Kawasaki Z1 900 Deel 9

En zo gaat het altijd als je gaat customisen, maar dat is ook deels het plezieršŸ˜
Ja, zo is het en maakt mij normaal gesproken ook veel plezier maar in dit geval was het door tegenwerking of desinteresse van vele leveranciers bijna niet mogelijk iets passends te vinden.
Zelfs de firma waar ik de volgens hun passende set gekocht heb zouden 17 inch velgen voldoende ruimte geven voor de door hun verkochte set.
Helaas was dat niet het geval en na navragen welke velgen wel zouden kunnen passen krijg je dan alleen een antwoord dat ze dat ook niet (meer) weten.....
 
Afgelopen 4 dagen weer heerlijk de Mecum - Las Vegas 2024 motorveiling (stel HillBilly veehandelaren die stinkende, oude hokken per opbod verkopen) gekeken. Opvallend, de Zā€™s blijven lichtjes stijgen in prijs, de tweetakten moeten allemaal meer dan 20.000$ kosten en na de van de pot gerukte Z1 voor 50.000$ van vorig jaar, waren er dit jaar minstens twee gekken die meer dan 90.000$ voor een Z2-A wilden neertellen:
IMG_7295.jpeg

linkje
 
Overigens is dat framenummer zo stom gedaan dat zelfs een blinde had kunnen voelen dat het niet klopte. En dat geeft dan ook meteen aan dat er vast nog wel meer met deze brommert niet in orde zal zijn
 
De ā€˜top restaurateursā€™ die de tweetakten opbouwen hebben tegenwoordig de gewoonte om de stickers op de tank verkeerd om te plakken. Kickstarter van de Z1 schijnt ook te passen (Op d
IMG_0336.jpeg
IMG_0327.jpeg
ie met de gatenkaas schijven).
 
De ā€˜top restaurateursā€™ die de tweetakten opbouwen hebben tegenwoordig de gewoonte om de stickers op de tank verkeerd om te plakken. Kickstarter van de Z1 schijnt ook te passen (Op dBekijk bijlage 1968548Bekijk bijlage 1968549ie met de gatenkaas schijven).
Stickers verkeerd om ??? ik zie het ff niet, wat zie jij wat ik niet zie.
Kickstarter van een Z1 is misschien een goede update op de H2
 
Vandaag mijn homemade bagage rekje op de Z gezet. Goed voor een flinke roltas. Ben nog bezig met twee gereedschap tubes voor links en rechts naast het rekje. Eigenlijk is alleen de chomen beugel mooier maar dit is wel handig voor een trip in de zomer
 

Bijlagen

  • 20240131_112852.jpg
    20240131_112852.jpg
    148,5 KB · Weergaven: 0
Als je niet scheel ziet kan het niet zo moeilijk zijn....
De stickers met Kawasaki en 750 moeten aan de linker kant schuin naar achter en die van rechts schuin naar voor.
Daarvoor hoef je niet gestudeerd te hebben......_O-
 
Maaaaaarrrr oepserdepoeps das niet best met die Z2
www.facebook.com/cycledragracing/videos/912688886897449
Medewerkers van Mecum wisten dat het framenummer door omstandigheden grotendeels onleesbaar was geworden , maar schijnbaar hoort het blok bij het frame, en dit is gecontroleerd en geaccepteerd door Mecum . ( Die zijn toch niet achterlijk daar dat ze zo'n motor niet controleren op matching blok en frame nummer )
Dus waarom achteraf dit spannend gedoe, dat een paar ongelovigen het nog eens wilde zien ?????, wie het weet mag het zeggen.

GREETZ
 
Kijk nog eens goed naar het filmpje, ter plekke van het framenummer lijkt toch echt geslepen. Misschien heeft Mecum alleen naar de VIN stikker aan de andere kant van het balhoofd gekeken? De hele deal is geannuleerd dus er zal echt wel wat aan de hand zijn denk ik.
 
Kijk nog eens goed naar het filmpje, ter plekke van het framenummer lijkt toch echt geslepen. Misschien heeft Mecum alleen naar de VIN stikker aan de andere kant van het balhoofd gekeken? De hele deal is geannuleerd dus er zal echt wel wat aan de hand zijn denk ik.
Dan zijn die offials/Controleurs daar bij Mecum grote sukkels, als ze zo'n motor in de verkoop zetten , dat mag daar niet gebeuren lijkt mij.
En dat de koper derhalve de koop geannuleerd heeft is niet meer dan normaal.
 
Als je niet scheel ziet kan het niet zo moeilijk zijn....
De stickers met Kawasaki en 750 moeten aan de linker kant schuin naar achter en die van rechts schuin naar voor.
Daarvoor hoef je niet gestudeerd te hebben......_O-
dan zijn de stickers dus identiek.
hoekomen ze dan aan die andere stickers
?
 
Dan zijn die offials/Controleurs daar bij Mecum grote sukkels, als ze zo'n motor in de verkoop zetten , dat mag daar niet gebeuren lijkt mij.
En dat de koper derhalve de koop geannuleerd heeft is niet meer dan normaal.
Het verhaal gaat nog verder want VIN stickers worden alleen in noord en zuid Amerika gebruikt en nu duikt er een foto op waarop een VIN sticker te zien lijkt aan de rechterkant. Dus dat klopt ook al niet
 

Bijlagen

  • Capture+_2024-01-29-17-52-14.png
    Capture+_2024-01-29-17-52-14.png
    216,9 KB · Weergaven: 0
Terug
Bovenaan Onderaan