Making "THE real (v)MAXicosi"

Omdat jij een naloopverkorting hebt, heb je minder kracht nodig om te sturen. Daarom komt er ook minder kracht, en minder torsie op je voorvork en dus ook minder op je keerringen. Snapje?


*D :+
 
ligt ook aan hoe hard je de bocht om wilt/gaat

Net als bij die foto van dat klassieke racespan dat het zijdeling verbuigt, dat zou net zo hard gebeuren als er naloop verkorting aan de telescoop-poten zou zitten.


Bij mij maakt het geen bal uit. De solo 400f heeft minder km's nodig voordat er weer een keerring gaat lekken. Dat ligt eerder aan slijtage waardoor de binnenpoot niet meer strak in de buitenpoot zit.

Daarbij wel gezegd dat ik rustig de bocht om ga (meestal). Terwijl het met de FJ-sidebike toch wel de sport was om op de rotondes de bakkenisten zo veel mogelijk zijdelings te belasten. :X
 
En?? O-)

Foto-YWIHC7BY-D.jpg
 
Laatst bewerkt:
Uit betrouwbare bron weet ik dat dit span zijn voorlopige voltooiing naderd, en de eigenaar het even druk heeft met andere heugelijke zaken namelijk, een tweede vaderschap *O*
 
Uit betrouwbare bron weet ik dat dit span zijn voorlopige voltooiing naderd, en de eigenaar het even druk heeft met andere heugelijke zaken namelijk, een tweede vaderschap *O*

Heugelijk???
Kom je nog wel op terug als ze eenmaal 15-16 jaar zijn :X

Maar even goed een felicitatie van deze zijde voor de papa en mama
 
Terug
Bovenaan Onderaan