Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
en natuurlijk de boulevard in Nice... lekker warm ruim 30 graden.
full
 
Voor een niet zo'n poetser ziet hij er goed uit. :Y
En zo te zien de enige klassieker.......... :] :t
 
Laatst bewerkt:
aan smams
Kijk,gewoon met het oude ijzer op vakantie.........STOER !
Daar is dat apparaat voor gemaakt........km's maken.
Motorblokje kan mooi weer "los gereden" worden en dan moet er inderdaad wat olie bij maar voor het komende jaar istie weer lekker "gezet" voor meerdere ritten.
Jammer van de lekke band,kan gebeuren.
Nog veel plezier km's dit jaar gewenst.........
 
Ja natuurlijk gaan er oude Zeds op vakantie om meerdere km's te maken. In dit geval geen Z900 maar Z1000ST (sorry Rob). Foto ergens vanaf Castellane binnendoor slingerweggetjes langs de Gorges du Verdon (ook wel de Franse Grand Canyon genoemd maar vergeleken met de Amerikaanse versie ietsje kleiner maar nog wel mooi)richting Sisteron.

full


En ook nog ff op de terugweg langs Brasserie Bourganel in Vals-les-Bains om wat exotische biertjes te scoren voor een vriend van me.

full


Ons ritje was pakweg 3200km met zonneschijn en regen.
 
Oja Deputy Duc,nog bedankt voor je startrelais.
Tis wel makkelijk nu om de ST te starten via een knopje indrukken op het stuur dan elke keer de boel te moeten aankicken.
Staat wel stoer hoor dat aankicken maar ik wordt ook een dagje ouder.
Aankicken is dan wel weer makkelijk voor het geval dat de accu wat minder is.........
 
Ja natuurlijk gaan er oude Zeds op vakantie om meerdere km's te maken. In dit geval geen Z900 maar Z1000ST (sorry Rob). Foto ergens vanaf Castellane binnendoor slingerweggetjes langs de Gorges du Verdon (ook wel de Franse Grand Canyon genoemd maar vergeleken met de Amerikaanse versie ietsje kleiner maar nog wel mooi)richting Sisteron.

[afbeelding]

En ook nog ff op de terugweg langs Brasserie Bourganel in Vals-les-Bains om wat exotische biertjes te scoren voor een vriend van me.

[afbeelding]

Ons ritje was pakweg 3200km met zonneschijn en regen.

Niets mis hoor met een ST, ten onrechte ondergewaardeerd snap het ook niet.
leuke foto's :] :] :t
 
'kzag vandaag nog een z900 rijden, op de provinciale weg van vinkeveen ri Hilversum.
Zo ron 17:15 uur, thv A2.
Zat volgens mij een 4-1 op.... Bekende van hier?

:]

Tja zou iemand van het topic kunnen wezen, maar als het zo is wie? wat was de kleurstelling???
 
Opvallend rustig hier, dus deze maar ff.
Het weer is super, je leeft lekker buiten en geniet er van terwijl je gewoon lekker loom naar je motor zit te kijken ( herkenbaar? )
Natuurlijk pas na een kleine poetsbeurt na de rit van vandaag.
En dit om 21.30 uur lekker onderuit gezakt :Y

full
 
Laatst bewerkt:
Ook Marcel zit niet stil, hier zijn project dat af lijkt te zijn.
full



Ik heb de z650 net horen lopen, in een keer aanslaan en mooi rond lopen. ( door de telefoon ) :t
 
Laatst bewerkt:
Hier de twee kawas te samen....nog wat kleine details te doen maar het proefritje zit er vast op..
:] :t
full
 
Laatst bewerkt:
Wie gaan er nog meer ? :] [afbeelding]

Zondag,
Ik wens iedereen een mooie dag, met het weer zit het wel goed.
Wel jammer, maar ik ben al twee op een volgende weekenden op pad, moet toch ook een keer thuis bij de vrouw zijn, die er alleen maar in het weekend is. :] :W

Maandag,
Iedereen door het weer bevangen en uitgeteld denk ik? nou als je bent bijgekomen doe even een foto of wat van het evenement. 8-) :W
 
Laatst bewerkt:
Da's mooi Marcel! Trots op je.
Ik ben zaterdag begonnen met het afmaken van de Z1A. Olie vullen, carbs monteren (Hans bedankt!), motor verplaatsen.... ehhhh NOT... Staat in zijn 1 en krijg geen beweging in de schakelpook. Deksels gedemonteerd om naar de schakelwals en het mechanisme te kijken... niks te zien, maar nu schakelt hij wel.. Eerste deksel erop... alles zit weer vast... Deksel aan de binnenkant gekleurd om te kijken of het mechanisme aanloopt ... niks te zien ...

full
 
Misschien wel 10 keer eraf en erop ...paar keer de powervijl erlangs .. nog niks. Dan zie ik loopsporen achteraan de schakelas ...

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan