Zie bijgevoegde foto. De kraan staat 'naar beneden' (er staat een pijltje op de knop die naar momenteel naar beneden wijst). Volgens de benzinekraan (zie je alleen niet goed op de foto) is als de kraan naar beneden wijst ON, naar rechts PRI en naar links RES. De sticker op de kap zegt wat anders (rechts RES, onder PRI en links ON). Ik ga van de benzinekraan zelf uit (en niet wat er op de kap staat). Lijkt mij dat hij op ON moet staan.Zou verder ook kunnen zijn dat er te veel olie in het blok zit of staat je benzine kraan op prime?
Als test kan jem iig op links zetten. Bij mij is naar beneden op prime. Ook gekeken of er te veel olie in het blok zit?Zie bijgevoegde foto. De kraan staat 'naar beneden' (er staat een pijltje op de knop die naar momenteel naar beneden wijst). Volgens de benzinekraan (zie je alleen niet goed op de foto) is als de kraan naar beneden wijst ON, naar rechts PRI en naar links RES. De sticker op de kap zegt wat anders (rechts RES, onder PRI en links ON). Ik ga van de benzinekraan zelf uit (en niet wat er op de kap staat). Lijkt mij dat hij op ON moet staan.
Als test kan jem iig op links zetten. Bij mij is naar beneden op prime. Ook gekeken of er te veel olie in het blok zit?
Hmm, dan ga ik er vanuit dat mijn kraan op de juiste stand staat.Is niet de originele benzinekraan
Gister was een lekker dagje om te rijden.
Ik ben er een jaartje of 10 tussenuit geweest maar het viel mij op dat er maar weinig collega motorrijders zwaaien
Ja, nog steeds geen idee wat het is. Ik denk dat ik hem begin volgende maand toch even afgeef voor een grote beurt. Kunnen gelijk de remmen e.d. nagekeken worden.hoe is het met je olieachtige substantie?
Tegenwoordig zijn de brommers net zo groot als een KLE. Vandaar de weinig handjesGister was een lekker dagje om te rijden.
Ik ben er een jaartje of 10 tussenuit geweest maar het viel mij op dat er maar weinig collega motorrijders zwaaien
Zal ik binnenkort eens iets voorstellen? Ronde Veluwe met zandpaadjes een idee? TET kan altijd nog :pWanneer KLE rijders meeting , ???? ,
Idee om deel 4 te maken van dit forum?
Misschien wel wat overzichtelijker?Wordt niet meer gedaan. Je kan nu gewoon door na de 100.
Heb je al iets gevonden inmiddels?Aan alle kle500 eigenaren !, heeft iemand nog een valbeugel set te koop , laat maar weten ben erg op zoek , mvg