Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Iemand nog belang bij een ergo seat als nieuw voor een 990 sm/ smr/ smr?
Tevens ook nog witte tankcovers ( origineel powerpart ) in de aanbieding voor een SMT. Linkse lichte kras schade.
Haha, inderdaad schik...
bougies vervangen is best nog wel een klusje. Weet de km.stand niet maar anders gelijk kleppen controle, luchtfilter en vloeistoffen meenemen.
Ik heb vlak na aanschaf wel zoiets gehad wanneer ik veel zijwind tegen de motor kreeg, maar daar bleek al een set 'sommerdoors' op de luchtfilter bak te zitten die verkeerd om zaten en naar voren mikten. Je zou iig kunnen kijken of je luchtfilterbak nergens een extra lek heeft ofzo?Goedemorgen, misschien dat hier iemand weet welke kant ik moet zoeken? Mijn 950 sm lijkt soort in te houden bij een cruise snelheid van 120km/u, aangezien ik bijna nooit op de snelweg kom viel het mij gisteren op tijdens een stukje verplicht snelweg rijden. Hij valt terug naar 115 en dan gaat hij weer naar 120. Is dat afstelling, luchtfilter, carburateur oid? Iemand een idee? BVD!
Xr600sm,
Die ergo Seat wil ik wel eens van dicht bij zien.
Welke omgeving?
En wie o wie kan mij vandaag nog helpen aan een nwe sportsmart2 achterband?
Gisteren lek gereden
Met extra schroef thuis gekomen.
Het gat is te groot voor een plug.
Heb echt een andere band nodig.
Kan alleen niet vinden welk bedrijf dat op 1e of 2e paasdag doet...
Ok top bedankt, ga ik die morgen ff bellen.Molenaar Motors is open morgen. Heb ik mijn sportsmart2 ook vandaan.
Hee ik heb wel interesse in de zijkappen, nieuw kleurtje op de smt voor de afwisseling
Ok bedankt zal dat ook gelijk bekijken als ik de tank er af heb.Ik heb vlak na aanschaf wel zoiets gehad wanneer ik veel zijwind tegen de motor kreeg, maar daar bleek al een set 'sommerdoors' op de luchtfilter bak te zitten die verkeerd om zaten en naar voren mikten. Je zou iig kunnen kijken of je luchtfilterbak nergens een extra lek heeft ofzo?
De 2 ontluchting slangen van de carbs (die steken onder door het luchtfilter heen) Die moeten een specifieke lengte hebben en 'uit de wind' hangen tussen de 2 clinders. Als deze niet goed zitten krijgen je dit probleem, er kan dan over- of onderdruk op de vlotterkamer komen te staan waardoor de afstelling beïnvloed wordt.Goedemorgen, misschien dat hier iemand weet welke kant ik moet zoeken? Mijn 950 sm lijkt soort in te houden bij een cruise snelheid van 120km/u, aangezien ik bijna nooit op de snelweg kom viel het mij gisteren op tijdens een stukje verplicht snelweg rijden. Hij valt terug naar 115 en dan gaat hij weer naar 120. Is dat afstelling, luchtfilter, carburateur oid? Iemand een idee? BVD!
Je zult wel de toplaag we moeten halen, ik ben het met je eens dat je geen hele grove korrel moet gaan gebruiken maar 600> gaat prima, heeft bij mij het probleem opgelost, gewoon met belijd schuren, dan kan er niet zoveel mis gaan..Staalwol is zeer fijn qua structuur, geeft geen diepe groeven, itt schuurpapier tenzij je zeer fijne korrel gebruikt...
Je hebt een PM.Hee ik heb wel interesse in de zijkappen, nieuw kleurtje op de smt voor de afwisseling
Bedankt daar zal ik ook naar kijken dan. Volgens de vorige eigenaar waren alleen de akrapovic dempers erop gezet en meer niet, dus dat arm afgesteld staan kan ook nogDe 2 ontluchting slangen van de carbs (die steken onder door het luchtfilter heen) Die moeten een specifieke lengte hebben en 'uit de wind' hangen tussen de 2 clinders. Als deze niet goed zitten krijgen je dit probleem, er kan dan over- of onderdruk op de vlotterkamer komen te staan waardoor de afstelling beïnvloed wordt.
Veel te arm staan kan een andere reden zijn, maar dat hangt er van af wat er allemaal aan gebeurd is.
Motobatt? Die bevalt mij iig wel goed en is niet te duur.Wat was ook alweer een goede vervang accu voor de smt?. Was dat jets met yaushi of zo.
Dan ga ik eens zoekennaar een motobattMotobatt? Die bevalt mij iig wel goed en is niet te duur.
Heeft er iemand ervaring met een setje Michelin Pilot Power 2ct’s onder een SMT?
In het verleden dikwijls gebruikt onder mijn supersport motoren en dat beviel goed.
Alhoewel je met een SMT leuk de bocht om kunt is het natuurlijk geen R1 of Duc 999.