Zelfde ervaring als buys, papier nooit lekkage gehad, ook niet bij hergebruik als je de pakking in dezelfde vlotterbak gebruikt en soms maak ik ook mijn pakkingen zelf. Wel tank ik vrijwel altijd 98.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er zit ook nog rubber op de carb verbindingsstukken.Het gaat alleen maar om die rubberen votterbak pakkingen, met de ( rubberen ) benzine leidingen zul je geen last krijgen.
Gelukkig weet jij er als tegelzetter alles van en hoeven wij ons verder geen zorgen te maken.....Het gaat alleen maar om die rubberen votterbak pakkingen, met de ( rubberen ) benzine leidingen zul je geen last krijgen.
Tis maar dat ik het weet, misschien andere ( nieuwe ) benzine leidingen monteren, er zijn ook t-stukken met o-ringen die de Ethanol wel aan kunnen. Rubberen benzine leidingen zijn zo wie zo aan ouderdom onderhevig.Gelukkig weet jij er als tegelzetter alles van en hoeven wij ons verder geen zorgen te maken.....
Kan ondanks jou geruststelling toch zijn dat de t-stukjes tussen de vlotterkamers en zelfs de benzineleidingen toch echt wel problemen geven door die ethanol troep in de huidige benzine...
Maar wie ben ik als ruim 45 jaar motorfietsmonteur...
GreetZ, Marcel
Je zou JB Weld kunnen proberen.Dit is mijn 5/8" (gecheckt, dus de juiste voor de Z900A4) hoofdrem cilinder, is dit (technisch betrouwbaar) te herstellen met bv kneedbaar aluminium o.i.d. ?
Bekijk bijlage 2077697
Al zal het “vaak ben je te bang” best wel bruikbaar zijn, met remmen zou ik geen risico nemen. En met enkele 10.000en Z900’s gebouwd kom je vast nog wel eens een originele cilinder tegen. Tot zolang zou ik er een repro op zetten - één keer niet kunnen remmen kost vast meer. En wie weet ligt er op de komende central classics wel originele op je te wachten. Zal zelf ook rondkijken…
Je moet dit model hebben, Z1 900, KZ900, H1, H2 Disc Brake Master CylinderDast zou mooi zijn als je dat wilt doen, helaas heb ik niet de juiste/in goede staat, op inet kunnen vinden.
Ben al 3 dagen aan het vergelijken welke er nu eigenlijk op moet, mijn oude (op de foto) lijkt nu toch de goede te zijn.
Heb er nu een rechthoekige op zitten (van een Z1000 denk ik), ooit in 1990 een schuivertje gemaakt (gelukkig alleen wat uitstekende delen beschadigd). Oude org. cilinder altijd bewaard.
Nou is alleen maar de eerste gang aan die kant "weg" de rest is OK.
Er zijn er ook met maar1 schijf.erder kwam de Z900 voor zover ik weet standaard met dubbele schijf dus de kleine cilinder is nvt.
Grappig die prijsverschillen, dingen komen allemaal uit dezelfde fabriek.Je moet dit model hebben, Z1 900, KZ900, H1, H2 Disc Brake Master Cylinder
Bekijk bijlage 2077792
Dit is het onderdeelnummer, 43015-032 als je dat nummer invoert in het Google zoekkader krijg je nog meer
leveranciers te zien.
Hier ook te koop; Hier vindt u ons onderdelenoverzicht
Bekijk bijlage 2077794
Nog 1, let op er zijn verschillende pompen, voor 1schijf en voor 2 schijven:
Bremszylinder für 2 Scheiben - Z Classic Service
Das Produkt "Bremszylinder für 2 Scheiben" ist perfekt für Ihren Einsatzzweck geeignet und von hoher Qualität.www.zclassicservice.deBremszylinder für 1 Scheibe - Z Classic Service
Das Produkt "Bremszylinder für 1 Scheibe" ist perfekt für Ihren Einsatzzweck geeignet und von hoher Qualität.www.zclassicservice.de
Ik had er ook 1 in de USA gevonden voor rond de 40,- dollar, maar daar komen natuurlijk nog extra invoerkosten en btw bij.Grappig die prijsverschillen, dingen komen allemaal uit dezelfde fabriek.
Helaas heeft CMS ze niet meer, daar waren een paar jaar terug nog ze € 40 ex BTW.
Bekijk bijlage 2078820
@Z900 Deze ligt op de Central Classics. Piston zat wel muurvast. Daarom, en vanwege 40€ vraagprijs, heb ik m laten liggen. Misschien zie jij er brood in?