Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Kawasaki Z1000-Z750-Z750S Plaza Deel 50

• Onderwerp starter Onderwerp starter ffTzz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Er worden in deze tijd iets van 25 wagens extra ingezet (gewone en "under cover") om de verkeershufters aan te pakken. Als ze de juiste personen te grazen nemen wordt het misschien nog wat op de weg.
Gisteren met het voorrijden de hele dag op de weg gezeten maar nergens last van politieblauw gehad hoor.

Goh, iedereen aan het rijden?
Ik heb zowaar een VRIJE DAG!!!
Oke, de kooi van de papegaai verschonen en een tv ophangen, maar verder niks geen verplichtingen!
Als het vrouwtje dit maar niet leest. Anders gaat ze misschien weer wat verzinnen.

Hola,

Kan deze in het OP geplaatst worden:

Thanx

Doe maar een voorstel waar en hoe laat.
Mij maakt het niet uit, ik wel.
Mij maakt het verder ook niet uit, ik heb morgen de hele dag te tijd om te
Wat mij betreft mag het weer bij AC restaurant De Meern zijn, maar misschien weet Bart wel een beter/leukere plek?

Wat mij betreft mag het weer bij AC restaurant De Meern zijn, maar misschien weet Bart wel een beter/leukere plek?

Wil ook wel mee....lees ut hier wel

Het beste weer wordt in het binnenland verwacht. , Dus de AC De Meern is wat mij betreft goed.
Voorstel om 12.00 uur. Daarna misschien een ritje verder het land in.

Iedereen is welkom.

zo,ben weer ingelezen volgens mij 11 paginas pffff

^S;been there,done that

Duck/Sutra;Renoblast in Mijdrecht

Rozz;mooi dat ie het weer goed doet

Knutsel;lekker wezen knutsellen

Ad staat nu via de OP ook weer op Kawasaki Z-Plaza -- Kawasaki-z-plaza.gerelateerd.nl

Rozz nog niet,die moet nog aangepast worden in de OP

Laatst bewerkt:
Vandaag de paasrit gereden van de lokale motorclub.
189 kilometer precies, de hele middag op pad geweest tussen hier (zeg maar thv Nieuwkoop/Alphen) tot aan de hoogte van Zoetermeer en weer omhoog tot aan Haarzuilens, weer genoeg polderlandschap gezien wat dat betreft.
Geen regen, dus dat was wel zo lekker gezien ik in het leer reed. Wel nog een zwarte Z750 nieuw model gezien ter hoogte van Bodegraven.

Overigens was dit de eerste keer dat de mensen van de motorclub m'n nieuwe groene beessie hebben gezien, ik kreeg enkel positieve reacties.
'Z1000? Sinds wanneer rij jij dan op klassieke motorfietsen?'
'Huh? Nieuw model? Sport-fiets?'
*na de motor te hebben gezien*
'Gaaaaaaaf!!!'

Ik zou wel graag meewillen eigenlijk alleen nog een hoop doen thuis, ik ga ff proberen mijn meissie overhalen..... zij rijd een cbr600, is zij ook welkom??

Status
Niet open voor verdere reacties.