Hallo,
Via via ben ik in het bezit gekomen van een Matchless G3L uit 1946. Een oom van mijn vrouw heeft deze jaren geleden gerestaureerd. Vorig jaar heb ik een aantal ritjes gemaakt op de motor. Nu wilde ik hem van stal halen om er op te gaan rijden , ik heb het Carter leeg laten lopen en het oliereservoir op peil gedaan . De motor liep echt bij de eerste keer trappen. Ook wordt de olie teruggepompt naar het reservoir ( ik zie het er uit lopen) . So far so good . Nu het probleem , de primaire kettingkast loopt vol met olie, en het druipt onder uit de kast , kan iemand mij in de goede richting wijzen waar dit probleem vandaan kan komen ?
alvast bedankt voor het meedenken .
Boy
Via via ben ik in het bezit gekomen van een Matchless G3L uit 1946. Een oom van mijn vrouw heeft deze jaren geleden gerestaureerd. Vorig jaar heb ik een aantal ritjes gemaakt op de motor. Nu wilde ik hem van stal halen om er op te gaan rijden , ik heb het Carter leeg laten lopen en het oliereservoir op peil gedaan . De motor liep echt bij de eerste keer trappen. Ook wordt de olie teruggepompt naar het reservoir ( ik zie het er uit lopen) . So far so good . Nu het probleem , de primaire kettingkast loopt vol met olie, en het druipt onder uit de kast , kan iemand mij in de goede richting wijzen waar dit probleem vandaan kan komen ?
alvast bedankt voor het meedenken .
Boy
Laatst bewerkt: