Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Mega Meeting 2007 vanaf Weert

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik wil wel met maar plannen zo ver in mijn toekomst lol da's "to hard" ik weet nooit wat de volgende week brengt.

't blijft een beetje steken hier, gaan er niet meer mee?
Waarschijnlijk gaat er ook nog een college mee maar da's een mooi weer rijder en wil eerst weten wat voor weer het dan is Het watje
[me=meteen schopje][/me]

Laatst bewerkt:
In Veenendaal, zie Hier voor meer info en een lijst met deelnemers (de lijst is niet helemaal up to date)

Hey mensen, bij deze wil ik me ook ff aanmelden om vanuit Wiert te vertrekken, mocht het jullie interesseren ik zal komen met mn R6je

je staat erbij celoxr6

tevens een kickje

't blijft een beetje steken hier, gaan er niet meer mee?
Waarschijnlijk gaat er ook nog een college mee maar da's een mooi weer rijder en wil eerst weten wat voor weer het dan is Het watje
[me=meteen schopje][/me]

wat een watje ....

Heb ik 'm ook al vaker gezegd, 't is ook niet zo'n verslaafda als mij.
Wat hij in een jaar rijdt doe ik in 2 maand (ook in de winter )

heheh ik ben wat kilometers aan het inhalen ik heb een tijdje niet kunnen rijden ..

ik heb zin in een uitputtings ritje hehehe flink wat kilometers maken

[me=skopje][/me]
Vanwege het mooie weer krijgen sommigen misschien nu wel de kriebels om de knoop door te hakken

mischien rijd ik na de meeting met jullie mee terug, hoef ik niet alleen die saaie snelweg naar weert te rijden(moet naar de KMS)

mischien rijd ik na de meeting met jullie mee terug, hoef ik niet alleen die saaie snelweg naar weert te rijden(moet naar de KMS)
Geen probleem denk ik, alleen moet je denk ik wel iemand van de groep kennen om ons tussen al die MF-ers te vinden

Ik zou ook graag mee willen komen met mijn gpz ..
Kom zelf van Born af..

Uhmz ik heb afgelopen week op mn werk te horen gekregen dat ik waarschijnlijk weg moet:S Dus zit dan net in die week in het buitenland:S Hopen dat ze het een weekje of 2 doorschuiven...

Of we komen bij bosserhof tankstation bij elkaar?
Want ik kom van Gulpen

Joeps
Als je 600meter doorrijdt dan zit je in Maasbracht, anders moet ik naar Echt om daar om te keren en weer terug tot het tankstation.
Verder hebben we voor AC Nederweert gekozen omdat er nog mensen aansluiten vanuit de richting Haelen (Napoleonsbaan) en Weert die waarschijnlijk bij Kelpen de snelweg opkomen.
Maar hier in Maasbracht is een carpoolplaats waar we makkelijk samen kunnen komen om door te rijden naar de AC. Kunnen we meteen bij de KLPD laten weten dat ze rustig koffie kunnen blijven drinken omdat de scheurijzers toch weg zijn die dag

Lijkt me een goed plan..
Waar precies in maasbracht is het.

Lijkt me een goed plan..
Waar precies in maasbracht is het.
Afrit Maasbracht/St Joost meteen na de Shell, bovenaan ga je de rotonde driekwart rond en dan ligt rechts een industrieterein (st joosterweg). Op dat indusrieterein ligt naast (of voor, ligt eraan hoe je het bekijkt) het politiebureau een carpoolplaats.
Je kan hem in de bocht na de rotonde aan de rechterkant zien liggen ter hoogte van de parkeerhaven.

Ja is mij om het even. kom daar naartoe,ben er vaker
gekontroleerd door die mannen daar.
Vrachtauto wegen en papier controle.

Joep

fireoz je je staat bij de lijst erbij

ff een ander vraagje .. rijden we ook als groep terug vanuit de amersfoort ..

de vorige keer heb ik me helemaal zoek gereden ...

he paradox

een vraagje staat jouw motor niet af toe op kampershoek ?
of heb ik dit fout ?

he paradox

een vraagje staat jouw motor niet af toe op kampershoek ?
of heb ik dit fout ?
Ligt eraan of je 5 dagen /week af en toe noemt
Alleen de komende 2 dagen niet want ik moet wachten op de kleppendekselpakking.
Dus na die tijd heb je nog nooit gepost in het MF-er gespot topic

Ligt eraan of je 5 dagen /week af en toe noemt
Alleen de komende 2 dagen niet want ik moet wachten op de kleppendekselpakking.
Dus na die tijd heb je nog nooit gepost in het MF-er gespot topic

dan zit je wel geteld 7 minuten van waar ik woon .. heheh en tevens mijn speeltuin

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.