KTM 1290 Superduke Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
'K heb er zelf net eentje gekocht (donderdag gehaald, nu dik 600 km op de teller staan), heerlijk machientje, stuurt nog weer een stuk lichter dan de SD1290, en toch als een scheermes op rails. En een souplesse in dat blok! Kan rotondes met gemak in z'n 4 doen. Voor het eerst op een V-twin gewoon in z'n 6 kunnen afzakken naar 50km/u, en zonder bokken weer accelereren (als je niet teveel gasgeeft in een keer). Heb nog niet voluit kunnen gaan uiteraard, maar merk nu al dat het best een potent blokje is, ook qua koppel (vergeleken met mijn oude SMT bv.). Hij begint al flink te trekken bij 4000 a 4500 toeren, en bij 7000 krijg je nog een keer een schop onder je kont. Belooft wat voor als ie echt is ingereden. *O* :]

Nice! gefeliciteerd = ) Wanneer doen we een KTM meeting???
 
Goed bezig daan!.

Zijn hier mensen die interesse hebben in BEAST racing stickers voor op de wielen?

Staat een voorbeeld op mp, kan ze laten maken voor 30e (letters in het wit!) Graag via pb een bericht bij belangstelling.


Eerste 2 setjes in ontvangst genomen, setje voor speedy daan en een voor mijzelf.
Heb ze laten plakken O-) , supervet!!!

360.jpg

360.jpg
 
Laatst bewerkt:
Staan er ineens een hoop sd's op mp zeg.

Zal niet weten wat ik hierna zal moeten kopen? Al supersports gehad en andere nakeds,supermotards,enduro's. Zo'n sd is een alles in een motor :)
 
Dan ken jij speedy daan nog niet goed genoeg.
Kapitalist met oneindig geld. Die gozer heeft me toch berg spul besteld niet normaal!.
Jammer dat hij geen foto's met ons wilt delen.
 
Dat is alllllltijd wanneer ik iets koop dat het ergens aangeboden wordt.

Niu kom op daan, deze is voor jou!!!

@large, waarvoor staat hij bij de dealer?
 
Gisteren mijn nieuwe superduke opgehaald,gelijk maar alles ombouwen. ;-)
Volledige Akrapovic komt helaas pas ergens volgende maand,sticker set half mei ;-(

BgDv1r.jpg


QSQU0Y.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan