Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Impressie van de Z dag bij Goedhart. Was wel leuk gedaan alleen echt geen één klassieke Z rijder gezien daar in 2 uurtjes dat we er waren, behalve de Z1300 van mij en m'n maatje :W [afbeelding]


Vandaag geweest. Inderdaad leuk gedaan maar ook nu weinig bezoekers met een Kawa klassieker: 1 Z1000 ui 1978. 1 KH500 uit 1969 en 1 Z1 uit 1973. Maar het was zeker leuk om er te zijn.
 
zo weer terug sinds gisteravond. 3300 km met de Z900-A4, geen mechanische pech behalve een klapband achter op de peage met 135km...Wens het niemand toe :N
Route Napoleon, zwemmen bij Nice en nog even naar Monaco.... aardig tripje.
verbuik tussen de 1 op 13,5 en 1 op 18. 1,5 liter olie verstookt.
 
zo weer terug sinds gisteravond. 3300 km met de Z900-A4, geen mechanische pech behalve een klapband achter op de peage met 135km...Wens het niemand toe :N
Route Napoleon, zwemmen bij Nice en nog even naar Monaco.... aardig tripje.
verbuik tussen de 1 op 13,5 en 1 op 18. 1,5 liter olie verstookt.

Mooi :t een foto van een van de plekken zou leuk wezen ( met de kawa natuurlijk ) en nu maar weer poetsen natuurlijk _O-
Olie verbruik is wel ruim meen ik maar ook weer niet erg zorgwekkend,als je het maar in de gaten houd. :W
Ik heb geen meetbaar olieverbruik over de ritten die ik hier maak op jaarbasis tussen de 5 en 6 duizend, ga ik dit jaar trouwens niet halen geloof ik.
Maar zou ik bv naar Oostenrijk rijden dus uren achtereen, dan zou ik het onderweg ook zeker steeds even blijven bekijken.Dat is dan wel anders dan 200 a 300 per dag.
Maar jij hebt toch best serieuze km gemaakt in redelijk korte tijd, en geen pech dus :}
Een klapband met die snelheid lijkt mij ook wel even een ervaring, zelf nooit gehad ( afkloppen)
wel met de brommer een jaar of twee terug met maar 60km en dat was al even een gedoe die op het rechte spoor te houden, dus ik snap dat je het even benauwd had.
 
Laatst bewerkt:
Klapband heb ik ook een paar jaar geleden in Spanje gehad in een snelle bocht. Meer geluk dan wijsheid gehad... Hoe heb je het opgelost? Zal wel ff geduurd hebben he?
 
helaas moet je op MF telkens je foto's verkleinen... niet van deze tijd, ben het beu na 3 pogingen...
Die lekke band.. ja daar sta je dan in de asfaltgevanenis die Peage heet...
Gelukkig kan ik wel wat frans, binnen een half uur werd ik opgepikt door de depannage en naar de 20 km verderop gelegen motorzaak in Chalon sur Saone gebracht.
Toko 1 had het te druk, eikels daar, zelfs als ik het wiel er uit haalde. De kawa dealer was nogal passief en deed ook geen fuck. De service rapide bij de honda dealer wel. Had zelfs de binnenband liggen. Koffie drinken naast de Harley dealer en met een vriend praten over motorzaken ne onderhoud. Dat ik mijn motor daar nooit breng na een slechte reparatie en omdat ze REGELMATIG zaken vergeten....
Na ruim 2,5 uur reed ik weer. Nog even tanken en jawel hoor.. 2 bouten los in de achterbrug, de blokjes waar de kettingspanner tegen aan drukt... B|
 
helaas moet je op MF telkens je foto's verkleinen... niet van deze tijd, ben het beu na 3 pogingen...
Die lekke band.. ja daar sta je dan in de asfaltgevanenis die Peage heet...
Gelukkig kan ik wel wat frans, binnen een half uur werd ik opgepikt door de depannage en naar de 20 km verderop gelegen motorzaak in Chalon sur Saone gebracht.
Toko 1 had het te druk, eikels daar, zelfs als ik het wiel er uit haalde. De kawa dealer was nogal passief en deed ook geen fuck. De service rapide bij de honda dealer wel. Had zelfs de binnenband liggen. Koffie drinken naast de Harley dealer en met een vriend praten over motorzaken ne onderhoud. Dat ik mijn motor daar nooit breng na een slechte reparatie en omdat ze REGELMATIG zaken vergeten....
Na ruim 2,5 uur reed ik weer. Nog even tanken en jawel hoor.. 2 bouten los in de achterbrug, de blokjes waar de kettingspanner tegen aan drukt... B|

Ik werk ook bij een Honda dealer en daar vergeten we eigenlijk nooit iets _O- ook niet bij een Kawa :+
 
Laatst bewerkt:
helaas moet je op MF telkens je foto's verkleinen... niet van deze tijd, ben het beu na 3 pogingen...
Die lekke band.. ja daar sta je dan in de asfaltgevanenis die Peage heet...
Gelukkig kan ik wel wat frans, binnen een half uur werd ik opgepikt door de depannage en naar de 20 km verderop gelegen motorzaak in Chalon sur Saone gebracht.
Toko 1 had het te druk, eikels daar, zelfs als ik het wiel er uit haalde. De kawa dealer was nogal passief en deed ook geen fuck. De service rapide bij de honda dealer wel. Had zelfs de binnenband liggen. Koffie drinken naast de Harley dealer en met een vriend praten over motorzaken ne onderhoud. Dat ik mijn motor daar nooit breng na een slechte reparatie en omdat ze REGELMATIG zaken vergeten....
Na ruim 2,5 uur reed ik weer. Nog even tanken en jawel hoor.. 2 bouten los in de achterbrug, de blokjes waar de kettingspanner tegen aan drukt... B|


Ik verkleinde de foto naar 1250 dan lukt het altijd.
Balen dat een kawa dealer het laat afweten en dat je wel bij een H&^%a dealer terecht kan
 
Laatst bewerkt:
Stond er toch een leuke originele z1000 op MP 25x bekeken dik onder het stof , ik denk ik zet hem hier even op voor een liefhebber.........en weg is hij al.


Na contact verkoper blijkt MP hem te hebben verwijderd.
Hij werd aangeboden voor onderdelen, maar stond als hele fiets op de foto, zal dan wel een betaal advertentie moeten wezen denk?

Ik heb wel het mailadres van verkoper, dus als er een serieuze liefhebber is kan ik dat doorspelen.
Maar dat moet ik eerst van hem horen.
En dat is dus oke vandaar nu ook de foto's

Wie weet hier iemand blij en verkoper blij. :t

Is 10 jaar terug gewon mee gereden ,maar staat dus al 10 jaar stil.
Zo te zien wel in droge omgeving.
 
Laatst bewerkt:
En de foto's klein maar fijn een heel gedoe.

full
 
Die wilde zonder geld uit te geven een motorfiets te koop aan bieden op marktplaats. Marktplaats is altijd wel scherp daarop! Wat vroeg hij er voor Rob?? Volgens mij is het een z900 a4 tankset toch?
 
Die wilde zonder geld uit te geven een motorfiets te koop aan bieden op marktplaats. Marktplaats is altijd wel scherp daarop! Wat vroeg hij er voor Rob?? Volgens mij is het een z900 a4 tankset toch?


Hij bood hem aan voor onderdelen, kon je aangeven wat je nodig had.
Maar dat is toch weer zonde te gaan demonteren.
Ja is een 900 lak set, de 1000 had die biezen boven op niet.
Hij had een bod op MP voor het weg was van 2250,00 , als hij nog lopend gemaakt dient te worden wel een goed bedrag denk ik zo.
Bij een nette en goed lopende/rijdende fiets zou dat wel wat weer meer zijn.
Ik ken de verkoper niet, zit voor mij geen belang bij maar zonde hem te gaan strippen dacht ik.
Redden wat er te redden is :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ook kijken, vorig jaar was het te ver rijden in combinatie met de classics in Elst. Het jaar ervoor was ik er ook, in Uithoorn. Op een niet nader te noemen merk. Dit jaar dus weer als ik tenminste niks anders heb, dat weet ik nooit.....helaas. :X
 
Ik denk het niet, ben het wekend er op al weer op pad de TT :]
Hoewel? het is bijna om de hoek voor mij........beloof nog niets lijkt mij wel een leuk evenement.


MotoPort Uithoorn
Anton philipsweg 5-7, 1422 AL Uithoorn
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan