Gerar1
1290 SAS ready to race
En ga je hem erna nog afstellen of gewoon monteren en door?
En ga je hem erna nog afstellen of gewoon monteren en door?
Enkel montage en gassen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En ga je hem erna nog afstellen of gewoon monteren en door?
En ga je hem erna nog afstellen of gewoon monteren en door?
En toch zou de Akra met dBkiller van mij wel een tikkie luider mogen zijnIn de pre-katalysator tijdperk op de motorfiets moest je hem wel afstellen. Had ook te maken dat de demper geen rechte pijp was. Op mn R6 2004 zat een hele joekel op en je klonk hij als een stofzuiger. Die einddemper woog ook aardig wat. Je kon de bocht naar rechts makkelijker nemen dan naar links vanwege het gewicht Ging gauw een Mivv GP op erop zetten toen.
Bij de 1290 en andere motoren met een kat is het 1 rechte pijp vanaf de kat dus er er nauwelijks verschil in druk. Of het moet echt een toermotor zijn die zo stil mogelijk moet zijn. Kan begrijpen dat KTM zich richt op een sportievere, agressievere karakter.
En toch zou de Akra met dBkiller van mij wel een tikkie luider mogen zijn
Van de andere kant, voor een straatlegale demper met E-keur maakt ie nog best veel herrie.
Weet iemand eigenlijk of de SDGT via de odb2 uit te lezen is met TuneEcu?
Waar je rekening mee moet houden is de certificering voor je verzekering, als dat van belang is.Is er hier iemand die zelf het meta Def Com T alarm (ktm powerparts) heeft ingebouwd..?
Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden.? Lijkt aardig plug en play.Bekijk bijlage 1348213
Waar je rekening mee moet houden is de certificering voor je verzekering, als dat van belang is.
Mooi, ik had het ook via Malden gedaanDat heb ik al geregeld met ktm Nederland..
Is er hier iemand die zelf het meta Def Com T alarm (ktm powerparts) heeft ingebouwd..?
Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden.? Lijkt aardig plug en play.Bekijk bijlage 1348213
Iemand al eens zijn SDGT in een busje geprobeerd te frotten met een laadruimhoogte van 1,40m?
Liep hij nog ergens tegenaan..? Of plug en play?Ja, een maat van mij heeft hem hier besteld.
https/www.abacuscaralarms.co.uk/alarmshop/ktm-defcomt-alarm.html
Nee, had geen problemen, ik vond dit al goedkoop, waar dan ?
Hoeveel aan hoogte heb je in de laadruimte van zo'n T5?Ik heb een VW T5, past ie makkelijk in. Met een beetje passen en meten past de Scrambler van mijn vriendin er zelfs nog bij.
Benieuwd wat je meegeleverd krijgt, die ik gepost had is lig. compleet met kabel, buddysensor en plug & play. (KTM kit)
Hoeveel aan hoogte heb je in de laadruimte van zo'n T5?
Hoogte laadruimte T5 types varieert tussen:
1410 mm, 1626 mm of 1940 mm
Heren, dames,
Bij dit weer hangt mijn olietemperatuur tussen de 65 en 70°C. Ik ben gewend koelwatertemperaturen te zien van 90°C. Koudere olie is beter voor de smering en levensduur van de olie, maar is 65 ok voor dit blok?
Hebben we het nou over olie- of koelvloeistoftemperatuur? KTM instrumentarium geeft iig géén olietemperatuur weer, wel koelvloeistoftemperatuur.Klopt ik kom ook niet hoger dan 70-75 graden met de olietemp.
Wat ik toen bij mn GSX-R 600 merkte dat er aan de koppelingsdeksel sludge was. Zat een hele witte laag op. Wat uiteraard ging mengen met mn olie.
Terwijl ik toch echt 30km op en neer moest rijden. Alleen woon ik 200m van de snelweg af en was mn werk ook ongeveer 200m van de snelweg af. Dus had altijd rijwind.
Af en toe zou ik hem even warm laten lopen. Dus een stukje in de bebouwde kom rijden.
Volgens mij kun je ergens in één van de menu's op het linker display ook de olietemperatuur zien toch?Hebben we het nou over olie- of koelvloeistoftemperatuur? KTM instrumentarium geeft iig géén olietemperatuur weer, wel koelvloeistoftemperatuur.
Een koelvloeistoftemperatuur van om en nabij 70-75 graden Celsius is vrij normaal, althans, ik zag in afgelopen jaren weinig anders op moderne (nabij) EU4-conforme moto's. Maar die waarde zegt volstrekt niets over de olietemperatuur. Ja, het kan bij huidige buitentemperaturen langer duren voordat de motorolie op werktemperatuur is, maar sowieso zul je daar (indien oliekoeler aanwezig) zelfs bij zomerse temperaturen een kilometer of 20 voor nodig hebben, nu wss iets langer (en dat verklaart dan mss meteen de sludge in het carter van de GSX-R).
klopt. olietemperatuur wordt met graden aangegeven in een sub menu of in je favorieten, KVS temperatuur middels de streepjes permanent op je display.Volgens mij kun je ergens in één van de menu's op het linker display ook de olietemperatuur zien toch?