Hel leiding en nieuwe olie plus goede blokken scheelde bij mij al een hoop
Het handigst is om de inlaatrubbers al op het motorblok te zetten, en de carburateurs helemaal te monteren voordat je ze er in zet (gaskabels monteren). Hierna kun je de kelken met een beetje siliconenkit in het luchtfilterhuis zetten, hierdoor voorkom je dat ze naar binnen worden gedrukt en valse lucht gaan trekken. Als je alles in elkaar hebt gezet kun je de carburateurs met luchtfilterhuis en al in de motor manoeuvreren en in de inlaatrubbers drukken. Het is een rotklusje, maar goed te doen!
Hoi Sam, volgens mij heb ik nog wel wat liggen. Zal even voor je kijken als ik weer in mijn werkplaats kom.
Het seizoen is weer begonnen en na ellenlang kilometers door koud weer naar het werk en terug te hebben gereden begint het toch weer te kriebelen.
Ik wil een andere demper (en het liefst zo goedkoop mogelijk).
Wat zijn jullie ervaringen? Iemand tips?
@ Raming:
Jouw uiaatbocht + demper ruilen voor mijn originele pijp? :p
bij deze bied ik deze te koop aan.
voorrem was vastgelopen,maar is wel los nu.
zuigers willen niet lekker meer werken,dus niet meer op gereden en voorrem gebruikt.
zal dus wel vervangen moeten worden.
motor en alles werkt.
biedingen rond de 350 euro zijn prima(heb er vorig jaar 700 voor betaald.
gr jack
[~[url="http/i632.photobucket.com/albums/uu48/dartmaster85/kawasaki%20%20kle%20500/kawa%20kle%20500.jpg"]afbeelding~][/URL]
NOG STEEDS TE KOOP,MAG WEG VOOR +/- 300
zelfde staat als voorheen