Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 50

• Onderwerp starter Onderwerp starter ffTzz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, vandaag was het zover.....................ff stukkie met de groene Z gestuurd!!!!!! Reed goed maar eerlijk gezegd was ik niet zwaar onder de indruk. De rem en koppelings hendel waren echt te kort maar dat hen ik al vaker gehoord!!!!

Nu nog met de Speed rijden en dan beslissen.

ben benieuwd naar je bevindingen op de speed, directe vergelijking van een onbevooroordeelde.

succes met de keuze

He hello,

Lang niet geweest wel al veel gelezen
kan iemand deze voor mij in de openingspost plaatsen?

[afbeelding]

alvast bedankt

mooie bike, witte accenten zijn nice.

als iemand tog bezig gaat om deze in de OP te zetten, doe die van mij er dan ook bij *D
579504439_5_ZAI9.jpeg

@ @;Zet je de plaatjes nog op Imageshack eigenlijk,kan ik nl ook weer even updaten

Heb ook al een leuk piccie voor deeltje 51 O-)

tis geen nieuwe fiets. wast maar waar, tis 1 uit 2004. maar injectie is het niet. als ik gewoon men handen stevig aan het stuur houd dan trilt er niks. alleen ontspan ik ff men armen iets dan gaat hij trillen. maar ik zal ff naar men bandenspanning kijken.

Ik geloof dat Zwizz het tegen de Belg had, over z'n problemen bij hoog toerental.

In jouw geval sluit ik me aan bij wat al eerder is gezegd.
Kijk eerst even naar het profiel op je band. Is die in orde, laat de dealert dan naar de voorwiel-lagers en/of de balhoofdlagers kijken, meestal zijn die dan versleten bij dit soort problemen.

@ MSD2: Ik hoop dat je de juiste keuze maakt. De Speed is wat rauwer qua trillingen en handling, ik hoop niet dat je daar uiteindelijk tegenaan loopt als je toch besluit die te nemen.

(Niet dat ik je er vanaf probeer te praten, de nakeds van Triumph zijn ook heul, heul erg mooie machines. :] )

mensen die dit probleem gehad hebben , khad graag wat meer details gehoor alvast BEDANKT

Volgens mij heeft niemand hier dit probleem al eens gehad, heb zelfs nog even gecheckt bij de buren ( andere kant van de oceaan),maar kwam hier ook niks tegen.
Ben je al bij de Dealer geweest en wat vond hij ervan :?

Laatst bewerkt:
:P

edit;en dan gaat het nog fout ook :(

Laatst bewerkt:
Ja hoor zet alle plaatjes op imageshack, maar met een beetje mazzel kan je vanavond deel 51 al openen :)
Het gaat hard de laatste tijd met de posts, ik kan het bijna niet meer bijhouden B|
Gelukkig heb ik al weekend *O*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan