Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben benieuwd, het enige wat in me achterhoofd zit zijn die ingelopen nokkenassen. Maar waarschijnlijk valt het allemaal wel wat mee. Heb nog een ander dempertje van Leovince besteld. Ben benieuwd hoe dat eruit zietok, dat klinkt allemaal al wat beter. Wellicht is het een demo van een dealer geweest.
De 790 is redelijk hufter proof in mijn beleving, enige wat de eerste bouwjaren nog wel eens hebben gehad is KVS lekkage aan het blok maar voor de rest vrij probleemloos. Vocht in het dashboard is een algemeen bekend issue voor alle bouwjaren, daar lijkt geen definitieve oplossing voor te zijn, er zijn al talloze dashboards vervangen maar probleem komt meestal terug, verder niet zo spannend.
Veel plezier met de 790, hele fijne motor!
2019 is nog productie Europa.ok, dat klinkt allemaal al wat beter. Wellicht is het een demo van een dealer geweest.
De 790 is redelijk hufter proof in mijn beleving, enige wat de eerste bouwjaren nog wel eens hebben gehad is KVS lekkage aan het blok maar voor de rest vrij probleemloos. Vocht in het dashboard is een algemeen bekend issue voor alle bouwjaren, daar lijkt geen definitieve oplossing voor te zijn, er zijn al talloze dashboards vervangen maar probleem komt meestal terug, verder niet zo spannend.
Veel plezier met de 790, hele fijne motor!
Dat klinkt niet als een hoop gezeik. Bijna elke motor heeft wel z'n dingetjes. Zolang ik niet still kom te staan vind ik het prima.Ik heb toch best veel gezeik gehad met de 790.. kvs lekkage, oliekering lekkage.
Buiten dat was het toch echt wel een fijn stuur machientje.
Thanks. We gaan het meemaken! Onderhoud is behoud, ik poets nog nét niet na elke rit en slijten doet alles aan auto’s en motoren. Uiteraard met deze info vanaf een forum met hardcore gebruikers en lui met jarenlange ervaring neem ik ten harte en kvs en vocht in db staan nu op het aandachtslijstje. (Er is een PowerParts Flyscreen onderweg dus dat scheelt altijd een druppel of 2 ;-) ) Overigens komt er met die zending ook nog een PowerParts Ergo Seat + 20mm en een USB outlet mee. Een EvoTech radiator guard kwam vandaag binnen. En met KTM My Ride in het verschiet krijgt ‘ie aandacht genoeg voor een hoop rijplezier! KTM Cruise control past volgens mij niet op de 2019 790 Duke helaas.ok, dat klinkt allemaal al wat beter. Wellicht is het een demo van een dealer geweest.
De 790 is redelijk hufter proof in mijn beleving, enige wat de eerste bouwjaren nog wel eens hebben gehad is KVS lekkage aan het blok maar voor de rest vrij probleemloos. Vocht in het dashboard is een algemeen bekend issue voor alle bouwjaren, daar lijkt geen definitieve oplossing voor te zijn, er zijn al talloze dashboards vervangen maar probleem komt meestal terug, verder niet zo spannend.
Veel plezier met de 790, hele fijne motor!
Heb onlangs dezelfde zoektocht gemaakt en geslaagd!Zal me hier ook maar eens melden.
Afgelopen weekend m'n vorige motor verkocht omdat ik toch heel graag een 790 wil.
Al twee weken lang Marktplaats aan het afstruinen en kwam twee mooie exemplaren tegen in Emmeloord.
Hopelijk staan ze dit weekend nog te koop zodat ik langs kan gaan...
Zojuist de laatste 30 pagina's gelezen van dit topic en lees toch wel verschillende dingen.
We gaan het zien, hopelijk tot snel.
Blijf het toch een van de mooiste dempers vinden, die van LeoVince.Nieuw dempertje
Bekijk bijlage 1991834
Dat gaan we zien, heb nog de lange taart schep. Denk dat het wel wat mee valt.Gaat dat goed met de knippers ? :D
En qua prijs ook erg schappelijkBlijf het toch een van de mooiste dempers vinden, die van LeoVince.
De eerste keer op het circuit dacht ik traction control maar dat was het shiftlight bij mijn motor.Eerste tankje leeg gereden, wat een genot Zit alleen een beetje met positionering van m'n rechter voet. Bij wat sportievere stijl kom ik met m'n hak op het schild of bocht uit.
Tractioncontrol ook al even uitgeprobeerd bij het uitgaan van de bocht. Dit is de eerste motor met al die elektronische snufjes, dacht nog in de bocht, wat knippert daar
waar is jouw tail tidy/achterlicht van?Als we toch bezig zijn, ik ben zeer content met de Arrow. Die heb ik voor minder dan de helft van de Akra aangeschaft, heeft een uitneembare db killer en ziet er echt gelikt uit als je het mij vraagt. Van te voren had ik allemaal ideeën met het merkplaatje maar de gele kleur past goed bij de kentekenplaat waardoor het weer prima past (vind ik zelf). Ik heb 469 euro betaald bij Femon parts.
Bekijk bijlage 1838545Bekijk bijlage 1838546
Van Evotechwaar is jouw tail tidy/achterlicht van?
Heb jij een duke of een adventure?Ze zijn inderdaad gewoon hetzelfde, je kunt ze zoeken in de KTM.SparePartsFinder
Let er wel ff op dat de nieuwe 790 een ander onderdeelnummer en er ook een C bij staat, dit verwijst volgens mij dat dit de China-versie is van het onderdeel.
KTM.SparePartsFinder
Nummer 28 en 31
6410304800033 Footrest Carrier Rear/left Part Ktm - MSP
Hier zie je welke motoren compatibel zijn.
Nog een update over het nokkenasverhaal, inmiddels zijn alle onderdelen ontvangen en de kop wordt gereviseerd.
Daarnaast is er bij de dealer een 890 binnengekomen die ook een ingelopen nok heeft, dit was een model uit 2021.
Voor de rest is de oorzaak nog steeds speculeren, bij mij is de nok die aan het einde van het olietraject ingesleten. Kans dus dat dit door een te lage druk is gekomen.
In een facebookgroep is hetvolgende gepost over de oliedruk.
Bekijk bijlage 1936538
Wellicht helpt het en is er binnenkort wat resultaat van mensen die de mod uitvoeren; want ik heb geen zin dat ik ook zoals sommige Advrider-gebruikers om elke 20.000 km de nokkenassen te vervangen.