Landmarkrally 2024, kletspraat

Ik heb bijna alle normale landmarks. Van nr. 13 weet ik bij welke plaats ik moet zoeken, ik weet ook wat het voor moet stellen, ik weet wie de kunstenaar is maar kan het in geen velden of wegen vinden.
 
Ik heb bijna alle normale landmarks. Van nr. 13 weet ik bij welke plaats ik moet zoeken, ik weet ook wat het voor moet stellen, ik weet wie de kunstenaar is maar kan het in geen velden of wegen vinden.
Ik denk dat je tegen dezelfde uitdaging aanloopt die ik ook had. De locatie waar ik hem verwachte staat hij niet (in de buurt). Bleek er nog een behoorlijk stuk vanaf te zijn waar street view bij mij ook lastig deed. Uiteindelijk wel de locatie gevonden. Met een beetje Googlen is het wel te doen. Ik had hem voor de zekerheid naar hans gestuurd om te checken of de locatie goed was en dit was het geval.

Zelf ben ik ook nog druk aan het puzzelen. Op de snelle bonus na moet ik er nog 4. Ik heb nr 3 nog niet. Hier heb ik nog geen aanknopingspunt. Bonus 1 weet ik ongeveer wat ik moet zoeken maar nog niet waar precies, wel welke regio, zelfde geldt voor Bonus 2.

Puzzelbonus 3 dacht ik te hebben, maar na de hint van BSI, kreeg ik het vermoedde dat deze niet klopte, dat is inmiddels bevestigd. Oftewel terug naar start xD
 
Ik heb bijna alle normale landmarks. Van nr. 13 weet ik bij welke plaats ik moet zoeken, ik weet ook wat het voor moet stellen, ik weet wie de kunstenaar is maar kan het in geen velden of wegen vinden.
't is een grensgevalletje.
 
Terechte opmerking mbt Landmark 4, is niet legaal bereikbaar ivm gesloten verklaring gemotoriseerd verkeer.
Ben daar fysiek 2022 voor het laatst geweest en is me toen niet opgevallen, reden ook genoeg auto's de weg in.
Omdat het niet de bedoeling is dat je verkeersovertredingen begaat om bij een Landmark te komen, wordt deze vervangen.
 
Terechte opmerking mbt Landmark 4, is niet legaal bereikbaar ivm gesloten verklaring gemotoriseerd verkeer.
Ben daar fysiek 2022 voor het laatst geweest en is me toen niet opgevallen, reden ook genoeg auto's de weg in.
Omdat het niet de bedoeling is dat je verkeersovertredingen begaat om bij een Landmark te komen, wordt deze vervangen.
Is in dit geval bestemmingsverkeer. :+
 
Is in dit geval bestemmingsverkeer. :+
Ik ben daar persoonlijk niet zo moeilijk in en heb er geen problemen mee zulke wegen in te rijden O-). Maar voor het spel wil ik geen spelers in de problemen brengen.
Gelukkig heb ik een aantal reserve Landmarks staan en is de Miljoenenlijn te Wijlre van Landmark 4 vervangen voor een nieuw Landmark.
 
Ik zit me (voor de zoveelste keer) stuk te bijten op Landmark 6, hoop gevonden wat erop lijkt maar niet de juiste plek
 
De groene traptreden verklappen dat de ventilatoren niet naar ventilatorland blazen
drie kwartier verder, ik snap 'm nog niet...
Ik heb een kaart gevonden, waarop die 5 ventilatoren zouden moeten staan. Ik kan drie groepjes van 5 vinden. Alle drie van alle kanten bekeken (aan de overkant dus), maar kom er maar niet uit.
 
Misschien had ik de 'niet' achterwege moeten laten zie ik nu, desalniettemin klopt de rest wel. En als je 3 groepjes gevonden heb zit je er bij twee in de buurt
 
Zo, klaar met puzzelen voor vandaag. Krijg 'm niet gevonden, tot frustraties aan toe. Alleen dus nr 6 en bonus 1 nog.
 
De nieuwe Landmark 4 is gevonden. :Y Bevestiging van Puzzelbonussen 1, 2 en 4 zijn ook binnen, nummer drie ben ik inmiddels achter wat bedoeling is maar is het nog even knutselen.

Die vermaledijde Bonus 1 blijft me frustreren, ook met de hint van BSI erbij...
 
De nieuwe Landmark 4 is gevonden. :Y Bevestiging van Puzzelbonussen 1, 2 en 4 zijn ook binnen, nummer drie ben ik inmiddels achter wat bedoeling is maar is het nog even knutselen.

Die vermaledijde Bonus 1 blijft me frustreren, ook met de hint van BSI erbij...
Als je zoekt met mijn vorige hint, dan vind je redelijk bovenaan bij de zoekresultaten een wiki artikel met foto's, een van die foto's is de plek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan