Ik ben ervan overtuigd dat deze motor perfect zal rijden, wellicht beter dan de W650 zeker m.b.t. de remmerij maar qua uitstraling is de W 650 de winnaar@iwan de erste , gefeliciteerd. Mooie kleur.
Ben nieuwsgierig hoe dat gaat bevallen.
En dan welke het meest in de schuur blijft staan.
Voorlopig blijft de CB500X-je bij de Selling Motorbikes totdat ik Sachs heb verkocht, in verband met ruimte in mijn schuur.@iwan de erste , gefeliciteerd. Mooie kleur.
Ben nieuwsgierig hoe dat gaat bevallen.
En dan welke het meest in de schuur blijft staan.
Heb jij dit middeltje al gebruikt Iwan, en geeft het ook verbetering?Hoi Alle,
Voor genen die ingaan is goed om dit te lezen, of heb je al ervaring met deze "goedje "?
Techniek Motul Boost & Clean: chemische probleemoplosser
Verbeter de prestaties van je motor met het nieuwe brandstofadditief Motul Boost & Clean. Ontdek hoe het zorgt voor een schonere verbranding en een zuinigere motor.www.motor.nl
MOTUL Boost And Clean MOTO - 200ML - Club Motul
MOTUL Boost And Clean MOTO is een brandstofadditief dat wordt toegevoegd aan benzine en kan worden gebruikt in alle typen 2-takt en 4-takt motorfietsmotoren.clubmotul.nl
Hoi Jan,Heb jij dit middeltje al gebruikt Iwan, en geeft het ook verbetering?
IK tanķ altijd Vpower van Shell en mijn motor start goed na de winterstop en hij rijd goed, dus ik zie de noodzaak niet.Hoi Jan,
Ik heb het nog niet gebruikt omdat ik nog geen "noodzaak" heb gehad om het te gebruiken, maar misschien doe ik het volgende voorjaar om boel door te "blazen".
Ik wacht ook altijd op ervaring oordel van een
Volgens mij zou deze ook goed zijn ?
Bekijk bijlage 2075154
Dat doe ik ook altijd super 98IK tanķ altijd Vpower van Shell en mijn motor start goed na de winterstop en hij rijd goed, dus ik zie de noodzaak niet.
Dan hoef je verder niets te doen toch?Dat doe ik ook altijd super 98
Wat vinden wij als W rijder van de nieuwe BMW R12S, voor een modern ding wel een mooie knipoog naar de oude R90… daarmee een echte “modern-retro”!
Ze mogen mij er best eentje cadeau doen, de prijs van rond de 28.000 is iets minder mooi.
Ik vindt wel wat hebben, zo'n vluchtig blik doet me toch echt denken aan vroeger. En dat triggert mij.Wat vinden wij als W rijder van de nieuwe BMW R12S, voor een modern ding wel een mooie knipoog naar de oude R90… daarmee een echte “modern-retro”!
Ze mogen mij er best eentje cadeau doen, de prijs van rond de 28.000 is iets minder mooi.
Bekijk bijlage 2075317
Die is mooi, die wil ik wel.Wat vinden wij als W rijder van de nieuwe BMW R12S, voor een modern ding wel een mooie knipoog naar de oude R90… daarmee een echte “modern-retro”!
Bekijk bijlage 2075317
Als we een crowdfunding starten?, dan kunnen we allemaal om de beurt een rondje er op rijdenDie is mooi, die wil ik wel.
Dat slaat helemaal nergens op voor zo'n stomme Jawa.En wat denken jullie van deze prijsontwikkelingen
≥ Jawa 500 ohc typ 15 02 — Motoren | Oldtimers — Marktplaats
Vanwegen een verhuizing en daardoor een gebrek aan ruimte ben ik genoodzaakt de motor te verkopen.De motor heeft nog wat werk nodig voordat deze weerwww.marktplaats.nl
HilarischEn wat denken jullie van deze prijsontwikkelingen
≥ Jawa 500 ohc typ 15 02 — Motoren | Oldtimers — Marktplaats
Vanwegen een verhuizing en daardoor een gebrek aan ruimte ben ik genoodzaakt de motor te verkopen.De motor heeft nog wat werk nodig voordat deze weerwww.marktplaats.nl
Ze waren altijd aan de prijs, maar nu is zelfs het blok voor restauratie €11.000 notabene in CZDat slaat helemaal nergens op voor zo'n stomme Jawa.
Ik had de advertentie ook gezien, en ff getwijfeld. Maar ik prefereer ook het uiterlijk boven comfort.≥ Zadel voor Kawa W650 of W800 — Onderdelen | Kawasaki — Marktplaats
Mooi zadel voor W650 of w800 van merk Dahmen, gel vulling zit echt stukken beter dan originele zadel.link.marktplaats.nl
Voor de liefhebber, er staat nog een mooi zadel te koop voor de W
In eerste instantie had ik er zelf op geboden in mijn enthousiasme, bij nader inzien behoud ik liever de “platte” originele qua uiterlijk.
Misschien dat iemand anders nog een comfort/toer zadel zoekt? Ze zijn erg schaars…
Die platte zadel kan ook aangepast worden naar je wens, zoals ik het ook heb gedaan en bevalt mij wel≥ Zadel voor Kawa W650 of W800 — Onderdelen | Kawasaki — Marktplaats
Mooi zadel voor W650 of w800 van merk Dahmen, gel vulling zit echt stukken beter dan originele zadel.link.marktplaats.nl
Voor de liefhebber, er staat nog een mooi zadel te koop voor de W
In eerste instantie had ik er zelf op geboden in mijn enthousiasme, bij nader inzien behoud ik liever de “platte” originele qua uiterlijk.
Misschien dat iemand anders nog een comfort/toer zadel zoekt? Ze zijn erg schaars…