Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vooral deze zinsnedeLeuk artikel.
Café Contenders - The Kawasaki W650 - Return of the Cafe Racers
The Kawasaki W650 makes a great base for a cafe racer. But what are they like to own and work on? Here's our take on the Japanese built parallel twin.www.returnofthecaferacers.com
Dat ben ik helemaal met jou een. De originele versie is de goedkoopste en bijna de mooiste. Er kan er maar een de mooiste zijn natuurlijk.Vooral deze zinsnede
"Het eerste wat je opvalt als je naar de W kijkt, is dat hij er in standaarduitvoering al helemaal perfect uitziet."
Ja dit zijn nog die oude "goeie" tijdenZe zijn allemaal mooi… het is in ieder geval een motor om trots op te mogen zijn als je er eentje bezit!
Dit moeten we in het aankomend jaar maar eens herhalen als je het mij vraagt.Ja dit zijn nog die oude "goeie" tijden
Bekijk bijlage 2080983
Bekijk bijlage 2080986Bekijk bijlage 2080987
Ik ga wel mee, het maken van toekomstige leuke herinneringen is een positieve streven! niet alleen het rijden, maar ook het samenzijn is belangrijk in de tijd waar we nu in leven.Dit moeten we in het aankomend jaar maar eens herhalen als je het mij vraagt.
Goh, wat mooi gezegd " toekomstige herinneringen". Is idd een mooi streven.Ik ga wel mee, het maken van toekomstige leuke herinneringen is een positieve streven! niet alleen het rijden, maar ook het samenzijn is belangrijk in de tijd waar we nu in leven.
Rij je toevallig langs Weert binnenkort? Anders moet je even een PM sturen!Ja graag
PM verstuurdRij je toevallig langs Weert binnenkort? Anders moet je even een PM sturen!