ktm 790 duke

Wat begon als een zoektocht naar een 790 eindigde in de aanschaf van een 890R.

Bij de proefrit al na de eerste meters verkocht.
Wat een waanzinnig apparaat, kan niet wachten tot het betere weer.

Net iets meer dan 8k op de teller en uitgevoerd met een Akrapovic.
Zit er dan toevallig al standaard een Akra mapping op? Misschien dat ik nog een decat wil gaan plaatsen.

En hoe kan ik de uitlaat ophangen zonder de voetsteunen voor de passagier? Uitlaat zit namelijk aan die beugel.
EDIT: Al gevonden en besteld. :)
Ja kom eens door met wat foto's :)
 
Ja kom eens door met wat foto's :)
Heb jij al gedaan voor mij :P
Zelfde kleurstelling, alleen passagiersvoetsteunen en normale spiegels.

Wil nog wel bar-end mirrors halen en de voetsteunen achter gaan er ook af.

Wil ook nog wel eens kijken naar een sticker setje van motoproworks, zitten leuke combinaties bij.
 
convert-1200wx1200h-pho-pp-nmo.png


Heeft iemand al eens een foto voorbij zien komen van een 890 duke met een 1290 spatbordje? Volgens mij past het gewoon. Ben eigenlijk altijd al gecharmeerd van her 1290 spatbord, echter ben ik een beetje bang dat hij wat groot oogt ten opzichte van een gewone 890 versie.
 
Ik meld me maar eens aan op dit deel met mijn 790 duke.
Een 2020 model die 2 jaar heeft moeten wachten op mij maar waar ik inmiddels flink wat avonturen mee beleefd heb.
Kamperen in Luxemburg met alle zooi zelf meenemen, weekendje circuitrijden in Frankrijk en hopelijk dit jaar nog een goed weekend weg met veel km's, bochten en lol.
 

Bijlagen

  • 20230317_142945~2.jpg
    20230317_142945~2.jpg
    629 KB · Weergaven: 0
  • 20230806_140005.jpg
    20230806_140005.jpg
    665,1 KB · Weergaven: 0
Oh, en overigens is dit echt een dikke dikke aanrader! Wellicht bekend bij velen maar met 2 van deze doekjes poets je serieus je hele motorfiets blinkend inclusief je velgen! Microvezeldoek voor het napoetsen wordt bijgeleverd. 42,- is nie goedkoop maar die 85 doekjes zijn het dubbele waard!
IMG_4666.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan