Mega Meeting 2004 vanuit Groningen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Akula
  • Startdatum Startdatum

Hoe laat verzamelen bij de Ikea in Groningen

• 8.00

Stemmen: 2 13,3%
  • 8.30

Stemmen: 3 20,0%
  • 9.00

Stemmen: 9 60,0%
  • 9.30

Stemmen: 1 6,7%
  • 10.00

Stemmen: 0 0,0%
  • 10.30

• 11.00

• Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb me net aangemeld voor de mega meeting het vertrekpunt vanaf groningen maakt mij niet zoveel uit maar beter natuurlijk waar ook koffie word geschonken
(nu webdude nog mee zien te krijgen ;) )

vertrek vanuit Assen lijkt me wel wat... voor Groningen moet ik eerst een stuk naar het Noorden

Maar anders stoppen de mensen uit Groningen-stad toch ff in Assen?....ik ga mee iig... :}

vertrek vanuit Assen lijkt me wel wat... voor Groningen moet ik eerst een stuk naar het Noorden

Maar anders stoppen de mensen uit Groningen-stad toch ff in Assen?....ik ga mee iig... :}

Dat was t plan eigenlijk ook al :+ *D Staat een paar opmerkingen terug.

Het wordt leuk zo, de groep wordt steeds groter!!

En als er iemand bezwaar heeft om een zeker persoon (IK) achterop mee te nemen wil ik ook graag mee. Hehehehehehehehe
Tenzij de meeting pas volgende maand is ofzo, dan hoop ik op mijn eige Motor mee te kunnen :]
Als ik daarvoor ondertussen de nodige bevoegdheid heb gehaald!! ;) :P

En als er iemand bezwaar heeft om een zeker persoon (IK) achterop mee te nemen wil ik ook graag mee. Hehehehehehehehe
Tenzij de meeting pas volgende maand is ofzo, dan hoop ik op mijn eige Motor mee te kunnen :]
Als ik daarvoor ondertussen de nodige bevoegdheid heb gehaald!! ;) :P

Nou de meeting is pas op 9 mei, dus ik hoop van harte dat je erbij kunt zijn op je eigen motor, dat is toch echt het mooist :] Succes en hoop dat je t redt!!!

Jo zet mij er ook maar bij heb wel zin in een uitje met z`n allen maakt niet uit waar we vandaan vertrekken m`n thundercat stuurt overal heen!! 8-)

Hoi hoi,

Ik had t er zondag ff met TomSoes over of het misschien leuk is om ter hoogte van Meppel ons samen te voegen met de groep uit Friesland. Op hun 'Mega Meeting vanuit Friesland' topic hebben zij het er ook al over. Op zich lijkt het mij wel een leuk idee, maar hoe staat de rest hier tegenover?

Ik bedoel, Friezen blijven toch een slag apart }) :+ ;)

En als jij nu over Veendam gaat ;) kan je mij oppikken en nog ff een gebakkie eten in de ochtend *D want ik ben zaterdag er voor jarig.

Is dat een uitnodiging voor iedereen die over Veendam komt ?? O-)

Hoi hoi,

Ik had t er zondag ff met TomSoes over of het misschien leuk is om ter hoogte van Meppel ons samen te voegen met de groep uit Friesland. Op hun 'Mega Meeting vanuit Friesland' topic hebben zij het er ook al over. Op zich lijkt het mij wel een leuk idee, maar hoe staat de rest hier tegenover?

Ik bedoel, Friezen blijven toch een slag apart }) :+ ;)

:^ ..

:+

[edit]

BTW, zoals het nu lijkt vertrekt de motorengeltje (de echte... :) ) ook vanuit het noorden....

gaan we met 2 engelen..... Als het dan niet goedkomt :+

Laatst bewerkt:
Hij bedoeld de gebakjes..... Dat wil ikke dus ook.
Maarre, ook een meeting point in Veendam???? en daarna naar Assen, en daarna naar Meppel voor de Friesen, etc etc... Is wel lachen ja 8-)

Hehehehehe, complete wereldreis! Maarruh, gebakje staat :+

Is dat een uitnodiging voor iedereen die over Veendam komt ?? O-):^ ..

[edit]

BTW, zoals het nu lijkt vertrekt de motorengeltje (de echte... :) ) ook vanuit het noorden....

Yep, ik kom ook mee.... ik wil ook gebakje bij NoS halen :P :9

Vertrek punten van personen aangepast, en gecheckt op dubbels...

8-)

<knip>

De groep uit Overijssel zal ongeveer 11:00 in Veenendaal arriveren.
Ik zal de MC Donalds in maart/april vragen of er gratis koffie te regelen valt.
Dit zodat ik het aantal bezoekers ongeveer kan doorgeven.

EDIT : Zal moeilijk worden denk ik met 400 gratis bakkies koffie.. :+ :+
===============================================

<knip>

========================================
[moraalriddermode]

Edit : Aangzien er veel errug veel motoren komen, let wel op de
veiligheid van jezelf en anderen, we willen natuurlijk niet op zo'n
manier in de krant komen....

[/moraalriddermode]
================================================
<zeeeeer grote knip >

Laatst bewerkt:
Ik had eigenlijk t idee dat het sowieso wel handig was om ff langs t Circuit van Assen te rijden. Ligt immers meteen naast de snelweg en het is een kleine moeite en groot plezier lijkt mij *D . Ik zal idd verder nog ff een polletje maken met een aantal verzamelplekken in Groningen zelf, is idd wel handig. Gelukkig hebben we nog ruim de tijd om te beslissen.

Groeten

ik ben er deze megameeting niet bij ik ben aan het werk op het circuit.

en dames en heren denk er om het is zondag erg druk op en rond het circuit ivm Ducati club weekend , dus de jappen zijn dat weekend in de minderheid in assen ;)

Is dat een uitnodiging voor iedereen die over Veendam komt ?? O-):^ ..

He` ik kom ook langs Veendam kom vanaf Termunten dus als er gebak is ben ik ook van de partij kunnen we met volle maag op weg :9

[edit]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan