Ja ik heb die mounting plate ook gekocht en gemonteerd.
Of dit nou echt zoveel beter is dan de originele weet ik niet.
Of dit nou echt zoveel beter is dan de originele weet ik niet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb die motobatt erin gezet, ding start weer perfect zoals het hoort.Heb er zelf een MotoBatt MBTX9U ingezet, prima accu en goedkoper dan de Yuasa. Zelfs iets meer startampere's dan de fabriek opgeeft. Gaat nu al 2 jaar prima mee.
Je zou ook nog even rechts onderaan, bij de skidplate het startrelais (C) kunnen checken. Deze willen nog wel eens problemen geven bij de aansluitingen.
Bekijk bijlage 1814577
Bekijk bijlage 1814578
Om precies te zijn, het stukje bij de rode pijl.
Gezien alles qua startvermogen bij de 990 al wat onderbemeten is, is het een goede zaak om alle aansluitingen goed te controleren. Scheelt nogal wat gedoe, nu het wat kouder wordt..
Klopt, origineel KTMZiet er best high end uit.
Mijn maat heeft hier waarschijnlijk ook nog een voorvork over als je wil hobbyenKlopt, origineel KTM
Zal het 'm vragen voor jeLigt er aan wat het kost. Stuur maar PB
Je hebt een pbHeeft iemand toevallig het bedradingsschema van een 2006 990 Adventure digitaal voorhanden?
En wie weet ook een servicemanual o.i.d.?
In die tijd was de vering nog écht kwaliteit op die dingen.Klopt, origineel KTM
De vering van mijn 890 gaat in de 990 van mijn maat...Recent nog op een nieuwe KTM gezeten? Die 790 is ook echt top.
Ja hoor. De 790S valt lelijk tegen, de R zal wel ok zijn.Recent nog op een nieuwe KTM gezeten? Die 790 is ook echt top.
Zo'n beetje de gehele wereld is het erover eens dat de 790/890 het beste van die klasse is, mede vanwege de uitermate goede vering. Dus die is 'wel ok'.Ja hoor. De 790S valt lelijk tegen, de R zal wel ok zijn.
Elektronische vering op de 1290 vond ik ronduit slecht tov bv de SMT.
Suspension matters
There is only 10mm difference in suspension travel between the two bikes, but the Tenere 700’s fully adjustable KYB fork and shock take the cake here. Set up perfectly for off-road use, the Tenere soaked up rough terrain like an enduro bike. You might find its limits at race pace, but for simple trailriding, the KYB set-up was confidence inspiring..