of je 5 dagen /week af en toe noemt
Alleen de komende 2 dagen niet want ik moet wachten op de kleppendekselpakking.
Dus na die tijd heb je nog nooit gepost in het MF-er gespot topic