Erwin P
Crashtest dummy
Ik heb de motor nu een goede 3K km. Er is veel onderhoud historie maar niet alles.
- De aansluitrubbers zagen er op het eerste gezicht goed uit, meer rubbers zitten er niet aan toch? Deo test zal ik binnenkort eens doen (als ik het brandstof filter binnen heb moet er toch weer het een en ander los).
- Klepspeling weet ik niet, zo ver ben ik nog niet gegaan met sleutelen. Eigenlijk had ik gehoopt die uit te stellen tot het te koud wordt om te rijden.
- Gasklephuizen heb ik er zelf uit gehad voor de injectoren, waren keurig schoon. Het laatst gesynchroniseerd gok ik dat het al wel even geleden is.
- De beide injectoren gaven dezelfde nevel.
- Is de TPS sensor ook zelf te testen? De lokale motorzaak wil liever niet aan een KTM beginnen en de dichtstbijzijnde KTM dealer is wel een eindje weg. Ik heb hem er wel af gehad, maar het viel me gelijk op dat er een soort stelsleuf is waar je m vast bout.
Vervolg op het slecht lopen verhaal, gasklephuizen er af gehad, injectoren gereinigd en gecontroleerd. Mocht niet baten, lijkt zelfs iets slechter te zijn gaan lopen en haalt stationair ook wat. Koud soms wel tussen de 2 en 3 k toeren!
- Inmiddels ook de grote grijze connector los gehad en flink contact spray tussen gespoten, nachtje laten staan, mocht niet baten.