Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

In welke omgeving, c.q. provincie, woon je ergens?

Is voor mij uit de richting. Hier zullen anderen moeten adviseren, Jack...

Iemand ervaring met het aansluiten van een tomtom op een z1000 van 2010?
Ik lees dat de sx versie een losse connector heeft die je kunt gebruiken, maar zit die ook op de gewone z1000?

Gr
Dave

sinds afgelopen dinsdag nieuwe ploffer laten plaatsen wat ik bij aanschaf al besteld had en de 1000 beurt laten uitvoeren :)
Toch even bijna 5 maanden voor nodig gehad 🙈

448977869_7663304417071676_8153912941777261203_n.jpg

Sinds een aantal maanden eigenaar van een Z750 uit 2004. Op het laatste stuk hoorde ik opeens een geluid en tot mijn verbazing lag mijn achterkant op mijn achterwiel. Heeft iemand ooit zo iets gezien? Lijkt wel alsof de schroeven waarmee hij vast hoort te zitten los zijn getrild want die zitten er allemaal niet meer in. Is dit gewoon een kwestie van weer vast zetten of zal er meer aan de hand zijn? Merk wel dat hij bij 150/160 stevig begint te trillen maar niet xtreem voor mijn gevoel.IMG_1534.jpeg

Beste leden ik heb een vraagje ,ik zoek de massa van het contract slot want ben verplan 12volt aansluiting te maken voor mobiel oplaad punt, en vindt het makelijker als ik het contract uit zet dat de 12 volt aansluiting ook uit is. Het gaat om kawasaki z750 2006

ik heb sinds paar weken ook een Z900 uit 2018 gekocht. Ik ben er heel blij mee. Maar hij is helemaal origineel. Wat zijn de beste upgrades wat jullie gedaan hebben aan je motor. (Behalve dempers want er zit nu al akra op. Verder wil ik graag mijn mobiele telefoon gebruiken als navigatie, welke houder hebben jullie op Z900 en zijn jullie er tevreden?
Hierbij foto van mijn motor
IMG_0852.jpeg

Ik heb op mijn Z1000 (en mijn fietsen) een houder van Quadlock. Uiterst tevreden. Kost wat, maar dan heb je ook wat.

Op mijn Z750 heb ik een houder van SP Connect met trillingsdemper voor mijn mobiel. Verder spiegelverbreders en bijpassende zwarte rem- en koppelingshandel geplaatst. Die laatste 2 zijn van ruudvh en bevallen prima.

Ik zie veel quadlock en sp connect, welke is beter?
Volgens mij zijn beide merken prima. Toevallig ben ik bij Quadlock uitgekomen door goede ervaringen van een vriend. Maar een andere bleek weer SP connect te hebben.

Net als DeVries gebruik ik op de motor ook een trillingsdemper, maar dan van Quadlock.
Op de motor heb ik 1 van de stuurklembouten vervangen door een ram mount. Die gebruik ik voor mijn TomTom, of voor bevestiging van de Quadlock.

Oftewel dit:

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    85 KB · Weergaven: 0
  • ram-mount-korte-klemarm-composiet-b-maat-rap-b-201.jpg
    ram-mount-korte-klemarm-composiet-b-maat-rap-b-201.jpg
    30,6 KB · Weergaven: 0
En dit

Bijlagen

• Screenshot_20240828_005224_Gallery.jpg
    Screenshot_20240828_005224_Gallery.jpg
    48,2 KB · Weergaven: 0
  • Screenshot_20240828_005234_Gallery.jpg
    Screenshot_20240828_005234_Gallery.jpg
    41,9 KB · Weergaven: 0
Heeft iemand de Temu/AliExpress kwaliteit beoordeeld? schijnt volgens YouTube filmpjes ook goed te zijn, maar vertrouw mijn iPhone 14 Pro er niet op

Als je een iPhone 14 kunt betalen, zou ik het voor een paar tientjes niet riskeren. Gewoon het origineel kopen is mijn advies. Op de fiets zou ik het nog wel durven te proberen, maar op de motor is het een ander verhaal.

De echte zijn in ieder geval super degelijk. De telefoon zit muurvast. Ook op mijn mountainbike nog nooit problemen gehad.

Ik heb de originele gehaald voor een goed prijs bij Louis. 70 euro totaal houder met vibratie demper en een hoes voor de iPhone 😉

Ik heb de quad lock besteld en heb rondje mee gedaan, bevalt prima geen trillingen en hopelijk geen schade aan me telefoon bij langdurige gebruik

Bijlagen

• IMG_1116.jpeg
    IMG_1116.jpeg
    401,8 KB · Weergaven: 0
Ik zie veel quadlock en sp connect, welke is beter?

Ik moet mijn eerste motor nog aanschaffen en dacht altijd quadlock te willen gaan gebruiken. Echter vind ik regelmatig goedkope CarPlay units voor 100-200 euro, speciaal voor op de motor. Twijfel er nu stevig aan om die te kiezen, geen risico met je telefoon en alles zit erop. Enige nadeel is de grotere display.

heeft iemand zijn DB erafgehaald op zijn akra dempen in Z900. ben nieuwsgierig, hoe dan de geluid is. is het asocial hard of valt het dan mee?
ik vind die van mij nog niet luid genoeg? nadeel is dat ik het niet kan testen want als je er afhaald kan je het niet makkelijk terug zitten. daarom ben ik benieuwed naar jullie ervaring?

Lang, lang geleden was ik in het bezit van een Big One. Maar nu, na 11 jaren, ben ik de trotse eigenaar van dees 😁

Is allemaal nog origineel, dus nu mag ik lekker gaan uitzoeken/shoppen wat ik er nou precies van wil maken.
Maar!
Ik heb weer een motor, en daar ben ik best mee in mijn nopjes

Bekijk bijlage 2048957
mooi machine veel plezier ermee, z1000?

Terug
Bovenaan Onderaan