Zo na een redelijke lange winterstop is de Z weer van stal gehaald.
Morgen langweekend toeren in Duitsland, heb er zin an.
O dit is hem dan weer na een was beurt.[afbeelding]
hee Rozz help mij ook eens even met mijn vraag
is weer nice
ik heb ook nog wat zitten poetsen
Voor de gevolgen van een zonnesteek of tijdelijke blindheid sta ik niet in.
Het bekijken van de volgende afbeeldingen is geheel voor eigen risico.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
alles eens lekker grondig aangepakt.
op nieuw gespoten.
- onderste kroonplaat.
- radiator + cover.
- ventilator beugel.
- subframe koplamp unit.
- achterbrug.
vervangen.
- stopolie.
- koelvloeistof.
- olie + filter.
- achterbrugvet.
en verder nog wat kleine zaken.
- alle connectors ingespoten.
- boutjes in de copaslip.
- koppeling, choke en gaskabels inwendig gesmeerd.
- moeilijk bereikbare plaatsen in de corrosie beschermer.
- uitlaat van voor tot achter gepolijst.
- oude vet resten van kettingsmeersel verwijderd
- etc.
en wat is dat lekker werken op zo'n heftafel (pure luxe)
Ziet er weer piko belo uit Andre....kheb trouwens nog die Oberon bar end spiegels voor je liggen he...
weet ikzal wel met het eifel weekend worden uitgewisseld, ik de speigels jij de centjes.
en bedankt voor je compliment.
ps. ik zie net dat ik een beetje jarig ben vandaag (4 jaar op MF)
Zegt de ene internet goeroe tegen de andere
Kan je dat niet zelf vinden??? lol
Wat je kan doen is bij www.kawasaki.com de illustrated parts onder owners information bekijken en kijken of de hendels voor allebei de modellen hetzelfde zijn...maar denk het haast van wel.
Geholpen?
EDIT: jij hebt partnummer 46092-0003 voor je koppelingshandel...en de Z750-07 heeft ????? ehhh...de Z750 bestaat niet in de VS??? huh...jammer, dit werkt niet
Zegt de ene internet goeroe tegen de andere
Kan je dat niet zelf vinden??? lol
Wat je kan doen is bij www.kawasaki.com de illustrated parts onder owners information bekijken en kijken of de hendels voor allebei de modellen hetzelfde zijn...maar denk het haast van wel.
Geholpen?
EDIT: jij hebt partnummer 46092-0003 voor je koppelingshandel...en de Z750-07 heeft ????? ehhh...de Z750 bestaat niet in de VS??? huh...jammer, dit werkt niet
Er zijn diverse sensoren die dit lampje kunnen genereren, kijk in de werkplaats handboek onder kopje DFI
maar wat je zelf "snel" zou kunnen doen, je kan de storing zelf uitlezen, hiervoor moet je een kabel aan massa leggen die bij je accu loshangt....als je het leest wordt het duidelijk..maar ook hiervoor heb je de werkplaats handboek nodig.
Linkje naar Z1000 Service Manual
Linkje om de Z750S Service Manual te downloaden
Linkje om de Z750 Service Manual te downloaden Password is: freepdfmanual.com
Hoop dat je er wat aan hebt, als je het niet snapt/lukt hoor ik het wel
... En de Z750 '07 heeft ook 46092-0003 als partnummer...
Graag gedaan.
aha, dankjewel! Zal eerst eens de manual doorbladeren..
is weer nice
ik heb ook nog wat zitten poetsen
Voor de gevolgen van een zonnesteek of tijdelijke blindheid sta ik niet in.
Het bekijken van de volgende afbeeldingen is geheel voor eigen risico.
poser foto's
en wat is dat lekker werken op zo'n heftafel (pure luxe)
ojah, zag laatst tijdens het opruimen van de garage nog m'n ERMAX kentekenplaat houder liggen...
als iemand nog interesse heeft?
40 euri
ik heb even snel 2 vraagjes:
Wat is dat ding (2 grote cirkels, 1 kleine cirkel) wat vast zit aan de cilinder en aan de carter?
Zie foto:
[afbeelding]
En daarnaast vroeg ik me af of iemand van jullie 4 in 2 aftermarket uitlaatbochten weet, wil af van die zware fabrieksbochten
pfff kom net uit spijkenisse botlek tunnel door 21:00 staan ze er met een flitser....... flink remmen en volgens mij nog net op tijd de toegestane snelheid ter hoogte van flitser.... ze geven niet meer de welbekende flits he? werkt op infra rood.... snap het niet hoor? Zou voor verkeersveiligheid zijn... Beamer achter me klapte bijna achterop .. hoezo veilig... we waren nagenoeg enige op de weg...ik snap het echt niet wrom er op dat soort momenten en op die plekken geflitst wordt...
is weer nice
ik heb ook nog wat zitten poetsen
Voor de gevolgen van een zonnesteek of tijdelijke blindheid sta ik niet in.
Het bekijken van de volgende afbeeldingen is geheel voor eigen risico.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
alles eens lekker grondig aangepakt.
op nieuw gespoten.
- onderste kroonplaat.
- radiator + cover.
- ventilator beugel.
- subframe koplamp unit.
- achterbrug.
vervangen.
- stopolie.
- koelvloeistof.
- olie + filter.
- achterbrugvet.
en verder nog wat kleine zaken.
- alle connectors ingespoten.
- boutjes in de copaslip.
- koppeling, choke en gaskabels inwendig gesmeerd.
- moeilijk bereikbare plaatsen in de corrosie beschermer.
- uitlaat van voor tot achter gepolijst.
- oude vet resten van kettingsmeersel verwijderd
- etc.
en wat is dat lekker werken op zo'n heftafel (pure luxe)
Hello,
Vandaag gemonteerd: Kleine LED (carbon) knippers voor & LED achterlicht incl. knippers.
Helaas kan ik nie rijden want ben druk bezig met aanpassen van de orginele knalpijp
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ciao
We hebben al die jaren veeeeeeeeeel te veel betaald:
http://www.gamma.com/main.html?pid=895
Het moet niet gekker worden..............