Mega Meeting 2004 vanuit Groningen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Akula
  • Startdatum Startdatum

Hoe laat verzamelen bij de Ikea in Groningen

• 8.00

Stemmen: 2 13,3%
  • 8.30

Stemmen: 3 20,0%
  • 9.00

Stemmen: 9 60,0%
  • 9.30

Stemmen: 1 6,7%
  • 10.00

Stemmen: 0 0,0%
  • 10.30

• 11.00

• Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben er deze megameeting niet bij ik ben aan het werk op het circuit.

en dames en heren denk er om het is zondag erg druk op en rond het circuit ivm Ducati club weekend , dus de jappen zijn dat weekend in de minderheid in assen ;)
Niet als wij er langs komen met de hele stoet :+

husjes wil ook mee, wil het ook weleens meemaken..gaat zich nu opgeven :)

Ik ga ook wel mee...
hoe? Geen id :(
Iemand die nog n plekje achterop bied? (Dus deze keer ben ik niet te taxi-chauf, alleen in de weekenden maar dan helaas met koekblik vaak :9 ) Kleding e.d komt wel goed, ga waarschijnlijk op de motorbeurs wat kopen als t me aan staat volgende week zaterdag..
Dus bij deze; met welke MFer kan ik meerijden? O-)

[edit]
Misschien huur ik wel n bikje voor die dag :9
kan eventueel ook wel, heb rijbewijs al wel dus waarom ook nie? :+
[/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Gegroet Noorderlingen,

Ik kom niet uit Groningen e.o. maar uit Kampen. Vanuit Kampen komen er ook nog 3 of 4 motoren en uit Zwolle ook nog eentje, dus het zou mooi zijn als we ons bij jullie aan kunnen sluiten bij Zwolle! Als jullie dus een beetje een inschatting kunnen geven hoe laat jullie langs het Shell-station op de A28 tussen Zwolle en Wezep komen rijden we mee richting Amersfoort!

Het zou helemaal mooi zijn als de topicstarter even overlegt met de groepen uit Amersfoort en Hengelo voor een "join" in Amersfoort, dat wordt een grote cluster uit het noorden/oosten als we in Veenendaal aankomen!

Groeten,

De Buikschuiver

Zet mij er onder voorbehoud ook maar bij! Moek wel zorgen dak dan een motor onder mijn gatje heb!
Dus........laten we het daarvan laten afhangen!
-" WOLF "-, mijn maat wil ongetwijfeld ook mee! Hij komt vanuit Leeuwarden mijn kant op en rijden dan vanaf ikea mee naar venendaal.

Dus........weer twee gegadigden!!

Greetz.......starrrr

Gegroet Noorderlingen,

Ik kom niet uit Groningen e.o. maar uit Kampen. Vanuit Kampen komen er ook nog 3 of 4 motoren en uit Zwolle ook nog eentje, dus het zou mooi zijn als we ons bij jullie aan kunnen sluiten bij Zwolle! Als jullie dus een beetje een inschatting kunnen geven hoe laat jullie langs het Shell-station op de A28 tussen Zwolle en Wezep komen rijden we mee richting Amersfoort!

Op zich een goed idee. Het lijkt mij dan het handigst dat we inderdaad een 'ongeveer tijd' afspreken en dat wij dan bellen oid als we uit Assen wegrijden zodat jullie het iets exacter weten.

Het zou helemaal mooi zijn als de topicstarter even overlegt met de groepen uit Amersfoort en Hengelo voor een "join" in Amersfoort, dat wordt een grote cluster uit het noorden/oosten als we in Veenendaal aankomen!

Ik heb eens ff zitten kijken op de verschillende routeplanners. En ik denk zelf dat het voor ons uit het noorden het handigst is om over Apeldoorn te rijden.

Verder denk ik ook dat we uit moeten kijken dat we ook niet te veel 'before meetings' gaan houden. Wij zelf komen namelijk helemaal uit Groningen en steeds een klein stukje rijden en dan weer verzamelen om met groepen aan te sluiten met al het oponthoud lijkt mij zelf op het laatst niet echt leuk meer. We zitten nl al op Groningen, Assen, Meppel (met Friesland). Daarbij komt nog dat wij dan ook nog vroeger weg zullen moeten gaan dan we nu al moeten.
Dit is mijn persoonlijke visie hierop, maar kan me ook voorstellen dat andere Noordelingen het juist wel heel Cool vinden. Wat denken de anderen uit Groningen en Assen??

Greetz

Als ik het teruglees vind ik mezelf wel een zeikerd :r , maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik ongeveer bedoel :}

Lijkt me hartstikke tof de Mega Meeting. Zet mij maar op de lijst, maakt me niet uit waar we vandaan vertrekken, moet toch helemaal uit het bovenste puntje van het Noorden komen. Hoor het wel!! 8-)

ik ben er deze megameeting niet bij ik ben aan het werk op het circuit.

en dames en heren denk er om het is zondag erg druk op en rond het circuit ivm Ducati club weekend , dus de jappen zijn dat weekend in de minderheid in assen ;)

Yep, ga idd ook niet mee, ben het hele weekend op het circuit aanwezig. Maybe next meeting.

Ik heb eens ff zitten kijken op de verschillende routeplanners. En ik denk zelf dat het voor ons uit het noorden het handigst is om over Apeldoorn te rijden.

Verder denk ik ook dat we uit moeten kijken dat we ook niet te veel 'before meetings' gaan houden. Wij zelf komen namelijk helemaal uit Groningen en steeds een klein stukje rijden en dan weer verzamelen om met groepen aan te sluiten met al het oponthoud lijkt mij zelf op het laatst niet echt leuk meer. We zitten nl al op Groningen, Assen, Meppel (met Friesland). Daarbij komt nog dat wij dan ook nog vroeger weg zullen moeten gaan dan we nu al moeten.
Dit is mijn persoonlijke visie hierop, maar kan me ook voorstellen dat andere Noordelingen het juist wel heel Cool vinden. Wat denken de anderen uit Groningen en Assen??

Greetz

Als ik het teruglees vind ik mezelf wel een zeikerd :r , maar ik denk dat jullie wel begrijpen wat ik ongeveer bedoel :}
Zeikerd ;)

Je hebt wel gelijk. Na meppel gewoon doorrijden naar de mega meeting.

Daarom, vorig jaar waren wij hardstikke 'laat'.
De meeste mensen waren er al om 11:00u, wij kwamen om 13:00u aankakken. :z

Vorig jaar was het ook zo super heet, was niet echt lekker.

Op zich een goed idee. Het lijkt mij dan het handigst dat we inderdaad een 'ongeveer tijd' afspreken en dat wij dan bellen oid als we uit Assen wegrijden zodat jullie het iets exacter weten.Ik heb eens ff zitten kijken op de verschillende routeplanners. En ik denk zelf dat het voor ons uit het noorden het handigst is om over Apeldoorn te rijden.

Greetz

Ik denk ook niet dat een aparte stop bij Zwolle nodig is. Inmiddels staat de teller bij ons al op 15, ook de Groep-Noordoostpolder is voornemens via Zwolle te rijden. Ik kan me voorstellen dat als Akula me vanuit Meppel even smst wanneer jullie ongeveer langs denken te komen dat wij daar gewoon staan te wachten, als jullie voorbijrijden (wel toeteren hè? :+ ) starten wij de motoren en kunnen we gewoon aansluiten, ik neem tenminste aan dat jullie niet met 180 langs komen blazen zodat de 25 kW'ers ook mee kunnen rijden! :)

Groeten,

De Buikschuiver

Moeten we nog op een alternatieve plek staan in Assen, i.v.m. die ducati toestand?
Ik zou het werkelijk niet weten eigenlijk. Misschien is het wel handig, maar waar dan weet ik ook niet. Ik ben niet zo bekend in Assen. Als er idd een goed alternatief is, is het misschien wel een goed idee, kunnen we elkaar ook iets makkelijk vinden.

Ik kan me voorstellen dat als Akula me vanuit Meppel even smst wanneer jullie ongeveer langs denken te komen dat wij daar gewoon staan te wachten, als jullie voorbijrijden (wel toeteren hè? :+ ) starten wij de motoren en kunnen we gewoon aansluiten.
Lijkt mij geen probleem, dan kunnen we idd gewoon vlot doorrijden. Ik zal mn e-mail adres ff zichtbaar maken in mn profiel. Dan moet je je nummer tzt maar ff mailen en dan krijg jij je sms-je 8-)

Wat dachten jullie ervan om dan bij het hotel van der Valk af te spreken. Is erg goed bereikbaar vanuit groningen en makkelijk te vinden. Vanaf groningen is dat afslag assen/smilde.

Nou toppers..

Tot 9 mei..

Bij de.. uhm..?
Ach maakt me niet uit, ik lees de topic op 8 mei ff door.

Ik vraag nog wel ff meer mensen mee...

Is het daar niet te druk dan i.v.m. die Ducati toestand????

Tuurlijk nie.. die ducs gaan echt niet bij die carpoolstrook staan hoor.. en tis geen TT dus het is niet zo heeeeeel erg druk. Er zijn vaak genoeg dagen als japanse autodagen enzo op assen die worden beter bezocht dan zo'n ducati dag...

Dus gaat wel goedkomen als we op die carpoolstrook afspreken :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan