KTM Lc4 topic; Teil vier, mit Schwung weiterfahren

Status
Niet open voor verdere reacties.
1424410_706655529460574_1424487083079023035_n.jpg


wheelietime ":)
 
jaa wil ik zeker nog een keer doen maar dan niet met mijn eigen ktm.

vrienden zeggen ook dat ik meer tijdens bochten zegmaar ook aan het stuur moet trekken. maar ik rij in de bocht heletijd alsof mijn achterkant uitbreekt.
 
jaa wil ik zeker nog een keer doen maar dan niet met mijn eigen ktm.

vrienden zeggen ook dat ik meer tijdens bochten zegmaar ook aan het stuur moet trekken. maar ik rij in de bocht heletijd alsof mijn achterkant uitbreekt.

??
Is het ding juist voor gemaakt voor op het circuit en de straat.

Niet aan je stuur trekken maar duwen!!!
Rechter bocht is met je rechter hand duwen

Nog een excuus om te komen op de 18e
 
Nostalgie....

11392979_846463675448991_5490806082807311501_n.jpg


Ooit mijn eerste motor geweest, ik was toen rond de 20 jaar...
Later verkocht aan mijn broer omdat ik ook een verbouwde kever had en een auto belangrijker was vanwege werk.
Ding heeft de laatste 14-15 jaar stil gestaan bij mijn broer in de garage maar is weer tot leven gebracht...
2stroke, you gotta love it!!!!
 
Hey daar ben ik weer zeurpiet ja ik weet het. Sorry

Klote probleem nog steeds niet opgelost hij blijft maar niet stationair lopen, en in zn 2 bij volgas, houd ie in en dan pakt ie de gas weer op. Ik wil nu mijn carbarateur schoonmaken maar ben bang dat ik geld aan t verspillen ben en ergens anders moet zoeken heb dit nooit bij mijn eerdere ktms gehad. Iemand ervaring ermee ( forte power ook al geprobeerd maar niks. )
 
Een motor heeft lucht, benzine en een vonk nodig om te lopen. Luchtfilter is schoon en de vonk oke? Dan is de kans groot dat het aan de benzine ligt. Carburateur is niet ongevoelig voor slijten. Dus misschien kom je niet alleen met schoon maken daar waar je wilt. Eerst maar eens kijken hoe het eruitziet dan verder kijken.
Meestal zijn het idd de "domme" dingen die het hem doen. Bougie op/kapot, tank ontluchting, ergens draadje los benzine op.....

Succes, houd ons op de hoogte.
 
Afgelopen zondag de second national race (paddock filumpie) op Koraal Tabak in Curacao.

Sua heeft uiteindelijk de overwinning gehaalt. 2de in eerste manche en eerste in de tweede manche, genoeg om te winnen in de newbee klasse.

eerste moto 2de door crash in de triple sprong. Stom stom, slechts 6 ronden te rijden dus geen kans meer om nr 1 in te halen.

Tweede moto nog stommer begin. Motor slaat af :( |( |( |( |( Sua weg met 10 sec achterstand. Kom tot plaats 3 weer onderuit. Van 5 naar 2de plaats in 1 ronde weer glijpartij. Terug op 3de plaats. Voorlaatste ronde op 2, 100 m achter nr1. Op de voorlaatste sprong net voorbij gesprongen. Die andere jonguh schrikt slingert en rijdt in mijn achterwiel. Hij de baan uit gevlogen... Joepie winnaar!

Mooie manier om je zondag door te brengen *D *D
 
Laatst bewerkt:
Te gretig Se Sua! :P

Gefeliciteerd!

Thanks guys. Ja erg gretig zijn en sneller willen dan je vaardigheden hebt is een recept om de clown van de club te worden. Maar dan weer niet sneller rijden dan dat mijn engeltje kan vliegen...

De officiele foto's zijn nog niet gepost. Dan maar jumpie over speed bump



Daar zijn zelfs foto's van mijn crash }) Daar wacht ik op, eens kijken wat er nu echt gebeurd is..


het slachtveld toch goed doorgekomen Se Sua :Y
hier nog een mooi fotootje :P

I'm the butcher :o

:} knappe seat bounce... Maar Sua raad je aan om te gaan staan. Wat extra vering in je knieen geeft een zachtere landing en je kunt (beter) corrigeren in de lucht :Y
Wees aub voorzichtig met zittend springen :P


:W :W
 
Laatst bewerkt:


Als je die "klap" (compressie-rebound) van de vering gewoon weerstaat, staan blijven dus, vlieg je hoger en verder :P

Succes, dat je maar met sprongen vooruit mag gaan *O*
No nuts no glory
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan