Kawasaki Z1 900 Deel 9

iemand nog interesse in een Zed 1 uit 1972 met gpz1100 injectie? zed1 aardig compleet,, geen uitlaat, niet originle koplamp, buddyovertrek en tmet H2? voorspatbord kleur jaffa, geen koopje GPZ origineel, lopend niet verkloot rijdt prima

Hoi Smams,

Post een paar foto's van de motor. Ik en nog wel een paar anderen zijn benieuwd naar wat je te koop hebt!
 
Joe bar nieuwjaarswens2.JPG
 
Ik wil mijn 76er A4 met Amerikaanse titel (lang geleden ingevoerd en alles betaald, douane document erbij) op NL kenteken laten zetten. Aangezien de motor al bijna 30 jaar in verzamelingen heeft gestaan en (nog) niet rijdend is vraag ik mij af of een motor rijdend moet worden aangeboden bij de RDW of dta dit niet hoeft. Ik wil namelijk voorkomen dat ik de motor moet starten met de nog gloednieuwe originele uitlaten erop. Heeft dit iemand al eens gedaan?
 
Ik wil mijn 76er A4 met Amerikaanse titel (lang geleden ingevoerd en alles betaald, douane document erbij) op NL kenteken laten zetten. Aangezien de motor al bijna 30 jaar in verzamelingen heeft gestaan en (nog) niet rijdend is vraag ik mij af of een motor rijdend moet worden aangeboden bij de RDW of dta dit niet hoeft. Ik wil namelijk voorkomen dat ik de motor moet starten met de nog gloednieuwe originele uitlaten erop. Heeft dit iemand al eens gedaan?

Moet gekeurd worden, alles moet werken....dus rijdend...binnen de regels van 1976.
 
Moet gekeurd worden, alles moet werken....dus rijdend...binnen de regels van 1976.

Bedankt voor je antwoord, verwachtte al zoiets. Heb je het zelf ook gedaan? Ik heb verleden jaar een motor geimporteerd vanuit Duitsland en toen werden alleen frame- en motornummer opgeschreven en de wielbasis gemeten. Verder mochten ze niets meer doen, ook niet rijden.
 
Ik wens iedereen alvast fijne kerstdagen met jullie familie en geliefden! Geniet ervan!! *D
 
Ook al weer bijna 3,5 jaar geleden.
Rob's motorblok uitgebouwd na dat hij deze, terwijl hij nog heet was van de terugreis uit Assen, ingespoten had met velgenreiniger en totaal bijna zwart uitgeslagen was.
Blok is daarna bij Wetblast in Almere weer als nieuw gestraald.

Hij heeft er helaas daarna niet echt veel mee kunnen rijden.....

DSC00013.JPG
 
Die was van mij.
Had ik uit NL met Duits kenteken en wilde ik als Alpenracer klaarmaken maar toen kwam de Z650 op ons af en heb 'm verkocht om ruimte te maken.
Had 'm beter kunnen houden, voor dat geld vindt je ze niet meer.
Vier jaar geleden gekocht voor 350 euro....
 
ze worden wat duurder nu inderdaad.....
Ik heb zo n ding gehad destijds....
nieuw gekocht in 1992....zelfde kleur ook....
leuke fiets, ik heb er krap 30 000 op gezet in 2 jaar....
 
Vind het ook een beetje erg hoog gegrepen.....
Ik zou zeggen tussen 3 en 3 en een half is mooi betaald.
Eigenlijk zie ik zoiets tussen 2 en 2 en een half.
D'r moet aardig geld in om er iets leuks van te maken, origineel of niet.
 
dat zou realistischer zijn maar het is wat jan zegt.... de prijzen van ouwe kawas gaan nergens meer over.
Het geldt trouwens voor veel meer klassiekers...
Ik ben gister achter een norton aan geweest (zoek eigenlijk een rijdend exemplaar in nette staat)...
wat je dan te zien krijgt is een oud gebruikt ding waar ik zo een paar mille in kan gieten om het optisch en technisch wat toonbaar te krijgen en daar
wil men zonder blikken of blozen bijna 10 ruggen voor hebben....tssss-O-
Lopen deed ie wel maar hoe het verder inwendig erbij hangt is de verrassing die je er gratis bij krijgt....
 
Terug
Bovenaan Onderaan