Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is deze motor niet wat groot voor je?Recent heb ik mijn 990 laten bestickeren incl. de binnenkant van de koplamp. Dit vind ik juist een mooi effect geven.
Bekijk bijlage 2041198
Haha een mooie vent ben je.Is deze motor niet wat groot voor je?
Leuke foto's maar voor wat dient in godsnaam die snelbinder om je kentekenplaathouder heen ?Even plaatjes spammen, heerlijk knallen in Frankrijk. Wel aan de warme kant
Haha goede vraag. Ik heb er een hekel aan als me bagage naar voren schuift. Kan dan niet lekker verzitten. Die snelbinder zorgt ervoor dat de bagage niet schuift als ik rem.Leuke foto's maar voor wat dient in godsnaam die snelbinder om je kentekenplaathouder heen ?
Jullie zullen het niet geloven maar beide bestellingen samengevoegd zorgt voor een compleet zadel nu!Het was inderdaad alleen het 'frame' voor het zadel haha, verder opzoek naar het juiste nu
Ik vind afstand zelf niet zo interessant, zo vaak hoef je (als het goed is) niet te gaan. Wel interessant vind ik een band opbouwen met een dealer, kwaliteit van werk, en de prijs. Ik rij al 20 jaar+ ktm en heb veel profijt van trouw zijn aan Brouwer en Arie Molenaar; altijd gezellig, net even dat extra stapje in service, goede prijs/kwaliteit. Ik weet zeker dat ik een hogere inruilprijs en korting op aanschaf/onderhoud krijg vanwege loyaliteit.Ik heb geen bericht gehad. Mijn 790 is tweedehands gekocht, maar wel bij KTM dealer (Goedhart). 2019 op kenteken gekomen, maar wellicht een 2018 model geweest. Moet ook nog steeds afspreken voor de 30.000 beurt met kleppen controle en twijfel beetje tussen de lokale/universele motorzaak en Goedhart, gezien die een stuk verder weg zit.
Ik heb een 2021 890 DukeR en die mail ook ontvangen, wel een 2018 790 Duke gehad overigens. Denk dat iedereen die bij KTM bekend is als eigenaar van 790/890/901 die mail krijgt.Ik heb geen bericht gehad. Mijn 790 is tweedehands gekocht, maar wel bij KTM dealer (Goedhart). 2019 op kenteken gekomen, maar wellicht een 2018 model geweest. Moet ook nog steeds afspreken voor de 30.000 beurt met kleppen controle en twijfel beetje tussen de lokale/universele motorzaak en Goedhart, gezien die een stuk verder weg zit.
Ik zit nog te twijfelen om een Duke 790 uit 2018-2020 te kopen vanwegen het nokkenasprobleem. Maar als ik zo lees lossen ze het gratis op mocht bij een officiele dealer hij niet goed meer lijken bij een
Dit is een aanname, maar de 890 heeft dit probleem niet dus logica zou zeggen van niet.Weten jullie of de nieuwe Duke 990 ook dit probleem heeft?
Ik hoop iets in de trant van 'zolang niemand anders eraan heeft lopen sleutelen'.Ik vraag me alleen af onder welke voorwaarden? Volledig dealer onderhouden?
De 890 heeft het probleem ook, ktm kennende zullen ze het bij de 990 ook nog wel niet opgelost hebben. Ze kunnen immers ook meer dan 10 jaar slave cilinders produceren die ruk zijn.Dit is een aanname, maar de 890 heeft dit probleem niet dus logica zou zeggen van niet.
Ik hoop iets in de trant van 'zolang niemand anders eraan heeft lopen sleutelen'.
Dat is een bekend euvel en bij mij onder garantie gedaan.Had steeds koelvloeistof lekkage aan voorzijde van het blok, bij de thermostaat. Dacht eerst dat het bij de slangklem weg kwam. Maar hij lekte bij de tule op het blok. Het leek ook of hij niet helemaal vast zat. Heb de boutjes een beetje ingekort, en de tule met een klein beetje vloeibare pakking ingesmeerd. Slangenklem ook even vervangen, tot nu toe geen lekkage meer