Wyverx-Dragon
MF'er
Z750mooi machine veel plezier ermee, z1000?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Z750mooi machine veel plezier ermee, z1000?
Lang, lang geleden was ik in het bezit van een Big One. Maar nu, na 11 jaren, ben ik de trotse eigenaar van dees
Is allemaal nog origineel, dus nu mag ik lekker gaan uitzoeken/shoppen wat ik er nou precies van wil maken.
Maar!
Ik heb weer een motor, en daar ben ik best mee in mijn nopjes
Bekijk bijlage 2048957
En het (sorry) afzichtelijke ruitje. Maar als jij het wel mooi vindt, gewoon laten zitten. Smaken verschillen.....
En wat doe jij hier trouwens Rob? Jij hebt geen mooie motor
Het zijn nog de standaart banden van Dunlop. Ik heb er nog niet veel mee gereden dus ik kan nog niet echt beoordelen. De motor heeft nog geen 4.000 gelopen en heeft nog dezelfde banden er onder zitten. Ze zien er nog wel heel goed uit alleen speelt dan de leeftijd van de band dan mee.Wat ligt er nu onder en hoe bevalt dat?
Als dat echt nog de eerste banden zijn, dan maakt het echt niet uit wat je eronder doet, alles zal al een wereld van verschil zijn! Heb je ook een plaatje van de motor?Het zijn nog de standaart banden van Dunlop. Ik heb er nog niet veel mee gereden dus ik kan nog niet echt beoordelen. De motor heeft nog geen 4.000 gelopen en heeft nog dezelfde banden er onder zitten. Ze zien er nog wel heel goed uit alleen speelt dan de leeftijd van de band dan mee.
Ik heb dit voorjaar op mijn Z800 de Battlax T32 laten leggen. Heerlijke band die erg veel vertrouwen geeft.Goedemiddag,
Sinds een maand heb ik een Z800 uit 2015. Voor het nieuwe seizoen zou ik graag een nieuwe set banden erop willen zetten. Alleen zie ik door de bomen het bos niet meer hebben jullie een advies voor mij. Ik ben opzoek naar een band die ik bijna alleen met met mooi weer rijdt en die ik gebruik voor naar me werk dus soms ook wat koudere temperatuur. Hebben jullie advies voor welk merk en type het beste is. Thanks alvast.
Oke daar heb ik ook al goeie verhalen over gehoord. Zal ook een optie wordenIk heb dit voorjaar op mijn Z800 de Battlax T32 laten leggen. Heerlijke band die erg veel vertrouwen geeft.
Battlax-t32 | Bridgestone Nederland Premium Banden en Mobiliteitsoplossingen
www.bridgestone.nl