Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 50

• Onderwerp starter Onderwerp starter ffTzz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees net op Algemene Motorpraat dat na Ducati Rotterdam en Randstad Motors Zoetermeer, nu ook Motoport Vianen definitief de deuren heeft gesloten...

Gaat lekker zo in de motor-wereld. En het ergste vind ik het nog voor alle particulieren die er nu een hoop geld op verliezen. (aanbetalingen, bestellingen die al vooruit betaald waren, motorfietsen die opgehaald moesten worden...)
Die kunnen nu natuurlijk achteraan gaan staan bij de rest van de schuldeisers...

full

uhmm familie van je :+

filmpje

Hoor ik moederdag koopjes doen??? *D

Het was niet echt de moeite waard, maar om voor 25 eurootjes een paar pannenkoeken en blikken fris naar binnen te werken en daarnaast nog je Zet op de Dyno kan Zetten...

In dat geval was het toch misschien de moeite waard. Helaas had die gast van Dyno de toerenteller niet aangesloten dus geen koppel gegevens.

Was die 20 euro misschien toch te veel....
Moederdag koopjes doe ik niet aan mee. Mijn vrouw is niet mijn moeder, dus......helaas pindakaas.
Ik was echt aan de klus. Wandje bekleden en een deur wegwerken. Was al een paar jaar een doorn in ons oog en nu moest ik er aan geloven. '(

En de Allard dag; het gaat om de sfeer en die was goed, toch? Dan is € 20,- niet veel.

mensen die dit probleem gehad hebben , khad graag wat meer details gehoor alvast BEDANKT
Geen idee Belg. Zoals ik eerder schreef kan het in de aansluiting zitten van je stekker voor de injectie. Maar ik heb het probleem zelf niet gehad dus weet niet wat de exacte klachten dan zijn.

Succes!

ik kwam er vandaag achter dat als ik met de z1000 boven de 50 rijd en dan het gas loslaat dat het stuur begint te trillen. dus ik dacht ik kijk wat er gebeurt als ik men hand loslaat. wat er dus gebeurt is het stuur gaat heel snel naar links en naar recht maar niet zodanig dat het uit de hand dreigt te lopen. hij blijft dus wel gewoon recht door gaan. alleen zou ik het veel prettiger vinden als hij gewoon niet trilt.

hebben meer mensen dit probleem of gehad ? en wat hebben jullie er aan gedaan.

als niemand iets weet ga ik gewoon terug naar motoport want ik heb 12 maand garantie op de motor.

let me know.
Het kan een balanceer of een slijtage oorzaak hebben. Is het tussen bijv. 40 en 70 en daaronder en daarboven niet?
Had je het al eerder of is het iets wat steeds erger wordt? Als het steeds een beetje erger wordt gok ik richting bandslijtage. Als het al was en gelijk blijft, gok ik richting balanceren.
Hoe dan ook; even bij de dealer langs en hem een proefrit laten maken....succes.

Ik lees net op Algemene Motorpraat dat na Ducati Rotterdam en Randstad Motors Zoetermeer, nu ook Motoport Vianen definitief de deuren heeft gesloten...

Gaat lekker zo in de motor-wereld. En het ergste vind ik het nog voor alle particulieren die er nu een hoop geld op verliezen. (aanbetalingen, bestellingen die al vooruit betaald waren, motorfietsen die opgehaald moesten worden...)
Die kunnen nu natuurlijk achteraan gaan staan bij de rest van de schuldeisers...
Duc R'dam dicht? En vanmiddag op radio Decibel hoor ik nog een reclame van hun?!? :?

Het kan een balanceer of een slijtage oorzaak hebben. Is het tussen bijv. 40 en 70 en daaronder en daarboven niet?
Had je het al eerder of is het iets wat steeds erger wordt? Als het steeds een beetje erger wordt gok ik richting bandslijtage. Als het al was en gelijk blijft, gok ik richting balanceren.
Hoe dan ook; even bij de dealer langs en hem een proefrit laten maken....succes.

nee banden slijtage kan het niet zijn eigenlijk. banden zijn nog super goed, als nieuw. naja ik heb net bijna 2 week. en het is iets wat gelijk blijft. maar gewoon als je rijd en het gas loslaat maakt niet uit hoe hard dan begint het stuur te trillen. onder de 30 trilt hij niet meer. dus als ik 80 rij en ik moet afremmen voor stoplicht en ik draai alleen het gas dicht dan gaat dus het stuur trillen.

ik ga deze week denk ik toch maar ff langs motoport leek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan