Kawasaki W650 en W800 topic

Het was een caferacer en die staan niet bepaald bekend om hun comfortabele schietpositie.
 
@iwan de erste , gefeliciteerd. Mooie kleur. 👍🏼
Ben nieuwsgierig hoe dat gaat bevallen.
En dan welke het meest in de schuur blijft staan.
Voorlopig blijft de CB500X-je bij de Selling Motorbikes totdat ik Sachs heb verkocht, in verband met ruimte in mijn schuur.
Omdat ik ook winterstop ( van 15-december tot 01-maart ) heb, blijft ie dan daar 🛌 overwinteren.

 
Hoi Alle,
Voor genen die in 🏍️ 🛌 😴 gaan is goed om dit te lezen, of heb je al ervaring met deze "goedje "?


 
Hoi Alle,
Voor genen die in 🏍️ 🛌 😴 gaan is goed om dit te lezen, of heb je al ervaring met deze "goedje "?


Heb jij dit middeltje al gebruikt Iwan, en geeft het ook verbetering?
 
Heb jij dit middeltje al gebruikt Iwan, en geeft het ook verbetering?
Hoi Jan,
Ik heb het nog niet gebruikt omdat ik nog geen "noodzaak" heb gehad om het te gebruiken, maar misschien doe ik het volgende voorjaar om boel door te "blazen".
Ik wacht ook altijd op ervaring oordel van een :] :]
Volgens mij zou deze ook goed zijn ?

IMG_6214.webp
 
Hoi Jan,
Ik heb het nog niet gebruikt omdat ik nog geen "noodzaak" heb gehad om het te gebruiken, maar misschien doe ik het volgende voorjaar om boel door te "blazen".
Ik wacht ook altijd op ervaring oordel van een :] :]
Volgens mij zou deze ook goed zijn ?

Bekijk bijlage 2075154
IK tanķ altijd Vpower van Shell en mijn motor start goed na de winterstop en hij rijd goed, dus ik zie de noodzaak niet.
 
Wat vinden wij als W rijder van de nieuwe BMW R12S, voor een modern ding wel een mooie knipoog naar de oude R90… daarmee een echte “modern-retro”!

Ze mogen mij er best eentje cadeau doen, de prijs van rond de 28.000 is iets minder mooi.


1733230096355.webp
 
Wat vinden wij als W rijder van de nieuwe BMW R12S, voor een modern ding wel een mooie knipoog naar de oude R90… daarmee een echte “modern-retro”!

Ze mogen mij er best eentje cadeau doen, de prijs van rond de 28.000 is iets minder mooi.
 
Wat vinden wij als W rijder van de nieuwe BMW R12S, voor een modern ding wel een mooie knipoog naar de oude R90… daarmee een echte “modern-retro”!

Ze mogen mij er best eentje cadeau doen, de prijs van rond de 28.000 is iets minder mooi.


Bekijk bijlage 2075317
Ik vindt wel wat hebben, zo'n vluchtig blik doet me toch echt denken aan vroeger. En dat triggert mij.
Maar die prijs.......
Goh wat is mijn W 'tje toch mooi.
 

Voor de liefhebber, er staat nog een mooi zadel te koop voor de W

In eerste instantie had ik er zelf op geboden in mijn enthousiasme, bij nader inzien behoud ik liever de “platte” originele qua uiterlijk.
Misschien dat iemand anders nog een comfort/toer zadel zoekt? Ze zijn erg schaars…
 

Voor de liefhebber, er staat nog een mooi zadel te koop voor de W

In eerste instantie had ik er zelf op geboden in mijn enthousiasme, bij nader inzien behoud ik liever de “platte” originele qua uiterlijk.
Misschien dat iemand anders nog een comfort/toer zadel zoekt? Ze zijn erg schaars…
Ik had de advertentie ook gezien, en ff getwijfeld. Maar ik prefereer ook het uiterlijk boven comfort.
 

Voor de liefhebber, er staat nog een mooi zadel te koop voor de W

In eerste instantie had ik er zelf op geboden in mijn enthousiasme, bij nader inzien behoud ik liever de “platte” originele qua uiterlijk.
Misschien dat iemand anders nog een comfort/toer zadel zoekt? Ze zijn erg schaars…
Die platte zadel kan ook aangepast worden naar je wens, zoals ik het ook heb gedaan en bevalt mij wel :t
Heb gisteren wel een Corbin zadel ( voor €200) voor mijn nieuwste liefje 😊 om volgende jaar wat langere te toeren :]:]

1733742518203.webp
1733742574700.webp
 
@iwan de erste

Z’n Corbin is prachtig, en zeer zeker goed!
Op de Honda misstaat het absoluut niet :]

Heb eens een mooie Corbin voorbij zien komen voor de W, helaas is deze voor mijn neus verkocht ( te lang gewacht, en twijfelachtig). Achteraf beetje spijt van, de prijs was goed.

Nu zag ik deze, gevolgd door een niet onterecht enthousiasme. Uiteindelijk vind ik het originele dan beter qua uiterlijk. De W is een No-nonsens motor, en geen tourbuffel (zoals een BMW of Guzzi) en dat moet ik er dan ook niet van willen maken bedenk ik mij dan. Net zoals het geen racer is, moet je het er ook niet van willen maken….

Heb ooit op mijn VN800 een “Mustang” zadel gehad, en dat was zelfs na 14 uur rijden nog comfortabel…. Dat comfort bied het originele zadel helaas niet van de W. Dat soort monsterlijke afstanden ga ik ook niet rijden met de W.
 
Terug
Bovenaan Onderaan