Niet als wij er langs komen met de hele stoetik ben er deze megameeting niet bij ik ben aan het werk op het circuit.
en dames en heren denk er om het is zondag erg druk op en rond het circuit ivm Ducati club weekend , dus de jappen zijn dat weekend in de minderheid in assen
[me]Motorengeltje denkt: ZX7-aRnold zou beter moeten weten, die kent me....
gaan we met 2 engelen..... Als het dan niet goedkomt
Gegroet Noorderlingen,
Ik kom niet uit Groningen e.o. maar uit Kampen. Vanuit Kampen komen er ook nog 3 of 4 motoren en uit Zwolle ook nog eentje, dus het zou mooi zijn als we ons bij jullie aan kunnen sluiten bij Zwolle! Als jullie dus een beetje een inschatting kunnen geven hoe laat jullie langs het Shell-station op de A28 tussen Zwolle en Wezep komen rijden we mee richting Amersfoort!
Het zou helemaal mooi zijn als de topicstarter even overlegt met de groepen uit Amersfoort en Hengelo voor een "join" in Amersfoort, dat wordt een grote cluster uit het noorden/oosten als we in Veenendaal aankomen!
ik ben er deze megameeting niet bij ik ben aan het werk op het circuit.
en dames en heren denk er om het is zondag erg druk op en rond het circuit ivm Ducati club weekend , dus de jappen zijn dat weekend in de minderheid in assen
ZeikerdIk heb eens ff zitten kijken op de verschillende routeplanners. En ik denk zelf dat het voor ons uit het noorden het handigst is om over Apeldoorn te rijden.
Verder denk ik ook dat we uit moeten kijken dat we ook niet te veel 'before meetings' gaan houden. Wij zelf komen namelijk helemaal uit Groningen en steeds een klein stukje rijden en dan weer verzamelen om met groepen aan te sluiten met al het oponthoud lijkt mij zelf op het laatst niet echt leuk meer. We zitten nl al op Groningen, Assen, Meppel (met Friesland). Daarbij komt nog dat wij dan ook nog vroeger weg zullen moeten gaan dan we nu al moeten.
Dit is mijn persoonlijke visie hierop, maar kan me ook voorstellen dat andere Noordelingen het juist wel heel Cool vinden. Wat denken de anderen uit Groningen en Assen??
Greetz
Als ik het teruglees vind ik mezelf wel een zeikerd, maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik ongeveer bedoel
Op zich een goed idee. Het lijkt mij dan het handigst dat we inderdaad een 'ongeveer tijd' afspreken en dat wij dan bellen oid als we uit Assen wegrijden zodat jullie het iets exacter weten.Ik heb eens ff zitten kijken op de verschillende routeplanners. En ik denk zelf dat het voor ons uit het noorden het handigst is om over Apeldoorn te rijden.
Verder denk ik ook dat we uit moeten kijken dat we ook niet te veel 'before meetings' gaan houden. Wij zelf komen namelijk helemaal uit Groningen en steeds een klein stukje rijden en dan weer verzamelen om met groepen aan te sluiten met al het oponthoud lijkt mij zelf op het laatst niet echt leuk meer. We zitten nl al op Groningen, Assen, Meppel (met Friesland). Daarbij komt nog dat wij dan ook nog vroeger weg zullen moeten gaan dan we nu al moeten.
Dit is mijn persoonlijke visie hierop, maar kan me ook voorstellen dat andere Noordelingen het juist wel heel Cool vinden. Wat denken de anderen uit Groningen en Assen??
Greetz
Als ik het teruglees vind ik mezelf wel een zeikerd, maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik ongeveer bedoel
Ik zou het werkelijk niet weten eigenlijk. Misschien is het wel handig, maar waar dan weet ik ook niet. Ik ben niet zo bekend in Assen. Als er idd een goed alternatief is, is het misschien wel een goed idee, kunnen we elkaar ook iets makkelijk vinden.Moeten we nog op een alternatieve plek staan in Assen, i.v.m. die ducati toestand?
Lijkt mij geen probleem, dan kunnen we idd gewoon vlot doorrijden. Ik zal mn e-mail adres ff zichtbaar maken in mn profiel. Dan moet je je nummer tzt maar ff mailen en dan krijg jij je sms-jeIk kan me voorstellen dat als Akula me vanuit Meppel even smst wanneer jullie ongeveer langs denken te komen dat wij daar gewoon staan te wachten, als jullie voorbijrijden (wel toeteren hè?) starten wij de motoren en kunnen we gewoon aansluiten.
Moeten we nog op een alternatieve plek staan in Assen, i.v.m. die ducati toestand?
Is ook goedEventueel alternatief is de carpoolplaats aan de haarweg.
Dat is gewoon aan het begin van het rechte stuk waar je naar de huidige meetingpoint rijd
Eventueel alternatief is de carpoolplaats aan de haarweg.
Dat is gewoon aan het begin van het rechte stuk waar je naar de huidige meetingpoint rijd
Is dat bij de afslag van de N33, richting circuit??
N33 af idd.en dan richting circuit.. daar zie je direct die carpoolstrook aan de linkerkant
Is het daar niet te druk dan i.v.m. die Ducati toestand????