MaxSYM 400 & 600 - Deel 3

Ik gebruik deze. Is speciaal voor matlak.
 

Bijlagen

  • 74193_1.jpg
    74193_1.jpg
    18 KB · Weergaven: 0
Lang geleden dat ik op dit forum nog ben geweest.
Ik rij nog altijd op mijn maxsym 400 van 2013.
Heb even wat zitten lezen. Hallo Eddy (old), leuk dat je weer rijdt. Het waren leuke ritten die we vroeger samen deden. Vooral die rit langs de franse opaalkust herinner ik me nog goed.
 
Volumemousse proficiat met je 600.
Moest je nog op zoek zijn naar een stuurkap, je vind alle origine onderdelen op easyparts. Die stuurkap kan je er vinden in juiste kleur voor ongeveer 72 euro.
Tip, hou je oliepijl in de gaten. Er waren maxsym 600 scooters die olie verbruikten. Als ik me niet vergis had het te maken met de olieschraapveren van de zuiger.
 
Hoi iedereen even een vraag ik ben voor mijn maxsym 400i op zoek naar een opzetruitje. Ik ben namelijk 1m93 groot en dit zou misschien wel een oplossing zijn voor het verminderen van de turbulentie. Zijn er leden die zo een ruitje gemonteerd hebben dan hoor ik graag hun bevindingen hier over en eventueel het type dat zij hebben. Alvast bedankt iedereen.
 
Hoi iedereen even een vraag ik ben voor mijn maxsym 400i op zoek naar een opzetruitje. Ik ben namelijk 1m93 groot en dit zou misschien wel een oplossing zijn voor het verminderen van de turbulentie. Zijn er leden die zo een ruitje gemonteerd hebben dan hoor ik graag hun bevindingen hier over en eventueel het type dat zij hebben. Alvast bedankt iedereen.
Ja, een wat grotere Puig.
Zelf 1,91 defector.


Maar gezien de prijzen zou ik eerst bij alixpress kijken..

Neemt veel wind weg.
 
Hallo downsider alvast bedankt voor de snelle reactie. Welk ruitje heb jij zelf aangezien het jou goed bevalt. Ik heb bij ali express nog nooit besteld maar als de producten goed zijn misschien toch eens overwegen
Met vriendelijke groeten
Luckie
 
Hallo downsider alvast bedankt voor de snelle reactie. Welk ruitje heb jij zelf aangezien het jou goed bevalt. Ik heb bij ali express nog nooit besteld maar als de producten goed zijn misschien toch eens overwegen
Met vriendelijke groeten
Luckie

Ik heb een puig,de grote versie


Maar destijds veel goedkoper..
 
Ik heb een opzetruit besteld voor mijn maxsym 400i bij aliexpress van het merk kemimoto. Ik houd jullie op de hoogte hoe deze bevalt. Prijs van 27 euro alles in viel mee duidelijk beterkoop als puig. De grootte is 350 mm x 150 mm
 
Terug
Bovenaan Onderaan